אמא של ג'יג'י גונבת לה את ההצגה, ועוד ביום הולדת

ג'יג'י חדיד, כנראה האישה היפה בתבל, חגגה אתמול את יום הולדתה ה-23. לרגל המאורע היא עטתה שמלת זהב צמודה ועוצרת נשימה (ליטרלי) של ורסאצ'ה, אבל אמא יולנדה לא נשארה חייבת והגיעה גם היא באאוטפיט דומה. אין ספק שגנטיקה היא דבר מדהים

מאת  | ‏ 24 אפריל 2018

בחשבון האינסטגרם של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד התפרסמה אתמול תמונה ממיסה של פעוטה חבוקה בידי אמה האוהבת, הנושפת על נר יחיד המעטר עוגת יום הולדת צחורה. התמונה, שהכריזה על פתיחת חגיגות יום ההולדת שלה, היוותה ספתח מוצלח ליממה מלאה בהרמות של בני משפחה וחברים באינסטגרם, ומסיבה אחת נוצצת שכולם מדברים עליה.

במרכז הדיון נמצאת הפעם דווקא האם יולנדה, מי שעומדת בראש שבט חדיד המצודד. למרות שמסמרית הערב הרשמית הייתה הבת, אתרי הרכילות לא הצליחו להירגע מההופעה המנצחת של יולנדה. בשמלה מוזהבת של טום פורד ונעלי עקב זהובות, האם היפה הצליחה לתת פייט ראוי לשתי בנותיה הצעירות. איפור טבעי ועדין ושיער אסוף לאחור השלימו לוק שאי אפשר היה להתעלם ממנו.

יולנדה זוהרת מתמיד (צילום: Pap Culture/Splash News)

יולנדה זוהרת מתמיד (צילום: Pap Culture/Splash News)

עוד סוגיה פעוטה שאי אפשר היה להתעלם ממנה הייתה העובדה שגם האם וגם הבת הופיעו למסיבה בשמלות זהובות. ג'יג'י אמנם הלכה על גרסה בלינגית יותר של אטלייה ורסאצ'ה, אבל גם גזרת המחוך ואורך המיני הלוהט לא הצליח להוריד את הזרקורים שהופנו כלפי אמה. אה. וכן. גם בלה הייתה שם. בשמלת פרינט חייתי של דיור, שזכתה לתגובות מעורבות.

מסיבת יום ההולדת השנתית של חדיד קיבלה השנה תשומת לב מיוחדת. בעוד קולות השבר מהפרידה מזאיין עדיין מהדהדים, כלי התקשורת לא יכלו לתהות כיצד הנסיכה תבחר לבלות את יומה הגדול. האירוע שנערך אמש בניו יורק היה הפגנת "עסקים כרגיל" ומשך אליו סוללה של חברות קרובות של ג'יג'י כמו היילי בולדווין, ג'ואן סמולס ולילי אלדרידג'. גם האח אנואר התייצב לחגיגות ואפילו האב מוחמד, בצל ההאשמות מצד הדוגמנית מירנדה וי.

 

A post shared by Gigi hadid (@gigihdhadid) on

בהמשך הערב כלת השמחה החליפה לאאוטפיט שני ונוח בהרבה – חליפת טרנינג קלילה ולבנה, כדי שתוכל לרקוד, להשתולל וכנראה גם לנשום.

למרות שהמסיבה הייתה משופעת בצעירות חטובות ויפות להפליא, יולנדה בת ה-54 הצליחה לזהור כל הדרך אל הכותרות הראשיות. אלו תהו האם האימא האוהבת ניסתה להתעלות על הופעתה המנצחת של הבת או שפשוט, ככה סתם, שיחק לה קלף מוזהב.

 

A post shared by Gigi hadid (@gigihdhadid) on

 

 

A post shared by Gigi Bella Hadid (@hadidsfactstr) on

 

 

A post shared by Some Broke Bitch (@daiiinah) on

 

 

A post shared by Gigi Bella Hadid (@hadidsfactstr) on

 

 

A post shared by Gigi hadid (@gigihdhadid) on

 

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

 

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

 

A post shared by Olive Felix (@stylexhunter) on

 

 

 

A post shared by V O G U E (@v_o_g_u_e____) on

 

 

A post shared by Gigi hadid (@gigihdhadid) on

השאירו תגובה

 

  • נועה, הקנאה עושה קמטים. היית מתה להראות רבע מהן

    מאת: שלושתן יפיפיות |‏ 27 באפריל 2018 | 21:14
  • האישה הכי יפה בתבל?
    נראה לי שהגזמתם וממש!
    נראת כמו הבת של השכן….

    מאת: נועה |‏ 25 באפריל 2018 | 11:11