וואט? מייגן מרקל כנראה לא תתחתן בשמלה לבנה

אוקי, זה לא בדיוק שהמרדנות הסוערת שלה בחוקי האופנה של הארמון עומדת להגיע לשיאה השערורייתי. מסתבר שמייגן דווקא עומדת לחבור אל המסורת המלכותית, כשם שעשו קייט מידלטון והמלכה אליזבת לפניה

מאת  | ‏ 30 אפריל 2018

אם קייט מידלטון אחראית לרנסנס האופנתי המרגש של בית המלוכה הבריטי, עם הקלאסיקה האלגנטית והמעודכנת שהכניסה לארמון, בשלב זה כבר אין ספק בכך שהמסורת המשמעותית ביותר שהביאה איתה מייגן מרקל לממלכה היא זו של שבירת המסורת השיטתית. כמעט כל שבוע אנחנו מדווחות לכם כאן על עוד מרד קטן ומסעיר שלה בחוקי הארמון הנוקשים, בין אם אלה הרגליים נטולות הגרביונים, ה"גולגול" המרושל או, שומו שמיים, השמלה נטולת השרוולים.

בהתאם לכל השערוריות הקטנות והמרעננות האלה שהיא מחוללת, הסקרנות כלפי אופנת הכלולות בה תצעד מרקל אל זרועותיו של הנסיך, מורטת עצבים מאי פעם: עם או בלי טיארה? כן או לא מחווה לדיאנה? מה יקרה בגזרת האיפור, השיער, הנעליים? ואיך בשם המלכה אליזבת תיראה שמלת הכלה, שהספקולציות סביבה רק הולכות והופכות נואשות יותר? עדיין אין לנו תשובות לשאלות הבוערות האלה, וסביר שגם לא יהיו לנו עד ה-19 במאי, אבל כעת מסתבר שדבר אחד כמעט בטוח: מייגן מרקל לא תלבש שמלה לבנה.

בניגוד למה שמתבקש לחשוב, דווקא לא מדובר כאן בשיאו המסחרר של המרד החתרני של מרקל כלפי אמות המידה המלכותיות, אלא דווקא בהצטרפותה הגאה אל מועדון מכובד מאד, שכולל את קייט מידלטון ואת המלכה אליזבת לפניה. אז לא, זה לא אומר שמייגן עומדת להופיע לחתונה בשמלה שחורה או ורודה, אלא פשוט להעדיף את אחד מתתי-הגוונים האופנתיים של הלבן הצחור והקלאסי.

מסתבר כי שמלת הכלה של המלכה, למשל, הייתה בגוון שנהב, ואילו השמלה המפורסמת של קייט נחשבת כאוף-ווייט. על פי ההימורים, מרקל תלך בדרכי הנועם של גיסתה ותצעד גם היא אל כלולותיה באוף-ווייט טרנדי, מה שלצערנו מוריד מהשולחן את האופציות שעיצבה עבורה ענבל דרור הישראלית, לפחות על פי מגזין Elle. ובכן, מעולם לא חשבנו שההתלבטות בין תתי גוון של לבן (גם צדפה, פנינה ואבן על הפרק) תסעיר אותנו כל כך, אבל מי אנחנו שנתווכח עם אפקט מייגן.

 

A post shared by gt BRIDE magazine (@gtbride) on

השאירו תגובה