שוקינג: גם למלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט יש סימני מתיחה

התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט היא מפגן עוצמתי של אידיאל נשי בלתי אפשרי. בדיוק בגלל זה משמח לראות כי לאיס ריברו, הדוגמנית שזכתה לצעוד עם חזיית הפנטזיה בשווי שני מיליון דולר, היא בעצם קצת כמונו, אישה עם סימני מתיחה. "ללאיס יש סימני מתיחה על התחת, ואני לא יכולה להסביר כמה זה עושה לי טוב״, הסבירה מעריצה

מאת  | ‏ 26 נובמבר 2017

לאיס ריברו. מרחוק לא כל כך רואים את זה (צילום:  Lintao Zhang לגטי אימג'ס)

לאיס ריברו. מרחוק לא כל כך רואים את זה (צילום: Lintao Zhang לגטי אימג'ס)

העולם לא מצליח להירגע מהמפגן העוצמתי ביותר בעולם של אידאל נשי בלתי אפשרי: התצוגה השנתית של ויקטוריה׳ס סיקרט בשנחאי. לצד עוד ועוד תמונות של נשים מסותתות המתהלכות בפריטים שאמורים להגשים כל פנטזיה שמישהו אי פעם העלה על דעתו, עולות גם תמונות נוספות, שאמורות להראות לנו שהנשים עם הכנפיים הן בעצם מלאכיות בשר ודם, ממש כמו כולנו.

לאחר שראינו את הנפילה החיננית של המלאכית מינג זי, שהתרסקה לה מול ההמון המעודד, וזכתה בזכות כל זה לתשומת לב מיוחדת מגיע השלב הבא: סימני מתיחה. מתמונות שזרמו מהבקסטייג׳ עולה דבר אחד ברור: גם לסופרמודלס יש סימני מתיחה, ואת ההוכחות ניתן למצוא על הירך המחוטב של לאיס ריברו, המלאכית שזכתה בכבוד הגדול מכולם – ללבוש את חזיית הפנטזיה בשווי שני מיליון דולר.

מתברר שהתמונות שחושפות את הסימנים המוכרים על הירכיים גם על מישהי כמו ריברו בת ה-27 מצליחים למלא באושר אנשים רבים מסביב לעולם. ״היא אישה בשר ודם״, כתבו באתר מעריצים של ויקטוריה׳ס סיקרט, ״היא בדיוק כמוני וכמוכם. יש לה סימני מתיחה כמו לכל הבחורות וזה לא דבר מכוער. סימני מתיחה הם יפים. אהבו את הגוף שלכן, הוא היחיד שיש לכן״. זהו מסר מפתיע, כשהוא מגיע מאתר המוקדש לסגידה לאידאל של החברה, ומעניין שרבים הצטרפו אליו.

״אף אחד לא מושלם, ועדיין היא יפה, סקסית ומהממת״, כתבו בטוויטר. אחרים הזכירו כי לאיס היא אם לילד בן עשר, ושסימני המתיחה ממש לא מנעו מבעדה לצעוד על המסלולים הנחשקים ביותר, ביניהם של דיור, ראלף לורן, טום פורד, ולקחת חלק בתצוגות ויקטורי׳ס סיקרט כבר שש שנים. ״כל סימן על הגוף מספר סיפור והופך את הגוף האנושי לעוד יותר יפה ומעניין,״ סיכמה עוד מגיבה נלהבת, ורק אחת אמרה את מה שכולם חושבים: ״ללאיס ריברו יש סימני מתיחה על התחת, ואני לא יכולה להסביר כמה זה עושה לי טוב״.

מאחורי הקלעים. כיף לגלות דברים כאלה (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימג'ס)

מאחורי הקלעים. כיף לגלות דברים כאלה (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימג'ס)

עם סימנים או בלי, היא מהממת (צילום: Lintao Zhang לגטי אימג'ס)

עם סימנים או בלי, היא מהממת (צילום: Lintao Zhang לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • שוקינג, גם הן בני אדם , זה שהן דוגמניות בוויקטוריה סיקרט לא אומר שלא יכול להיות להן סימני מתיחה.

    מאת: : ) |‏ 2 בדצמבר 2017 | 19:18
  • היא מושלמת. .סימני המתיחה לא משנים את העובדה שמדובר באשה היפה בתבל.

    מאת: אשה יפה |‏ 26 בנובמבר 2017 | 17:59