אי אפשר להוריד את העיניים מהלהיט החדש של סטארבקס

מדי פעם מתגמש המונח "אקססוריז", שבדרך כלל כולל דברים כמו תיקים ותכשיטים, לשדה מעט יותר רחב שמאכלס גם אלמנטים שאינם בהכרח אופנתיים גרידא אבל עדיין משיגים מעמד של "איט-פריט" נכון והכרחי. זה לגמרי המקרה של הלאטה הוורוד החדש של סטארבקס, שבכלל נדמה שהופכת לאחרונה למכתיבת אופנה עולמית. בואו להתאבסס איתנו על קלאסיקת האינסטוש הזאת

מאת  | ‏ 30 ינואר 2018
 

A post shared by @studychloe_ on

לכולנו ברור למה הוורוד המילניאלי הפך להיות צבע של דור: הוא פשוט נראה מעולה באינסטגרם. נדמה שהרשת החברתית הופכת משמעותית יותר ויותר בהחלטות אישיות ועסקיות – מה שמצטלם טוב לאינסטגרם יביא לנו לייקים ועוקבים, שמתורגמים אצל חלקנו לטפיחה על האגו ולאחרים – לכסף, והרבה ממנו.

ברשת סטארבקס הוותיקה והבינלאומית מבינים זאת היטב. בקיץ שעבר הם יצרו משקה חד קרן שלמרות המראה הרעיל שלו כבש את הפיד והביא לרשת פרסום מאסיבי בחינם, כי מדובר בסוג המשקאות שאי אפשר להזמין מבלי לצלם. לאחרונה הם גם הוציאו קולקציית כוסות קפה רב שימושיות ברוז גולד שאפילו ג׳יי לו לא יכלה לעמוד בפניה.

 

A post shared by nana♡なな (@naaanase.h) on

זה כנראה היה רק עניין של זמן עד שיגיע משקה ורוד, שאותו תוכלו למצוא רק אם אתם במקרה קופצים ליפן. בניגוד למשקה חד הקרן שנראה מועמס בצבעי מאכל, היפנים הצליחו לייצר ורוד פסטלי מתקתק ומעורר תאבון באופן טבעי, על ידי הוספה של חלב לחליטת פירות שמכילה תפוז, תות, אפרסק ותפוח. כלומר, הלאטה הזה (שנמכר שם לכבוד ולנטיין) לא רק ורוד, יש לו גם את הטעם שהייתן מדמיינות שיהיה למשקה ורוד. חשוב מכך – הוא נראה פשוט מדהים באינסטוש.

 

A post shared by ybmm (@_ybmm_____) on

 

A post shared by M Nakagawa (@mustichas) on

 

A post shared by 유나(ユナ) (@yn_1991_yn) on

 

A post shared by 楊 与涵 (@yuhan_coffee) on

 

A post shared by trèsCLICK (@tresclick) on

השאירו תגובה