כך מנהלת התקשורת של טראמפ גנבה למלניה את ההצגה

למרות שזו לא משימה קלה לגבור על מלניה בנושאי גרדרובה ויופי, אם יש מישהי שיכולה לעשות זאת, זו הופ היקס, מנהלת התקשורת של הבית הלבן, דוגמנית לשעבר בת 29. אל ארוחת הערב הנשיאותית בטוקיו הגיעה היקס בטוקסידו קלאסי שמשך את מלוא תשומת הלב והשכיח לרגע את הפירסט ליידי, שהשקיעה עם שמלת ולנטינו אדומה עוצרת נשימה. ככה זה נראה מקרוב

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2017

הטוקסידו שכולם דיברו עליו. הופ היקס, אמש בטוקיו (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

הטוקסידו שכולם דיברו עליו. הופ היקס, אמש בטוקיו (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

כבר כתבנו על יופייה וחוש הסטייל החריף של הופ היקס, מנהלת התקשורת של הבית הלבן, שלפני זה שימשה כדוברת של טראמפ, ונראה שהגברת מרגישה כבר יותר נוח בתפקידה הבכיר. עד כדי כך בנוח שהיא גונבת לכולן את ההצגה האופנתית. כן, אפילו למלניה.

לארוחת הערב הרשמית עם ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, הופיעה היקס, 29, לא בשמלת ערב עם קריצה אסיאתית, כמצופה ממנה, אלא בטוקסידו עם עניבת פרפר אוברסייז. הלוק היה קולנועי ומנצח, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו והעלה אסוציאציות לג'יימס בונד או אושן 11.

 

A post shared by Melania Trump (@elegant_melania) on

"אז הופ היקס לבשה טוקסידו לארוחה ביפן. מתתי. ביי". זה היה מיצוי של אלפי ציוצים בטוויטר לאחר שהתמונות המצודדות הופצו בתקשורת. הייתה גם אחת, מבולבלת, שכתבה: "זה הרבה יותר מדי אופנתי בשביל רפובליקנית!".

אחרי שבסוף השבוע לבשה קים קרדשיאן חליפה של גוצ'י לשטיח אדום, אמנם בלי חולצה מתחת, ועדיין חליפה, אפשר להכריז שזוהי שעתו היפה של הטוקסידו והנזילות המגדרית. מדובר חד משמעית בחלופה לגיטימית ולא פחות מכובדת לשמלת ערב.

עוד שנייה מחלקת חפיסת בלאק ג'ק (צילום: (AP Photo/Andrew Harnik)

עוד שנייה מחלקת חפיסת בלאק ג'ק (צילום: (AP Photo/Andrew Harnik)

למרות שהיקס הצעירונת גנבה למלניה את ההצגה, וכך מכריזים כל אמצעי התקשורת, בכותרות ענק שעשויות להוביל לכך שדבר כזה לא יקרה שוב לעולם, גם מלניה נראתה נפלא באירוע, מלכותית כהרגלה, בשמלה אדומה עד הרצפה של ולנטינו, ממנה הציצו נעלי עקב מחודדות באותו גוון בדיוק מבית מנולו בלאניק.

מלניה הצטרפה לבעלה ולפמליה האמריקאית ל-12 ימים באסיה, וארזה כל טוב במזוודותיה. זה התחיל בשמלת ספארי של הלייבל הלונדוני בורגו דה הנור עם מוטיב עלים טרופיים בשווי 3,830 שקלים. המשיך לנחיתה הרשמית בטוקיו, לשם לבשה מעיל אפליקציות צבעוני של פנדי, שוויו 17,337 שקלים, ומתחתיו חצאית עור כתומה של הרווה פייר, חצאית אותה כבר לבשה בעבר.

בערב החליפה למעיל-שמלה של הרווה, עם הגזרה האהובה עליה, בצבע שחור וחגורה שחורה עבה במרכז. למחרת הפציעה מלניה בשמלת דיור עם שרוולים מתרחבים בצבע כחול ונעלי סטילטו תואמות, מבית מנולו בלאניק, כמובן.

הגוון היה זהה לצבע מדי בית הספר בו ביקרה, מה שיצר תמונות מתוקות והרמוניות במיוחד. למרות שהיקס גנבה את ההצגה בארוחת הערב המפוארת, אין ספק שמדובר בגרדרובה מפוארת, ושמלניה לא עשתה את טעותה של איוונקה, שהסתבכה מאוד עם שמלה קצרה מדי. כל האאוטפיטים שלה היו צנועים ורשמיים.

מלניה בשמלת מעיל של פנדי עם אשת ראש ממשלת יפן, באמצע מסע שופינג של פנינים (צילום: David Mareuil/Pool Photo via AP)

מלניה בשמלת מעיל של פנדי עם אשת ראש ממשלת יפן, באמצע מסע שופינג של פנינים (צילום: David Mareuil/Pool Photo via AP)

מלניה השכילה לעשות דבר נוסף: לשלב ביזנס עם פלז'ר. קפצה לביקור בגינזה, רובע חנויות היוקרה בטוקיו, וספציפית בחנות מיקימוטו, חברה המתמחה בפנינים.

בביקור, אותו ליוותה אשתו של ראש הממשלה אבה, הסבירו לשתיים על חשיבות הפנינים בתרבות היפנית, ומלניה יצאה ממנו לא רק עם ידע חדש, אלא גם עם פנינים.

במעיל שמלה של הרווה פייר, המעצב והסטייליסט האהוב עליה (צילום: Kim Kyung-Hoon/Pool Photo via AP)

בחליפה של הרווה פייר, המעצב והסטייליסט האהוב עליה (צילום: Kim Kyung-Hoon/Pool Photo via AP)

בשמלת דיור יפהפייה (צילום: AP Photo/Eugene Hoshiko, Pool)

בשמלת דיור יפהפייה (צילום: AP Photo/Eugene Hoshiko, Pool)

קוואיי! (צילום: Ping Ma/Pool Photo via AP)

קוואיי! (צילום: Ping Ma/Pool Photo via AP)

השאירו תגובה