הבהלה לזהב: סטארבקס הוציאו מהדורת רוז גולד, והעולם בהיסטריה

אם היה נדמה שהוורוד מיצה את כל האפשרויות השנה, סטארבקס מוכיחים לכולנו אחרת. ליין הרוז-גולד המנצנץ של רשת הקפה הפך ויראלי ברשת, וגם ג'יי לו לגמרי בעניין. תארזו לנו קפוצ'ינו וקצת בלינג טו גו בבקשה

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2017
 

A post shared by Amber (@girlyglitzyglam) on

הוורוד שלט ביד רמה בשנת 2017. בין הרוז-גולד ששבה את הלב ולקח בסערה את עולם התכשיטים לבין המילניאל פינק, שצבע בגוון מאט את כל היתר, זו ללא ספק הייתה השנה של הצבע המתקתק. למרות שנדמה היה שהוא כבר מיצה את כל האפשרויות, מגיע עכשיו אביזר שמכניס, בדקה התשעים לפני סוף השנה, עוד פריט לפנתיאון.

סטארבקס יוצאת עכשיו עם ליין כוסות קפה נישאות שגורם לעולם לצאת מדעתו מרוב גלאם וחמידות. הכוסות, עליהן מתנוסס כמובן הסמל המפורסם של הגברת עם הכתר והכוכב, זוכות לפאר והדר שטרם נהנו ממנו והופכות לאקססורי אופנתי לכל דבר. הן מגיעות בוורוד מילניאלי מאט בשילוב הבלטה אה-לה-גלוסייה או קים קרדשיאן, ברוז-גולד נוצץ כדי להגביר את הווליום, ומי שרוצה לקחת את הקפה שלה לדיסקוטק יכולה להצטייד בכוס הפאייטים.

 

A post shared by darcyleal (@darcyleal) on


המחירים נעים במקור בין 52-70 שקלים לכוס, אבל הביקוש גדול מההיצע בינתיים, כך שאפשר כבר למצוא כאלה שרכשו את הפריט הוויראלי וכעת מוכרים אותו לכל המרבה במחיר באיביי.

העובדה שהכוס עם הפאייטים מנצנצת הופכת אותה לאקססורי המושלם לצילומים בעזרת אפליקציית קירה-קירה, מה שכנראה גורם לה להיות הפופולרית בקולקציה. ברבים מהפוסטים שעלו ברשת אפשר למצוא תגובות של גולשים שמתחננים לקנות אותה מהאינסטגרמרית המאושרת שאוחזת בספל הנוצץ.

 

A post shared by Carrissa (@ghostiebun) on


כוס הקפה של סטארבקס כאקססורי זורקת אותנו ישר לימי בריטני ספירס בחליפות ג'וסי קוטור, עם קש ארוך בפה. אין ספק שבריטני הייתה מעריכה את השדרוג למאג הפשוט שלה. הוכחה לכך ניתן למצוא אצל ג'ניפר לופז, שנצפתה לפני כשלושה שבועות עם כוס סטארבקס מצופה קריסטלים, פלוס ראשי התיבות שלה.

אבל את הבלינג של ג'יי. לו לא תוכלו למצוא בקולקציה שנמכרת להמונים. מדובר בהזמנה מיוחדת שיצר עבורה המניקוריסט שלה לכבוד יום ההולדת, בעזרת חברה בשם "טיילור מייד בלינג". הכוס מכוסה במאות אבני סברובסקי ושוויה 2,066 שקל. מאז פרסום התמונות הפכה החברה לפופולרית במיוחד, ועוד ועוד כוסות דומות יוצרו בהזמנה אישית. זה רק מוכיח שיש כאן שוק אמתי שצמא לקפה עם קצת גלאם לצדו.

 

A post shared by Mandy J (@itsmandyj) on

נחטף מהמדפים (צילום: טוויטר, @veroxpetty)

נחטף מהמדפים (צילום: טוויטר, @veroxpetty)


 

A post shared by @brandy_josephine on

נמכר באיביי לכל המרבה במחיר (צילום: טוויטר, @veroxpetty)

נמכר באיביי לכל המרבה במחיר (צילום: טוויטר, @veroxpetty)


השאירו תגובה