מייגן מרקל שוב שוברת את חוקי הארמון

זה אולי מגוחך שבתחילת 2018 העולם עדיין נדרך בהתרגשות מבחירה במכנסיים, אבל כשלוקחים בחשבון את ההיסטריה סביב כל כפתור או שסע של משפחת המלוכה הבריטית, אי אפשר לחשוב שהבחירות מתבצעות בקלות או בהיסח דעת. מייגן מרקל בוחרת להגיע לאירוע רשמי בחליפת טוקסידו וזה הורס

מאת  | ‏ 4 פברואר 2018

מייגן והארי. פשוט הורסת  (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

מייגן והארי. פשוט הורסת (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

הרוח האופנתית הרעננה שמייגן מרקל מפיחה בממלכה לא מפסיקה לנשוב. הפעם, היא באה לידי ביטוי בהחלטה של מרקל לנטוש את השמלות והחצאיות הרשמיות לטובת חליפת מכנסיים בעיצובו של אלכסנדר מקווין. הבחירה להגיע לאירוע רשמי, ביום חמישי האחרון, בחליפת טוקסידו גברית וחולצת משי לבנה, מצטרפת לסל הבחירות הלא מובנות מאליהן של מרקל.

זה אולי מגוחך שבתחילת 2018 העולם עדיין נדרך בהתרגשות מבחירה במכנסיים, אבל כשלוקחים בחשבון את ההיסטריה סביב כל כפתור או שסע של משפחת המלוכה הבריטית, אי אפשר לחשוב שהבחירות מתבצעות בקלות או בהיסח דעת. מייגן כבר הופיעה בתחילת ינואר בארוע רשמי בטוטאל לוק שכלל מעיל צמר צעיף וזוג מכנסיים מתרחבים. גם אז העולם עצר נשימתו כשמרקל בחרה לאסוף את שיער לגולגול מרושל ולא הניחה לו לגלוש על הכתפיים במראה הפזור הרגיל.

אין מה לומר, לבחורה יש סטייל (צילום:  Ben Stansall לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, לבחורה יש סטייל (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

מילים רבות נכתבו על אבולוציית הסטייל של מרקל מאז ההכרזה על ההצטרפות הרשמית לבית המלוכה. המעבר משמלות צמודות וסקסיות לבגדי מעצבים מהוגנים ויקרים היה אך טבעי. יחד עם זאת, מבקרי האופנה ממשיכים להתלהב מהאופן שבו מרקל מצליחה לשלב את הניצוץ האופנתי, הייחודי לה, גם בגבולות גזרה כל כך מחייבים וצרים. גם ההופעה. האחרונה זיכתה את מרקל בשבחים רבים. יחד עם הארי, שהיה לבוש בחליפה כחולה, נראו השניים כמו פאוור קאפל אמיתי, פאוור קאפל שלא צריך להצהיר על מעמדו או לנופף בו אלא חופשי (כמעט) להתנהל בטבעיות.

מי שהתעלפה מהלוק ורוצה להעתיק, החליפה עדיין לא סולד אאוט ויש בדיוק כזו בנט א פורטר. המחיר עומד על 6900 שקלים לז'קט ו2700 למכנסיים.

הכי 2018 (צילום:  Ben Stansall לגטי אימג'ס)

הכי 2018 (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

האמת, בא לנו על החליפה שלה (צילום:  Ben Stansall לגטי אימג'ס)

האמת, בא לנו על החליפה שלה (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

הזוג הכי חם של השנה (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

הזוג הכי חם של השנה (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה