"מה לעזאזל, אסוס?!": הג'ינס הזה השאיר את הגולשים מאד מבולבלים

הכינו את התחתונים הכי יפים שלכן, כי השטות התורנית מבית היוצר של אסוס היא ג'ינס נטול מפשעה. הפריט התמוה הזה מצטרף לשורת להיטים ויראליים כמו ג'ינס החוטיני וג'ינס המחשוף בישבן, והאינטרנט לא מסוגל להישאר אדיש

מאת  | ‏ 10 ינואר 2018

מופת של עידון (צילום: אסוס)

מופת של עידון (צילום: אסוס)

אין לעולם האופנה קלאסיקה בסיסית ונצחית יותר מהג'ינס הישן והטוב, שתמיד אפשר לסמוך עליו שלא יילך לשום מקום. טרנדים באים והולכים, הגזרות משתנות, מתחדשות וחוזרות למקורות, אבל הגרעין הקשה נותר יציב: מכנסי דנים נונשלנטיים ופרקטיים. איכשהו, יש מי שמוצאים את הפשטות חסרת המאמץ הזאת משעממת ושחוקה, כי אחרת אין לנו הסבר לתופעת הווריאציות המשונות על הג'ינס המסכן – שבראשה צועדת בגאווה החנות המקוונת האהובה עלינו.

אז אחרי ג'ינס החוטיני, הג'ינס המתפרק וזה עם מחשוף הישבן, מגיעה שטות וולגרית חדשה שמותירה את הגולשים באסוס מבולבלים למדי: הג'ינס נטול המפשעה, שהוא למעשה מעין חצאית מיקרו-מיני-מיניאטורית שמחוברת לזוג רגליות בלולאת מתכת משונה, ובדרך מותירה לא מעט עור חשוף במיקום אסטרטגי במיוחד. לא רק המפשעה נותרת כאן חשופה בשלמותה, אגב, אלא גם החלק האחורי. פתאום מחשוף תחת נשמע כמו רעיון מעודן למדי, הא?

הפתעה! (צילום: אסוס)

הפתעה! (צילום: אסוס)

כליל האלגנטיות הזה מגיע מבית המותג הבריטי The Ragged Priest, שבימים כתיקונם דווקא נחשב לפייבוריט במחלקת הג'ינסים, ועולה 75 פאונד שהם 350 שקלים – מחיר גבוה למדי ביחס לכמות הבד שהם כוללים, אם שואלים אותנו. כרגע, אגב, לא ניתן למצוא אותם באתר – לא ברור אם זה כי הם הפכו איכשהו לסולד אאוט, או שאסוס פשוט נעלבו מהתגובות ברשת.

"וואט דה פאק, אסוס?", תהו משתמשים רבים בטוויטר לאחרונה סביב הדגם שהפך, כמובן, לוויראלי. "תקראו לי מיושנת, אבל אני מעדיפה את הג'ינס שלי עם כיסוי באיזור התחת", כתבה אחת, ואחרת תהתה: "סירייסלי??? או שאולי אני פשוט זקנה מדי?". ובכן, גבירותי, לא – חשוב להדגיש שלא מדובר כאן באיזו משובת נעורים מרעננת שבקרוב תתחילו לראות על טינאייג'רים ברחוב, אלא בפריט קיקיוני שנועד להתקיים בגבולות המרחב הווירטואלי בלבד. אנחנו ממש מקוות. או שאולי גם אנחנו כבר זקנות מכדי לקבוע?

דווקא יכולות לראות את קים קרדשיאן זורמת על זה (צילום: אסוס)

דווקא יכולות לראות את קים קרדשיאן זורמת על זה (צילום: אסוס)

האם זו הזקנה שמתעתעת בנו? (צילום: טוויטר @Orchidmaniac)

האם זו הזקנה שמתעתעת בנו? (צילום: טוויטר @Orchidmaniac)

"הכל בסדר, מאמי?" (צילום: טוויטר @Girlyougotstyle)

"הכל בסדר, מאמי?" (צילום: טוויטר @Girlyougotstyle)

השאירו תגובה