כמה גאווה: דורית רבליס קוטפת את ההישג הכי גדול שלה עד כה
לא שלא ראינו את זה בא, אבל לא חשבנו שזה יבוא כל כך מהר: הדוגמנית הישראלית המבטיחה מובילה לבדה קמפיין לאחת הרשתות הגדולות והאהובות בעולם, ואם עוד לא התאהבתם בה לחלוטין - אתם חייבים לראות את התמונות ממנו
נשבעות שאנחנו מנסות להרגיע עם האובססיה המערכתית לדורית רבליס, אבל לא נראה שהיא מתכוונת לעזור לנו בזה: אחרי שכיכבה בקמפיין של סוניה ריקל, באינסטגרם של קלווין קליין, על שער ווג ועל כל קירות הסניף של טופשופ בניו-יורק ונבחרה להיות הפרזנטורית של רויאלטי, הדוגמנית בת ה-16 שועטת אל הפסגה הבאה מבלי לתת לנו שניה להירגע, וכאן כבר מדובר בפסגה גבוהה במיוחד.
הבוקר (ה') פורסם כי רבליס קטפה קמפיין לענקית הביגוד השוודית, H&M, אותו היא מחזיקה לגמרי לבדה על כתפיה הצעירות. רבליס מדגמנת בצילומי הקמפיין את קונספט ה-DIVIDED האופייני של הרשת, שמשלב פריטים קלאסיים בגזרות עדינות עם נגיעות של שיק פריזאי, וכשרואים את התמונות, ברור שלא הייתה יכולה להיבחר פרזנטורית מושלמת יותר.
בג'ינס, חולצת פסים באדום-לבן, בארט מעודכן ובעיקר תלתלים זהובים וחיוך ממיס, גורמת לנו רבליס לרצות לרכוש את הקולקציה בהקדם ובעיקר להרגיש שמדובר בגאווה הלאומית הכי מבטיחה של הרגע. רק ראל תשכחו איפה ראיתם אותה בפעם הראשונה.
דומה למיכאלה ברקו בצעירותה
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 11 בפברואר 2018 | 14:19גאווה מדהימה ללא ספק. כמעט כמו זוכי פרס נובל הישראלים.
מאת: שרון | 8 בפברואר 2018 | 14:38כל הכבוד לכם, באמת.
מאת: תמי | 8 בפברואר 2018 | 14:14