המותג של האחים מגבעת שמואל כובש את אורבן אאוטפיטרס

"אורבן סופיסטיקיישן" של נטע ואלעד ים, אח ואחות עתודאים מגבעת שמואל, כבר עורר הדים בעולם, אבל כעת הוא כובש פסגה משמעותית נוספת ונמכר תחת ענקית האופנה הפופולרית אורבן אאוטפיטרס. ההורים, יש לשער, סופר גאים

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2017

כשהאחים נטע ואלעד ים הגו את המותג "אורבן סופיסטיקיישן" בחדרם שבגבעת שמואל, הם לא דמיינו שתוך פחות משנתיים הוא יימכר בחנויות ענקית האופנה אורבן אאוטפיטרס. השניים רק בני 19 ו-22, נצר למשפחה דתית ועתודאים מן המניין בצה"ל, הצליחו לכבוש יעד שרק מעטים זוכים להגיע אליו והודיעו על כך לעולם על גבי חשבון האינסטגרם: "כשאתם נמכרים באורבן", כתבו, והבטיחו כי בקרוב ייכנסו לרשת הפופולרית מוצרים נוספים של הלייבל.

"הכל התחיל לפני חצי שנה, פשוט שלחנו לקניין של אורבן אאוטפיטרס הודעה באינסטגרם", מספרת נטע. "הוא חזר אלינו במייל והתלהב, ומאז התחיל תהליך הלוך-חזור של שליחת עיצובים ואישורים משפטיים". בתור התחלה עיצבו האחים סווטשירט אקסקלוסיבי שנמכר בימים אלה בסניפי הרשת ובאתר, אך ממש לאחרונה התבשרו כי המכירות מוצלחות במיוחד והתבקשו לעצב דגמים נוספים עבור החברה.


מדובר בצעד ענק עבור "אורבן סופיסטיקיישן", אבל בהחלט לא הפסגה הראשונה. המותג הצעיר והאדג'י, המתאפיין במראה סטריט סטייל שופע לוגואים, נלבש כבר על ידי סלבס מהשורה הראשונה וביניהם בנות הקרדשיאן והאחיות חדיד, סוקר על ידי "ווג" ו"הארפר'ס באזאר" ונמכר בחנות האינטרנטית של מגזין "ניילון". הוא מציע סווטשירטים, חולצות טי וכובעים מודפסים ומגובה ברוח בועטת ולא מתאמצת.

הפריטים מיוצרים בניו יורק, אבל בינתיים האחים העסוקים לבית ים עדיין לא חיים על הקו. "יש תקופות בהן זה יותר מאתגר, כמו תקופות מבחנים למשל, אבל כרגע אנחנו עובדים בשוטף. ב5-6 שנים הקרובות שנינו נהיה בשירות הסדיר שלנו ואז זה יהיה יותר קשה אבל נתמודד כשזה יגיע", אומרת נטע.

"זה הזוי", היא מודה. "אני אמנם למדתי בזמן התיכון סטיילינג בשנקר ואחר כך לקחתי כמה קורסים של שיווק ומיתוג ב-FIT, אבל הרבה מזה בזכות האינסטגרם והרשתות החברתיות. זה מה שעובד בדור שלנו. מכאן אנחנו מקווים שנמשיך להתפתח ולגדול ושהמותג ימשיך לפעול גם אחרי שנסיים את הצבא, אבל יש עוד זמן".

השאירו תגובה