מה חשבנו על מה שכולם לבשו אתמול בגמר?

סטטיק ובן אל הגזימו עם ההגזמות וגנבו פוקוס חשוב מהחליפה הוורודה של אמדורסקי, רותם סלע נצצה, קרן פלס היממה, מרגי הצליח להיות יותר חתיך מאי פעם והזוכה הגדולה היא, ובכן, הזוכה הגדולה

מאת  | ‏ 14 פברואר 2018
 

A post shared by Retema_ (@retema_) on

מפגני אופנה וסטייל הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי מתכניות שירה בכלל ומ"הכוכב הבא לאירוויזיון" בפרט – בכל זאת מדובר ברצף של נאמברים שסופם בבמה הגדולה בעולם, שנוטה להוות גם את אחת מפלטפורמות הסטייל המעניינות בעולם (וגם המפוקפקות בעולם, אבל זה חלק מהעניין). בהתאם לכך, ותחת ניצוחו של הסטייליסט איתי בצלאלי, האופנה שיחקה תפקיד משמעותי בעונת "הכוכב" שהסתיימה אמש, גם הודות לפורמט הנוצץ אבל בעיקר הודות לשורת הקולבים האנושיים הצבעונית והמגוונת שכוללת אושיות סטייל מאתגרות כמו סטטיק ובן אל תבורי החד-פעמיים, רותם סלע הלוהטת מתמיד וכמובן הזוכה הגדולה, הנציגה שלנו לאירוויזיון ומי שאט-אט מבססת את מעמדה כחתיכת אייקון אופנה  - נטע ברזילי.

המנצחת החליפה לא פחות מארבעה אאוטפיטים במהלך הערב הגדול שלה, וכל אחד מהם היה יותר מלהיב מהשני, על כולם אחראי הסטייליסיט של העונה איתי בצלאלי. זה התחיל בשמלה ורודה זועקת בתוספת שכמיית פלסטיק היסטרית שלגמרי מיישרת קו עם אחת המגמות הבולטות והלוהטות של הרגע, והמשיך בשמלת זהב דרמטית מבית רתמה, המעצבת אחראית לרגעי הסטייל הכי בלתי נשכחים של נטע לאורך העונה, שדימתה חלוק היאבקות עוצמתי והבהירה שברזילי באה להילחם על מקומה. המעצב דרור קונטנטו עומד מאחורי שני הלוקים הנוספים והנהדרים של נטע – שמלה שחורה קטנה מדויקת וסופר מחמיאה, והאנטי תזה המושלמת שלה בדמות חליפת שני חלקים לבנה ואצילית שהלמה היטב את הנצחון המרגש שלה.

 

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

חביב הבנות, מרגי, שכפי שכבר נאמר במהלך העונה, ייראה כמו האיט-בוי הכי נכון ומגניב גם בדגמ"ח וסנדלים עם גרביים, סגר עונה של קוליות חסרת מאמץ בשני אאוטפיטים מדויקים של דיזל וסניקרס מעולות של נייקי. עכשיו אפשר להעביר את מעיל העור והבומבר הצבעוני ללשכתנו, אנחנו כבר נמצא מה לעשות איתם (לאמץ למלתחה האישית או למכור במלא כסף למעריצות היסטריות? דילמה).

למה אנחנו לא בנות 17 יותר??? (צילום: רונן אקרמן)

למה אנחנו לא בנות 17 יותר??? (צילום: רונן אקרמן)

ומתי כבר קמפיין ראשון??? (צילום: רונן אקרמן)

ומתי כבר קמפיין ראשון??? (צילום: רונן אקרמן)

גם שולחן השופטים לא אכזב: אמדורסקי התלבש בהתאם למצב הרוח הכי חיובי ומפרגן שהפגין העונה, בחליפה ורודה מצוינת ומרעננת שגם משתלבת לנו מצוין עם הוולנטיינס. ועדיין, לוק הבזוקה שלו נראה כמו הדבר הכי סולידי בעולם ליד האאוטפיט שעיצב מעוז דהן (נובוריש דוג) לבן אל תבורי, שהלך גם הוא על ורוד מיליניאלי מעודכן, אבל בצורת גלימת פרווה. אין צורך להכביר מילים. לצידו זרח האקססורי המושלם בדמות סטטיק וחליפת הזהב של השכונה, גם היא מבית נובוריש דוג, שאף התכתב עם בגדי המלכות של חברו כשהוסיף לבלורית המפורסמת פסים ורודים חגיגיים.

ביג לייק! (צילום: רונן אקרמן)

ביג לייק! (צילום: רונן אקרמן)


 

A post shared by סטטיק (@static_official) on

קרן פלס היממה אותנו בשמלה תחרה לבנה, רומנטית, חלומית ומתוחכמת של המעצב גדי אלימלך, ואת הלוק של רותם סלע כנראה לא צריך להזכיר לכל מי שצפה אמש – רק נציין שמדובר בשמלה של מעצב העל אלכסנדר ווטייה לבוטיק אמור, שכמו נוצרה במיוחד לקירה קירה, והשתלבה מצוין עם התכשיטים הגלאמיים של ה.שטרן ועם חליפת הפסים המצוינת של אסי, מבית Bamoss Square. בשקלול הנקודות מעמדת השיפוט של FF, אם כן, מקבל הגמר הזה דוז-פואה אופנתי נוצץ, בעיקר כי היה לנו סופר מעניין על המסך. עכשיו נמשיך לפנטז על לוק האירוויזיון של נטע ברזילי, ברשותכם.

 

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

תגידו מה שתגידו, משעמם לא היה שם (צילום: יחסי ציבור)

תגידו מה שתגידו, משעמם לא היה שם (צילום: יחסי ציבור)

 

 

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on

 

A post shared by Gadi Elimelech (@gadielimelech) on

 

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

>

 

A post shared by netta barzilai (@nettabarzi) on

השאירו תגובה

 

  • אילו רק השמלה של רותם סלע המחלוקת… נוכחותה/ם המעצבנת לצד אסי על בימת "הכוכב הבא", על אפנו וחמתנו. יפה שעה קודם לפטור את המתמודדים והצופים כאחד מהצמד המלעיט.

    מאת: קאמי |‏ 14 בפברואר 2018 | 18:11
  • אני חושב שרותם סלע ואסי עזר הם הדבר הכי טוב שקרא לטילויזיה בישראל

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 בפברואר 2018 | 15:28
  • וואו בתמונה רואים כמה קרן פלס ממש רזתה יפה
    כל הכבוד

    מאת: שרית |‏ 14 בפברואר 2018 | 15:09