בתוך יממה: שלוש כוכבות הוליוודיות לבשו את המעצבת הישראלית

את שבוע אופנת הכלות של ניו יורק היא כובשת בסערה כבר באופן קבוע, והסטייליסטים של הוליווד מאוהבים בעיצוביה וגורמים גם ללקוחותיהם להתאהב - כפי שניכר היטב ב-24 השעות האחרונות, במהלכה הצטלמו קרלי קלוס, בריטני ספירס ושרון סטון בדגמים של ברטה. בקרוב גם אצל בלה וגי'יג'י?

מאת  | ‏ 27 פברואר 2018
 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

המעצבת ברטה בלילתי היא כבר אורחת קבועה בשבוע אופנת הכלות של ניו יורק (ותציג בו גם באפריל הקרוב את הקולקציה החדשה שלה), הלבישה בעבר איט-גירלס לוהטות כמו טיילור היל, וביומיים האחרונים רק מבססת את מעמדה כמעיין שופע של גאווה לאומית, עם לא פחות משלוש כוכבות הוליוודיות ענקיות שלובשות את עיצוביה.

הגל הנוכחי התחיל לפני 24 שעות בערך, כשדוגמנית העל קרלי קלוס העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה ממה שנראה כמסיבה הוליוודית נוצצת, ובה היא לובשת שמלה יפהפייה שבקלות אפשר להניח שהגיעה מבית דיור, אלא שהתיוג מגלה כי מדובר ביצירתה של המעצבת מאשדוד.

 

A post shared by BERTA (@berta) on

הבוקר (ג') הצטרפה למועדון המכובד גם אייקון הפופ בריטני ספירס, שצעדה על השטיח האדום בטקס פרסי הביוטי ואף עלתה לקבל פרס על הבושם האהוב שלה בשמלת מיני מתוכשטת ובלתי נשכחת, גם היא מבית ברטה.

וממש עכשיו, כשהתקשרנו לשמוע את תגובתה של המעצבת הגאה, היא בעצמה סיפקה את החדשות הטריות שעל הפרק, חם מהתנור: "עכשיו קיבלתי ידיעה, ממש לפני דקות ספורות", היא חושפת בהתרגשות, "ששרון סטון העלתה תמונה שלה כשהיא לובשת שמלה שלי. היא אחת השחקניות הכי מוערכות מבחינתי, זה לא אמיתי", היא צוהלת בעודה עובדת במתפרה שלה על הקולקציה הקרובה.

 

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone) on

"זה באמת כבוד גדול שכוכבות כאלה לובשות את הדגמים שלי. קרלי קלוס היא דוגמנית מדהימה ואישה חזקה, ובריטני ספירס זמרת ענקית… אני כולי בריגושים, זה פשוט  זה פשוט מרגש אותי מאד שאני מצליחה לגעת בכל העולם, ובמיוחד בסדר גודל כזה של כוכבות".

אז את מי את עדיין חולמת להלביש?

"אשמח להלביש את ג'יג'י ובלה חדיד, הן מדהימות בעיני. והשמיים הם הגבול!", היא אומרת, והיום יותר מתמיד, אין ספק שזה נראה ככה בשביל ברטה.

 

A post shared by BERTA (@berta) on

 

A post shared by BERTA (@berta) on

 

A post shared by BERTA (@berta) on

השאירו תגובה

 

  • מעצבת כזו או אחרת… מה זה משנה? כולן נראות כמו גושי בשר עם פיסות בד נוצצות. ולעולם הן "לא יבינו" למה "מחפיצים" אותן כאובייקטים מיניים בזמן שכל הזמן הן מתלבשות בסגנון חשוף ופתייני שכולו משדר… נו, כולם יודעים בדיוק מה זה משדר. שיהיה לכן לבריאות מתוסבכות יקרות.

    מאת: ? ME TO |‏ 27 בפברואר 2018 | 19:06