השפתון הכי פופולרי ברשת עולה רק 45 שקלים

בשוק יש אינספור מוצרי איפור לשפתיים, עם סקאלת מחירים נרחבת כמו ההיצע. כעת נחשף השפתון הפופולרי ביותר בפינטרסט והתוצאה משמחת למדי. כן, אפשר להשיג אותו בישראל, והוא עולה רק 45 שקלים

מאת  | ‏ 25 דצמבר 2017

הכי פופולרי ברשת (צילום: יח"צ)

הכי פופולרי ברשת (צילום: יח"צ)

ההיצע של מוצרי האיפור לשפתיים הולך וגדל בקצב מסחרר והאפשרויות בלתי מוגבלת. עם מוצרים מלאי הייפ כמו אלה של קיילי ג'נר, ריהאנה או פאט מקגראת' לצד אינסוף סדרות של חברות הקוסמטיקה הפופולריות, קל מאוד ללכת לאיבוד ולהוציא סכומים לא מבוטלים של כסף בניסיון לספק את הסקרנות ולהגדיל את האוסף.

כעת נחשף נתון שיכול לסיים את כל ההתלבטויות, לפחות אם אתן כאלה שסומכות על חכמת ההמונים. לפי מגזין "אלור" יש שפתון אחד שמנצח את כולם במדד הפופולריות הבלתי מעורער של הרשת. מי שכבש את לב הגולשות וגרם להן לנעוץ אותו שוב ושוב בפינטרסט הוא לא אחר מאשר שפתון Infallible Paint של לוריאל פריס בגוון "ספייסי בלאש".

 

A post shared by @serenadriana on

השפתון בצבע ניוד כהה רומנטי וטבעי, בעל מרקם נוזלי ומגיע בשפופרת יחד עם אפליקטור למריחה מדויקת. לצדו בסדרת ה-Infallible Paintsשל לוריאל מוצעים עוד 13 גוונים, מתוכם נמכרים בארץ 8, חלקם בגימור מבריק וחלקם מאט. והחדשות הטובות באמת? ניתן לרכוש אותו בארץ בכל רשתות הפארם בסכום הגיוני למדי של 45 שקלים בלבד.

ברשת מהללים את השפתון החום-ורדרד הזה, ומספרים כי מעבר לצבע המדויק הוא מצטיין גם בעמידות ולא נמרח. "מריחה אחת שרדה כמה כוסות קפה בלי שאצטרך טאץ'-אפים", כתבה אחת ממשתמשות פינטרסט, "השפתיים שלי הרגישו חלקות ולחות בלי תחושת דביקות והצבע ולא גלש מעבר לקווים". אחרת הוסיפה: "הצבע שלו מ-ה-מ-ם, הוא סופר-פיגמנטי אחרי מריחה אחת בלבד". באופן טבעי נשמעו גם כמה קולות חיוביים פחות, אבל תג המחיר הנגיש ואהבת הקהל מרמזים שאכן מדובר בעסקה אטרקטיבית למדי.

 

A post shared by look ink makeup (@lookinkmakeup) on


 

A post shared by Ande (@andelikes) on



 

A post shared by Darja Tupcaja (Daria) (@darjatupcaja) on



 

A post shared by Loreal Paris Makeup (@lorealmakeup) on

השאירו תגובה