השחקן הרותח הזה מסתמן כאיט-בוי החדש של עולם האופנה

אז ממש כדאי להתחיל לשנן את השם של טימותי שאלאמה, גם אם לאף אחד עוד לא ממש ברור איך להגות אותו. השחקן בן ה-23 מככב בימים אלה בשני סרטים שנחשבים כמועמדים מובילים לזכייה באוסקר, וגם אם עוד לא ראיתם אותם אפשר כבר להתקדם לשלב המתבקש של בהייה מזוגגת בתמונות של היפיוף הזה, ולהצטרף לבורסת ההימורים שמנסים לחזות איזה קמפיין שמן עומד לנחות בחיקו

מאת  | ‏ 4 פברואר 2018

עוד בטרם נחשפה רשימת המועמדויות לפרסי האוסקר אפשר היה לחוש בבאז המתגבר סביב טימותי שאלאמה. השחקן האמריקאי בן ה-23, שהרשת החלה להתמלא במדריכים להגיית שם משפחתו, עלה לכותרות בזכות שני סרטים מדוברים- Call me by your name וLady bird. למרות שנולד וגדל בניו יורק, שורשיו הצרפתיים של האב, נתנו את אותותיו על שם המשפחה המאתגר שהתקיל לא מעט מקהל המעריצים המתהווה.

התפקיד המרשים של שאלאמה בסרט זיכה אותו במועמדות לפרס השחקן הטוב ביותר, ואף שכבר הופיע בסדרות כמו הומלנד, שנת 2018 מסתמנת כמבטיחה במיוחד עבורו. שמו של שאלאמה עלה בימים האחרונים לכותרות גם בהקשר של השתתפותו בסרט האחרון של וודי אלן, והחלטתו לתרום את השכר שקיבל נוכח התלהטות הרוחות בקשר ללגיטימיות של אלן בתעשייה.

 

A post shared by Timothee Chalamet (@tchalamet) on


בראיון שנערך עמו ב-GQ בפתחה של 2018, העיד שאלאמה שהוא עדיין מנסה להתרגל לכל הבאזז סביב ההצלחה שלו. "הכל מרגיש מאוד חדש", העיד, "ואני מנסה לתעד את הכל ביומן כדי שבאמת אוכל לזכור את
התקופה הזו בחיי. היא מרגישה מיוחדת".

גם בגזרה האופנתית זוכה הצעיר המבטיח להתעניינות גוברת, עם סיקורי שטיח אדום שבוחנים את הבחירות האופנתיות שלו ובורסת הימורים שמעלה השערות בקשר לקמפיין השווה שבפתח. בטקס פרסי הסאג האחרון, הדארלינג התורן של הוליווד שם את מבטחו בחליפה שחורה של קלווין קליין, בחירה שמצטרפת לרשימת הופעות שטיח אדום לא פחות ממצוינות.

 

A post shared by Timothee Chalamet (@tchalamet) on


מגזינים דוגמת GQ כבר איתרו את הפוטנציאל האופנתי של שאלאמה. בכתבה שהוקדשה לסגנון המתהווה שלו נכתב כי הוא לא מפחד לקחת סיכונים אופנתיים ולאתגר את חוקי המשחק הגבריים דרך צבעוניות שונה וחומרים מסקרנים. בדי הקטיפה מסתמנים כקראש האופנתי האולטימטיבי שלו, והוא מרבה לשלב אותם במראות טוטאל לוק מחויטים ובמראות "מפורקים" שכוללים פריט קטיפה אחד. עכשיו רק נותר לחכות ל"ליל כל הפרסים", הרי הוא טקס האוסקר. יש לנו הרגשה ששאלאמה הולך לגנוב את ההצגה לכמה כוכבות בשמלות פאר גרנדיוזיות.

 

A post shared by Timothee Chalamet (@tchalamet) on



השאירו תגובה