האם קים קרדשיאן עומדת להפוך לפרזנטורית של קרולינה למקה?

מותג משקפי השמש הישראלי נמצא במגעים ראשונים עם לא אחרת מאשר הכוכבת הכי גדולה בעולם, קים קרדשיאן, בדרך להחתמתה כפרנזטורית לצד בר רפאלי. פייר, אנחנו ממש מקווים שזה יקרה ושהיא תגיע לפה בקרוב  

מאת  | ‏ 15 מרץ 2018

זוכרים כמה התלהבנו כשבר רפאלי ליהקה לקמפיין של חברת המשקפיים שהיא שותפה בבעלותה, "קרולינה למקה", את "הפושע החתיך" ג'רמי מיקס? אז תאמינו או לא, יש סיכוי טוב שבקרוב היא תתעלה גם על הליהוק הזה בכמה וכמה מונים, ולמעשה תטוס ישירות לצמרת עם הפרזנטורית שכל חברה בעולם הייתה שמחה להחתים בכל רגע: ליידי קים קרדשיאן בכבודה ובעצמה.

מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" מדווח היום (ה') כי מותג המשקפיים הישראלי סימן כמטרה את הכוכבת הגדולה בעולם, וכבר מנהל מגעים ממשיים, במסגרתם טס השבוע בעלי קבוצת הודיס וקרולינה למקה, יוסי גביזון, לפגישה עם קימי באל.איי. הניסיון הזה אמור לסמן את המהלך השאפתני הבא של החברה, שאחרי ששלחה זרועות לאירופה, מקווה להתרחב גם לארצות הברית.

 

A post shared by CAROLINA LEMKE (@carolinalemkeberlin) on

על פי הדיווחים, המו"מ עם קרדשיאן למעשה מתנהל כבר זמן מה, ואין ספק שגיוס הכוכבת המדוברת והרווחית ביותר בעולם כפרזנטורית יהלום את הצעד המשמעותי של כניסה לשוק האמריקני. במידה והחוזה המפתיע אכן ייחתם, עתידה קים לככב בקמפיין לצד הפרזנטורית הקבועה ובעלת חמישה האחוזים מהרשת, הלוא היא בר רפאלי – ומן הסתם מדובר במפגש שנשמח לראות.

בינתיים ממשיכה "קרולינה למקה ברלין", שהושקה לפני 4 שנים, לגדול בהדרגה בדרך למקומה הרשמי כרשת המשקפיים המובילה בישראל, אבל החזון של גביזון ממש לא עוצר שם: "יהיו לנו חנויות בכל רחוב ראשי בעולם", צוטט ב"ממון", "אנחנו הזארה של המשקפיים".

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

השאירו תגובה

 

  • חחח ממש רק קימי תשים קרולין למקה משקפיים בשקל תשעים על הפנים שלה

    מאת: מיה |‏ 20 במרץ 2018 | 06:03