מכורים לזארה? אתם חייבים להכיר את העמוד הזה

מימי ולורן, צמד חברות הכי טובות שגם עורכות באתר אופנה, פתחו חשבון אינסטגרם שבו הן לובשות אך ורק בגדים מזארה. סוד הקסם של העמוד הזה הוא שהחלומות המתוקים שמוצגים בו נגישים כמעט לכל חובבת האופנה

מאת  | ‏ 10 אפריל 2018

מימי ולורן, פתחו את החשבון שכולו מוקדש לבגדים של זארה (צילום: אינסטגרם thedevilswearzara)

מימי ולורן, פתחו את החשבון שכולו מוקדש לבגדים של זארה (צילום: אינסטגרם thedevilswearzara)

רשת האופנה הספרדית זארה ממשיכה למצב את עצמה כאחת המשפיעות ברשת, עם עוד ועוד חשבונות אינסטגרם שמבטאים שיר הלל פוטוגני לבגדים ולאביזרים שלה. המכורות לרשת לא מעבירות יום בלי להיכנס לעמוד הרשמי של הרשת אבל גם לעמודים בלתי רשמיים דוגמת @zara_daily המתהדר בכמעט חצי מיליון עוקבים.

אז נכון שמול עשרות מיליוני העוקבים של העמוד הרשמי, העמודים האחרים נראים פחות בעלי השפעה אבל במבחן היישום של צרכנית הרשת הממוצעת, הם רושמים השפעה לא מבוטלת בכלל. לא די להתעדכן בפריט חדש שנחת על מדפי הרשת, החוכמה היא לדעת לשלב אותו, בעזרת פרשנות אישית, בלוק מוצלח, וחשבונות הלוויין המוצלחים באמת עושים את המלאכה הזו באדיקות ובמקצוענות.

אם גם אתן התמכרתן לחשבונות "זארה" כאלו ואחרים, בטח תשמעו לשמוע על העמוד ההורס הנקרא @thedevilswearzara. הוא מנוהל על ידי צמד חברות ומכורות אמתיות שאוחזות גם במשרות עריכה באתר WHO WHAT WEAR. למימי ולורן, העומדות מאחורי העמוד, יש אובססיה רצינית עם ה"מכה" של האופנה המהירה וזו גם הסיבה שפתחו חשבון מיוחד (בנוסף לחשבון האישי של כל אחת מהן) שמתעד את כל האוצרות שהן מוצאות ברשת המוכרת.

העמוד המוקפד נמצא בתנופה מרשימה, וכיום יש לו כבר 50,000 עוקבים. אם מפשפשים בו היטב מגלים שלא כל הלוקים מגלים נאמנות מוחלטת לזארה, אבל שהמסה העיקרית והמשמעותית בהחלט מגיעה משם. השתיים מרבות להצטלם יחד, באאוטפיטים משלימים, בחירה שמעניקה לעמוד חן וייחודיות. לשם השוואה התמונה הראשונה (שהועלתה לחשבון בפברואר 2017) קיבלה רק כ-200 לייקים וזו שהועלתה אתמול כבר מתקרבת לאזורי ה2,000.

בדומה לעמודים רבים שמעניקים את הבמה לזארה, הקסם הוא בנגישות של הפריטים. בניגוד לעמודים מושקעים של פשניסטות עם גישה לפריטי מעצבים יקרים, סוד הקסם של העמוד הזה הוא שהחלומות המתוקים שמוצגים בו נגישים כמעט לכל חובבת האופנה, בסניף הרשת הקרוב לבית.

השאירו תגובה