לוק מושלם עם עודף מ-20 שקלים: 5 מוצרי האיפור הכי זולים והכי טובים

רבות כבר גילו את סוד האיפור הזול: בהרבה מקרים, המחיר הנמוך הוא רק בונוס שנלווה לאיכות מצוינת. קבלו את המסקרה המושלמת, האייליינר הממכר, השפתון העמיד ואפילו השעווה נטולת הכאב - כולם במחירים שפשוט שוברים את השוק

מאת  | ‏ 13 דצמבר 2017

כבר לא מדובר בסוד שמור ליודעות ח"ן בלבד, אבל ההיצע והאיכות של חטיבת הלואו-קוסט בשוק הביוטי עדיין לא מפסיקים להפתיע אותנו. יותר ויותר חובבות איפור – החל ממתאפרות ממוצעות שמשתמשות רק במסקרה ואודם, דרך ביוטריות ויוטיובריות ועד מאפרות מקצועיות – מתוודות כי ברשימת הפייבוריטים המנצחים שלהן אפשר למצוא מוצרים שמגיעים עם עודף מ-20 שקלים. אבל במקרים האלה, הן מדווחות, המחיר הוא רק בונוס משמח הנלווה לאפקט ואיכות המוצר, שלא נופלים ואף עולים על מוצרים מקבילים ויקרים הרבה יותר. כדי שלא תמצאו את עצמכן מחוץ לחגיגה, אספנו את החמישייה המנצחת של מוצרי הלואו-קוסט:

1. המסקרות של אסנס
מסקרות, ברבים, פשוט כי המעריצות המושבעות של המותג הגרמני מתקשות להסכים על דגם אחד. "הוורודה", "הסגולה" או "השחורה עם התחרה" הן מילות המפתח באמצעותן הן מנסות לתאר את המוצר שהריסים שלהן חייבים לו את אפקט הוואו המפואר שלהם, ורק על דבר אחד יש הסכמה גורפת: כל המסקרות של אסנס פשוט מעולות וממכרות, שלא לדבר על המחיר שבדרך כלל עומד על כ-14 שקלים.

Volium Stylist של אסנס. 14 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

Volium Stylist של אסנס. 14 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

Lash Princess של אסנס. 14 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

Lash Princess של אסנס. 14 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

2. אייליינר ג'ל של ביוטיקייר

ביוטיקייר היא חלוצת האיפור הזול בארץ, ולאורך 25 (!) שנות פעילותה הספיקה לצבור קהל לקוחות מסור ונאמן שחברותיו נשבעות במוצריה. ההיצע של ביוטקייר רחב מאד, זול מאד ולא חסרים בו להיטים, אבל הכוכב הראשי של השנים האחרונות הוא האייליינר במרקם ג'ל: עשיר בפיגמנט, עמיד במיוחד, עולה 8.90 שקלים ובעיקר מאד נוח לשימוש, בטח אחרי שהשנה החליטו בביוטיקייר לרכוב על ההיסטריה והשיקו מברשת מיוחדת שנלווית לו במחיר שערורייתי של לא פחות מ-3 שקלים!

רבות לא מצליחות להסתדר עם אף אייליינר אחר. 8.90 ש"ח בביוטיקייר (צילום: יחסי ציבור)

רבות לא מצליחות להסתדר עם אף אייליינר אחר. 8.90 שקלים בביוטיקייר (צילום: יחסי ציבור)

כל כך מוצלח שהשיקו לו מברשת מיוחדת. 3 ש"ח בביוטיקייר (צילום: יחסי ציבור)

כל כך מוצלח שהשיקו לו מברשת מיוחדת. 3 שקלים בביוטיקייר (צילום: יחסי ציבור)

3. שפתון עמיד של Sacara

סוגיית השפתון העמיד המושלם היא מאז ומתמיד אחת הבוערות בקהילת האיפור העולמית והישראלית, ומלווה בוויכוחים סוערים, אלפי חוות דעות סותרות, המלצות והשמצות. בתוך כל הבלאגן הזה מצליחות לא מעט צרכניות להסכים כי השפתונים הנוזליים מסדרת "LipStay" עומדים במשימה בהצלחה מרשימה. הם מגיעים ב-12 גוונים מעודכנים ופיגמנטיים במיוחד, מתקבעים על השפתיים במראה מט מוצלח ולא נבהלים מדברים כמו אוכל, שתייה ומזמוזים. בשביל 14.90 שקלים, תהיו בטוחות ששווה לבדוק את העניין.

לא נמרח, לא מתפורר, לא מוותר. LipStay של סקארה, 14.90 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

לא נמרח, לא מתפורר, לא מוותר. LipStay של סקארה, 14.90 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

4. שימרים והיילייטרים של WOW Cosmetics

הסדרה המלבבת הזאת היא הטרייה ביותר ברשימה, ומאז שהושקה, לפני כחודש בלבד, היא מכה גלים ברשת, גם בגלל העיצוב הפוטוגני והמזמין וגם בזכות הביצועים המרשימים. האילומניטורים האבקתיים, שארוזים בצורת לב מתוקה, מכילים שלושה גוונים – לקונטור, הארה והסמקה. לב מלא אור כזה יעלה לכן 35 שקלים, וההמלצה שלנו היא להוסיף לו את אחד מבקבוקוני השימר הנוזליים (30 שקלים), שטיפה אחת מהם בתוך המייקאפ תסדר לך גלואו בלתי נשכח.

מיד נכנס לנו ללב. שלישיית היילייטרים של WOW, 35 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

מיד נכנס לנו ללב. שלישיית היילייטרים של WOW, 35 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

טיפות קטנות של אושר. שימר נוזלי של וואו, 30 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

טיפות קטנות של אושר. שימר נוזלי של וואו, 30 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

5. שעווה ברזילאית של WOW Cosmetics

נכון, כאן כבר לא מדובר באיפור, אבל לא יכולנו שלא להכניס לרשימה את הלהיט הזה, שעל פי הדיווחים בסניפי הרשת – נחטף ואוזל מהמדפים תוך שעות מרגע שמתחדש המלאי. הפלא הזה הוא שעווה שחורה שמחממים במיקרוגל, מורחים על האיזורים הרצויים ופשוט תולשים עם היד ברגע שהיא מתייבשת, מבלי צורך ברצועות בד למיניהן, מה שהופך את ההסרה לנוחה וגמישה במיוחד ובעיקר, כך מספרות הנסייניות בהתלהבות – לא כואבת בכלל. התענוג הזה יעלה לכן 21.50 שקלים לקופסה קטנה (70 מ"ל) ו-59.90 לקופסה גדולה (210 מ"ל), שהם מחיר שאנחנו בהחלט מוכנות לשלם על ההבטחה האטרקטיבית הזאת.

נחטפת מהמדפים. שעווה ברזילאית של וואו, 21.5 - 59.90 ש"ח (צילום: יחסי ציבור)

נחטפת מהמדפים. שעווה ברזילאית של וואו, 21.5 – 59.90 שקלים (צילום: יחסי ציבור)

השאירו תגובה