חגיגה לעיניים: אתם חייבים לראות את התצוגה המרהיבה של שאנל

המאסטרו קרל לגרפלד עשה זאת שוב. אמש הרים תצוגה מרהיבה במיוחד בבניין התזמורת הפילהרמונית של המבורג והוכיח שהוא עדיין מספר אחד בתחומו. ברקע, נגנים קלאסיים ובמרכז הבמה, מיטב הסופרמודלס באנסמבלים חורפיים מעוררי קנאה. הלסת שלנו עדיין שמוטה

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2017
 

A post shared by 21 FASHION (@b21fashion) on

אם רפרשתם את הפיד האופנתי ביממה האחרונה בטח לא הצלחתם להתעלם מתפוצת תמונותיה של קאיה גרבר בטוטאל-לוק כחול כהה ומהפנט על מסלול תצוגת המטייה ד'אר של שאנל שנערכה אמש בהמבורג, גרמניה.

בשמלת סריג עם צווארון גולף, מגפונים מעוטרים ומחממי רגליים סרוגים שהדגישו את רגליה הדקות, גרבר כבשה את המסלול. כמובן שאי אפשר להתייחס לאנסמבל החמים של גרבר בלי לדבר על כובע המלחים השחור הדרמטי שליווה רבים מהלוקים בתצוגה, וסומן כאקססורי שכל חובבת מותגים תעוף עליו.

סימפוניה לתפארת (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

סימפוניה לתפארת (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

בהקשר של הכובעים, ובלעדיו, היכולת של בית האופנה המדובר הזה ליצור סיפור הרמוני, עונה אחר עונה, היא אחת מהמופלאות. קרל לגרפלד, המאסטרו של הסימפוניות העונתיות, הרחיק הפעם עד עיר הולדתו כדי להביא את הסיפור החדש לחיים.

לגרפלד נמנע מקישורים של בחירת המקום לרגשות נוסטלגיים או סנטימנטליים, וייחס את הבחירה בלוקיישן להיקסמות האדריכלית שלו מבניין התזמורת הפילהרמונית החדש של המבורג.

 

A post shared by Giorgia Tordini (@giorgiatordini) on

ההשראה לקולקציה עצמה הגיעה מהמבורג של שנות ה-60. סצנות מעיר הנמל התוססת קמו לחיים בדמות פריטים בעלי אופי "מודי" מובהק. מלאכות היד המורכבות שמהוות את הבסיס לקולקציה המיוחדת הזו באו לידי ביטוי בסריגות קשמיר, רקמות ועוד.

בנוסף לבחירה המדויקת של ההיכל, לגרפלד לא פסח על כל הפרטים הקטנים שהופכים את התצוגות שלו למדוברות כל כך. מוזיקה חיה שליוותה את הדוגמניות בצעידתן, שורות ראשונות שיבטיחו את כיכובה של התצוגה גם במדורי הרכילות והחברה, עיצוב שיער מופלא ומתוכשט, ופינאלה עם המוזה הצעירה של המעצב, הדסון קרוניג בן התשע שלבש חליפה שחורה וכובע מלחים תואם בגרסת המיני-מי.  

בהשראת המבורג בסיקסטיז (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

בהשראת המבורג בסיקסטיז (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

הטמפרטורות הנמוכות לא מנעו מלילי רוז דפ לבחור בטוטאל-לוק שלם שמתבסס דווקא על תחרה שקופה וכלל שמלת כתפיות דקיקה, גרביונים וסנדלי עקב. אחותה לשורות הראשונות, קריסטן סטיוארט, התכסתה מעט יותר והלכה על מכנסי טוויד ובלייזר מסאטן שחור.

אין ספק שהלוקים היותר מנצחים של הערב נשמרו למסלול, ובהתייחס אליהם אי אפשר שלא להוריד בפני מאסטרו קרל את הכובע. 

הכובעים שלטו (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

הכובעים שלטו (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

המאסטרו ובן טיפוחיו  (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

המאסטרו ובן טיפוחיו (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)


 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by @vittoslays on

 

A post shared by Katharina Klün (@katharinakluen) on

השאירו תגובה