חם להן: אשלי גרהאם וקים קרדשיאן חושפות הכל על השטיח האדום

אמנם לוח השנה מצביע כי אנחנו כבר לגמרי בתוך חודש נובמבר, אבל זה לא מה שמנע מאשלי גרהאם וקים קיי להתפרע בסוף השבוע האחרון עם בחירותיהן האופנתיות. בעוד אשלי הגיעה לטקס בלונדון עם שמלה שקופה לגמרי המציגה תחתונים וחזייה בעיצובה, קים כבר ויתרה על הלבשה תחתונה באופן אבסולוטי. בהצלחה בתקופת השפעת

מאת  | ‏ 5 נובמבר 2017
 

A post shared by Harper's Bazaar UK (@bazaaruk) on

שניה לפני שיורדות המעלות וכולנו מוציאים את הפוך מהארון, שתיים מהפאשניסטות הפחות ביישניות החליטו בסוף השבוע האחרון להוציא את התותחים הכבדים לשטיחים האדומים, ולחשוף קצת עור, לפני שיהיה קר מדי. היינו מכריזים על אזעקת טרנד אם זה לא היה כל כך מופרך ולא קשור למזג האוויר.

הראשונה הייתה אשלי גרהאם, אימפריית העצמה נשית, מלכת הקימורים האמריקאית ודיווה מכף רגל ועד ראש, שהגיעה לטקס נשות השנה של מגזין הארפר'ס בזאר בלונדון בשמלת טול שקופה לחלוטין מבית מרינה רינלדי, טייק בהחלט לא צפוי לשמלה השחורה הקטנה.

 

A post shared by Marina Rinaldi (@marina.rinaldi) on

השמלה המדוברת הייתה עטויה פאייטים נוצצים בעבודת יד באזור החזה במותניים. למרות עבודת הרקמה המרשימה, את מירב תשומת הלב קיבלו בגדיה התחתונים: חזייה ותחתונים שחורים בעיצובה של גרהאם עצמה.

אשלי, שרק השבוע חגגה 30, זכתה בטקס בפרס דוגמנית השנה, והראתה עם הלוק הזה בדיוק למה כל זה קורה לה. מי היה מעלה על דעתו בכלל, לפני כמה שנים, דוגמנית למידות גדולות שמגיעה לשטיח אדום, פחות או יותר בחזייה ותחתונים?

עוד אחת שהלכה על שילוב בין שטיח אדום ועירום הייתה קים קרדשיאן הבלונדינית, ששיחקה את הקלף המוכר אך המנצח של טוקסידו גברי אוברסייז בלי חולצה מתחת.

האירוע שגרם לקים ללבוש את האאוטפיט הכמעט-אלגנטי ושומט הלסתות הזה היה לכבודו של ג'ורג' לוקאס, יוצא מלחמת הכוכבים, בגאלה מיוחדת באל.איי, שם מזג האוויר עוד מפרגן לבחירות אופנתיות שכאלה.

ובינתיים באל.איי: קים בלי חזייה (צילום:  Kevin Winter/Getty Images)

ובינתיים באל.איי: קים בלי חזייה (צילום: Kevin Winter/Getty Images)

הלוק הבועט והמינימליסטי מבית גוצ'י (שגם אירח את האירוע), החמיא לקים, שעוד שומרת אמונים לאיפור הניוד ושיער הפלטינה, ואפשר לאאוטפיט ולמחשוף הייחודי לדבר בעד עצמם.

קים אף זכתה לריספקט מעיתונאי האופנה, שטענו שגנבה לכוכב המוות את כל תשומת הלב. ובכן, עם כזה מחשוף, איך אפשר שלא, בעצם?

מזל שיש דבק דו צדדי בעולם הזה (צילום:  Charley Gallay/Getty Images for LACMA)

מזל שיש דבק דו צדדי בעולם הזה (צילום: Charley Gallay/Getty Images for LACMA)

עם אמוש קריס (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for LACMA)

עם אמוש קריס (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for LACMA)

השאירו תגובה