"צרחנו כשראינו את התמונה שלי מרוחה על כל הקיר"

בקרוב דורית רבליס בת ה-16 כנראה תתחיל להתרגל לחוויה, אבל בינתיים - כשהיא נכנסת לסניף של רשת ענקית בניו יורק ופוגשת את עצמה על כל קירות החנות, היא מגיבה בצרחות של התרגשות. אל תפספסו את התיעוד הממיס

מאת  | ‏ 29 ינואר 2018
 

A post shared by Topshop (@topshop) on

נדמה שדורית רבליס בת ה-16 נמצאת כרגע באחת הנקודות הכי כיפיות ומרגשות בקריירה שלה. כדוגמנית צעירה, יפהפייה וסופר מבטיחה, היא עושה את צעדיה הראשונים והמשמעותיים בשדה הבינלאומי, ואלה כוללים צילומי קמפיינים למותגים נחשבים, טיסות ברחבי העולם והרבה הכרה ופרגון, בשלב שבו הם עוד לא לגמרי עניין שבשגרה.

כל החוויות מעוררות הקנאה האלה השתלבו במפגש פסגה מרגש במיוחד בסוף השבוע האחרון, כשרבליס, שטסה להצטלם בניו-יורק עם הסוכנת שלה, רותם גור מסוכנות R&R, נכנסה לסניף של "טופשופ" בשדרה החמישית ונתקלה בפרצוף היפה של עצמה מרוח על כל קירות החנות במסגרת הקמפיין הנוכחי של הרשת.

"בהתחלה לא שמנו לב לשלטים בחוץ ונכנסנו במהרה לחנות", מספרת היום רבליס ל-FF. "צרחנו מהתרגשות כשראינו את התמונה שלי מרוחה על כל הקיר, וכשהמשכנו לתוך החנות ראינו שכל החנות מלאה בתמונות שלי!", היא משתפת בהתרגשות, שבהחלט ניכרת גם בסרטון המצורף.

"התלהבנו, ורותם דאגה שכל המוכרים בחנות יידעו שהדוגמנית שהם רואים כל בוקר כשהם באים לעבודה – עומדת עכשיו מולם. הם ממש התלהבו ועשו לנו הנחה על הקנייה. זאת החוויה הכי עוצמתית ומרגשת שהייתה לי! כיף לראות שהעבודה הקשה משתלמת". ובכן, בינתיים אנחנו עוד לגמרי מפרגנות לטינאייג'רית המתוקה הזו, אבל לא יכולות להבטיח שנצליח להכיל את הקנאה לאורך זמן.

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

השאירו תגובה

 

  • דורית רבליס, שלומית מלכה, אסתי גינסבורג… מה נסגר?? למה לכל דוגמנית שנייה יש שם של רכזת שכבה??

    מאת: טלי |‏ 22 בפברואר 2018 | 23:06