המעצב הישראלי מלביש את מאדי זיגלר בקליפ החדש של סיה

הילדה שכולנו היינו אובססיביים לתנועות ריקוד שלה לפני חמש שנים בקליפ האיקוני ל"שנדליר" היא כבר נערה, אבל עדיין מהווה את המוזה של סיה, ועכשיו מצטרפת גם למועדון האופנתי המכובד שכולל את ביונסה וקים קרדשיאן

מאת  | ‏ 2 מאי 2018

דיס גירל איז און פייר! (צילום: יחסי ציבור)

דיס גירל איז און פייר! (צילום: יחסי ציבור)

את מאדי זיגלר כולכם מכירים היטב כבר לפחות חמש שנים, מאז שהייתה בת 11, כשמיטיבי הלכת אף יכולים להתגאות בוותק מרשים יותר, אם התאהבו בה (ובאמה הדומיננטית) כבר כשהייתה בת 9 וגנבה את ההצגה בריאליטי "רקדניות קטנות". כיום היא קצת פחות קטנה אבל עדיין לגמרי רקדנית, ועדיין מוכרת לכם בעיקר כ"ילדה מהקליפ ל'שנדליר' של סיה", זו שהאאוטפיט היחיד שלה הוא בגד גוף ופאה בלונדינית.

כעת מתברר כי שיתוף הפעולה הפורה בין זיגלר לבין הזמרת והיוצרת החידתית נמשך גם אל תוך גיל ההתבגרות של פצצת הכשרון והכריזמה הזאת, כיום כבר בת 16, וכי אל החגיגה היצירתית מצטרף גם המעצב הישראלי אלון ליבנה.  "את מאדי הכרתי דרך חבר משותף. כרגע אנחנו עובדים על כמה פרויקטים משותפים, ביניהם קליפ חדש של סיה ותוכנית חדשה שלה ביוטיוב", הוא מספר היום ל-FF. את הקשר המיוחד שנוצר בין השניים ניתן בהחלט לראות בסרטונים המצורפים ומעוררי הקנאה, ובתמונות שחושפות כי את בגד הגוף המוכר מחליפות הפעם מערכות לבוש באדום לוהט ובחתימתו העיצובית המובהקת של המעצב.

בכך מצטרפת זיגלר אל מועדון נוצץ מאד של כוכבות על שלבשו אלון ליבנה, ביניהן קים קרדשיאן, קארדי בי, ליידי גאגא וביונסה. "היא אחת הנשים המצחיקות והכיפיות שיצא לי להכיר בניו יורק. מאד ישירה ובלתי אמצעית, מקצועית מאד, אבל לא מוקפת בעשרות אנשים שצריך לעבור עד אליה, כנהוג בתעשייה", מעיד המעצב, שדריסת הרגל שלו בזירת הבינלאומית רק הולכת ומתבססת כמשמעותית ומעוררת גאווה במיוחד. הלכנו לעוף על השנדליר.

זה אוברסייז או שזה סתם גדול עליה? (צילום: יחסי ציבור)

זה אוברסייז או שזה סתם גדול עליה? (צילום: יחסי ציבור)

 

 

A post shared by maddie (@maddieziegler) on

 

A post shared by maddie (@maddieziegler) on

>

 

A post shared by maddie (@maddieziegler) on

>

 

A post shared by LIVNÉ • NYC (@alonlivne) on

>

השאירו תגובה