הישראלית בת ה-16 שמצטלמת ל-H&M: הגיע הזמן להכיר את אביטל לנגר

היא כבר צעדה על המסלול לצד ג'יג'י חדיד וטיילור היל, חולמת להיות מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט ואוהבת לקרוא ספרים בטיסות: את זה היא תוכל לעשות בקרוב, כשתטוס לשטוקהולם לצילומי קמפיין לענקית השוודית. ההישג המרשים הזה הוא תירוץ מעולה לשאול אותה כמה שאלות

מאת  | ‏ 27 דצמבר 2017

את הפרצוף תתקשו לשכוח, אז תתחילו לשנן את השם: אביטל לנגר (צילום: יחסי ציבור)

את הפרצוף תתקשו לשכוח, אז תתחילו לשנן את השם: אביטל לנגר (צילום: יחסי ציבור)

את 2018 תפתח אביטל לנגר בת ה-16 וחצי בצעד משמעותי לקריירת הדוגמנות שלה ורגע מרגש לכל פאשניסטה ישראלית ממוצעת: היא תטוס לשטוקהולם הקפואה ותשתתף בצילומי קולקציית קפסולה של השוודית האהובה עלינו – לא אחרת מאשר רשת H&M.

ההישג המשמח קשור בעקיפין לדוגמנית צעירה נוספת שעושה את צעדיה הראשונים בזירה העולמית, הלוא היא חביבת המערכת דורית רבליס: הסוכנת המשותפת לשתיים, רותם גור מסוכנות R&R, ליוותה את רבליס בצילומים לאותה רשת ודאגה להראות למלהקת את תמונותיה של לנגר. זו בתגובה הבטיחה לשמור לה מקום בקמפיין הבא, וקיימה.

אם לשפוט לפי סיפורי ההצלחה האחרונים והבולטים בגזרה – רבליס, שון לוי וכמובן סופיה מצ'טנר – נדמה שבהחלט אפשר להתחיל לשנן את השם של אביטל לנגר. "להצטלם לH&M זאת הרגשה של הישג בקריירה שלי והזדמנות להרשים אנשים חשובים מהתעשייה העולמית, שיקדמו אותי בהמשך דרכי", סיפרה הבוקר (ד') ל-FF. היא מחיפה במקור, עברה לאחרונה לעתלית ומדגמנת מגיל 11. זהו למעשה לא ההישג הבינלאומי הראשון שלה: לפני כשנה צעדה לנגר על מסלול התצוגה של מיו מיו לצד שמות ג'יג'י חדיד, אלזה הוסק וטיילור היל – "שהיא הדוגמנית האהובה עלי".

לנגר לומדת בכיתה י"א, ומלבד הדוגמנות – התחביב העיקרי שלה הוא לקרוא ספרים בטיסות. "אני לא מוצאת זמן לפתח תחביבים נוספים בין הצילומים ברחבי העולם והלימודים בתיכון", היא מספרת. "חשוב לי להשקיע בלימודים ולהוציא ציונים גבוהים, ולכן אני מקדישה זמן רב להשלמת החומר שהחסרתי".

איך מגיבים בבית הספר?
"החברים שלי הכי מפרגנים ומבינים בעולם, וגאים בי על מה שאני עושה. כמובן שתמיד יש את אלה שלא, ואליהם אני פחות מייחסת חשיבות".

יש חבר?
"לא! אני רווקה טריה".

ומה החלום שלך?
"להיות מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט".

השאירו תגובה