כשמלאך נופל: התמונות שבויקטוריה'ס סיקרט לא רוצים שתראו

זה לא סוד שאחד מהכישורים הבאמת חשובים של מלאכית ראויה הוא צעידה על עקבים גבוהים במיוחד. אתמול בתצוגה השנתית של המותג מינג זי, הדוגמנית הסינית המצליחה, נפלה על המסלול והקהל עצר את נשמתו. רגע אחרי, היא המשיכה כמו מלאכית מקצועית

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2017

הדוגמנית מינג זי כשהיא עוד עומדת על המסלול (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

הדוגמנית מינג זי כשהיא עוד עומדת על המסלול (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

רגע לפני שפסטיבל ויקטוריה'ס סיקרט השנתי עומד להסתיים והמסך הוויראלי ירד על קרקס האאוטפיטים של יום האתמול, ניתנת לנו הצצה לאחד הרגעים הקצת יותר מעניינים שהתרחשו על המסלול.

זה לא סוד שאחד מהכישורים הבאמת חשובים של מלאכית ראויה הוא צעידה על עקבים גבוהים במיוחד. כשהאאוטפיטים מצריכים שימוש קמצני בבד הרבה מהדרמה מגיעה מהנעליים. גם אמש נעלי העקב של הדוגמניות הוסיפו לא מעט דרמה ובמיוחד רגע אנושי להפליא של הדוגמנית הסינית מינג זי שמעדה על המסלול.

 

A post shared by promotions: (@kendall_photos) on

בניגוד למעידות מינוריות שאחיותיה למקצוע חוו בעבר, הפעם היה מדובר בלא פחות מההשתטחות טוטאלית על הרצפה, שבמהלכה שמרה המקצוענית על חיוך רחב. זי בת ה-28 הפגינה מקצועיות ולתשואות הקהל אספה את עצמה ואת ההד פיס הבלתי אפשרי שלראשה והמשיכה לצעוד עד סופו של המסלול.

נפילות על המסלול ובטקסים כבר הפכו לסוג של שגרה. אתרי הרכילות, הבקיאים במנעד הנפילות של הכוכבות השוו את הנפילה הדרמטית של זי לזו של ג'ניפר לורנס בטקס פרסי האוסקר לשנת 2013. גם בלה חדיד, שצעדה לצד זי בתצוגה המתוקשרת, זכתה לחוות את הרגע המביך בעבר על מסלולי תצוגות, ומחוצה להם. עד כמה שמדובר ברגע שפל פיזי ומנטלי, בזמן אמת הדוגמניות נדרשות לשדר עסקים כרגיל, להתייצב חזרה על עקביהן ולקבל בהבנה והומור גם את ה"ממים" הוויראליים.

 

A post shared by #bloggingtales (@blogging_tales) on

המלאכית זי, שנחשפה לראשונה לעין הקהל בתוכנית טלוויזיה סינית, נחשבת לדוגמנית עסוקה במיוחד. היא צעדה על מסלולי תצוגות רבים של בתי אופנה כמו שאנל, ז'יבנשי ומייקל קורס והשתתפה בקמפיינים עבור רשתות כמו אלדו וh&m. אין ספק שהנפילה האחרונה היא רק מהמורה קטנה בדרך. מעופה של מלאכית חייב להמשך. לא משנה מה.

התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט תשודר בארץ במקביל לארה"ב, ביום רביעי ה- 29.11, בשעה 05:00 וב-20:30 בערוץ yes Drama ובyesVOD.

 

A post shared by Carbonated.TV (@carbonated.tv) on

קמה על הרגליים כמו חדשה (צילום:  Theo Wargo לגטי אימג'ס)

קמה על הרגליים כמו חדשה (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

מה שבטוח, קיבלה את כל הבאז שבעולם (צילום:  Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

מה שבטוח, קיבלה את כל הבאז שבעולם (צילום: Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

אפילו החליפה אאוטפיט (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

אפילו החליפה אאוטפיט (צילום: Theo Wargo לגטי אימג'ס)

 עם קרלי קלוס, לגמרי באיי ליסט של הדוגניות (צילום: Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

עם קרלי קלוס, לגמרי באיי ליסט של הדוגניות (צילום: Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה