נחשף: מהם המוצרים והמותגים שהכי חיפשתם השנה בגוגל?

כל מי שקצת בקיא בטוח יכול לנחש מהו מותג האופנה המחופש ביותר, אבל הרשימה כוללת גם נציגות מפתיעה, ואילו חיפושי הביוטי משקפים אובססיית ריסים עיקשת ומוצר אחד שאנחנו רשמית כבר לא יכולות בלעדיו. האם גם אתם תרמתם למגמות החיפוש הנפוצות?

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2017
 

A post shared by ALL WE DO IS GOLD ™ (@24k.mag) on

כבר כמה שבועות שמסורת סיכומי השנה למיניהם מתנהלת בטפטופים עם מגוון רשימות ודירוגים, ועכשיו, כשכבר ממש אפשר להריח את 2018, מגיע תורו של הבוס הגדול של האינטרנט לגלות לנו באלו דברים חשובים התעסקנו ב-2017: אמש (ד') יצאו לאוויר העולם סיכומי השנה של גוגל בתחומים השונים, ביניהם גם אופנה וביוטי, ונחשפו החיפושים הפופולריים של השנה החולפת. חלקם צפויים וברורים למי שקצת בקיאים באווירה כללית, וחלקם מצליחים להפתיע.

יכולנו לנחש, למשל, מהו המותג המחופש ביותר. מבט חטוף על בחירות האיט-גירלס, כוכבי האינסטגרם ואופנת הרחוב של השנה מעלה את ההבנה הנחרצת כי 2017 הייתה השנה של גוצ'י, כשהמנהל האמנותי אלסנדרו מיקלה מצליח להפוך את מותג העילית למכונת להיטים משומנת עם לא מעט פריטי מאסט חרושים.

 

A post shared by Caroline Daur (@carodaur) on


גם המקומות השני והשלישי לא ממש מפתיעים, ושייכים ללואי ויטון וסופרים, בהתאמה. מעניין כי שני המותגים כנראה חייבים את הפופולריות הזאת אחד לשני, הודות לשיתוף הפעולה הסופר מדובר ומבוקש ביניהם. שארית העשירייה כוללת שמות כמו שאנל (5), דיור (7) דולצ'ה וגאבנה (8) ומוסקינו (10), כאילו פריט ממוצע שלהם לא עולה כמו משכורת ממוצעת שלנו.

לפני כל אלה, במקום הרביעי, הופתענו למצוא את "פאשן נובה", מותג אמריקאי מקוון שהוקם ב-2014 והצליח לצבור קהל לקוחות מסור ומכור ומעמד ויראלי. מבט על ההיצע של המותג מבהיר היטב מה מקורות ההשראה שלו ומשקף נאמנה את גיבורות התרבות של התקופה, הלוא הן בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר הישנה והטובה.

 

A post shared by FashionNova.com (@fashionnova) on


בראש רשימת מותגי הביוטי ניצב "אולטה ביוטי", הכלבו-פארם הנגיש והחביב על ביוטריות ברחבי העולם, ואחריו BH Cosmetics ו-Lipsense. הופתענו למצוא את "פנטי ביוטי", הליין הכה לוהט ומדובר של ריהאנה, במקום השמיני בלבד, אבל צריך לזכור שהוא הושק רק לפני שלושה חודשים, וביחס לכך – מדובר בהישג מרשים.

הרשימה המעניינת יותר של התחום היא רשימת השאלות והביטויים הנפוצים, כשבראשה צועד בגאווה ספוג קטן וצבעוני בצורת ביצה העונה לשם "ביוטי-בלנדר". אחריו מככבים "ריסי מינק" ומוכיחים כי טירוף הריסים המלאכותיים מסרב לדעוך, עם נציגות נוספת במקום החמישי של "הרמת ריסים" (מתחת ל"איפור להאלווין"). עכשיו כשהבטנו אחורה אל מה שהיה לנו כאן, לא נותר אלא להישיר מבט אל העתיד ולתהות – איך ייראו הרשימות של 2018?

 

A post shared by Ulta Beauty (@ultabeauty) on

 

A post shared by beautyblender (@beautyblender) on

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

השאירו תגובה