ריספקט: שנקר במקום השישי בדירוג בתי הספר לאופנה הטובים בעולם

המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר הרמת גנית קמה הבוקר עם בשורה מרגשת – האתר הנחשב "ביזנס אוף פאשן" דירג אותה במקום השישי בעשרת בתי הספר הטובים ביותר בעולם לתואר ראשון באופנה, עלייה משמעותית מהמקום העשירי בשנה שעברה. כבוד ענק

מאת  | ‏ 30 אוקטובר 2017

מתוך קולקציית הגמר של בוגרת שנקר, רוני פרץ (צילום: תום מרשק)

מתוך קולקציית הגמר של רוני פרץ (צילום: תום מרשק)

זה הפך כבר לספורט בעולם האופנה המקומי, ציפייה דרוכה לדירוג השנתי של בתי הספר הטובים לאופנה מסביב לעולם של האתר והמגזין הנחשב "ביזנס אוף פאשן", על מנת לראות האם מכללת שנקר נמצאת שם, ובאיזה מקום.

ובכן, אפשר לצלצל בפעמונים. המוסד הרמת-גני המרשים, גאוות קוטור כחול לבן, הצליח להעפיל למקום השישי העולמי, עלייה חדה ומדהימה מהמקום העשירי אליו הגיע בשנה שעברה.

 

A post shared by The Business of Fashion (@bof) on

המכללה, שהביאה לעולמנו את אחד ממעצבי האופנה העילית האהובים, אלבר אלבז, עולה בסולם ושמה את ישראל על המפה, לצד בתי הספר הנחשקים והמוערכים על הפלנטה.

אל המקום הראשון הגיע בית הספר הלונדוני סיינטרל סיינט מרטינס, אחריו פרסונס הניו יורקי, האקדמיה המלכותית באנטוורפן, לונדון קולג' אוף פאשן, בית הספר לאמנויות אאלטו בהלסינקי ולאחר מכן, שנקר, העוקפת השנה בסיבוב כמה מהמוסדות המוכרים ביותר, ביניהם מכללת FIT בניו יורק ופולימודה בפירנצה.

בתהליך הבחירה המורכב משולבים מספר קריטריונים ומשתתפים בדירוג עשרות מוסדות מרחבי העולם הנמדדים בסקירת תוכנית הלימודים, השתלבותם של הבוגרים בתעשייה והשפעתם עליה, זכייה בפרסים בינלאומיים, מידת הסיפוק של הסטודנטים והציונים שהשיגו בתום לימודיהם במוסד. השקלול הכללי מחושב תוך התחשבות במדדים השונים ובחוות דעת מקצועיות של בכירים בתעשייה ובאקדמיה, בוגרים וסטודנטים.

מתוך קולקציית הגמר של אור אידלמן (צילום: תום מרשק)

מתוך קולקציית הגמר של אור אידלמן (צילום: תום מרשק)

"שנקר מציעה תואר במגוון ייחודי של קטגוריות אקדמיות – אמנות, עיצוב והנדסה. לימודי האופנה נמשכים ארבע שנים ומכסים את כל האספקטים של תהליך העיצוב", כתבו עורכי המגזין וציינו כי "נתון מרשים של 100% מהסטודנטים ציינו את מלוא שביעות רצונם מהכישורים הטכניים אותם מעניקה המחלקה. 98% ציינו כי הם חשים מוכנים לכניסה לתעשיית האופנה".

"אני מאושרת לראות שהמחלקה מקבלת את המקום הראוי לה בדירוג בינלאומי, זאת למרות שאנחנו בישראל ורחוקים מכל בירת אופנה עולמית" אומרת לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שמסיימת השנה את תפקידה.

"לא יכולתי לבקש מתנת סיום מדהימה יותר לשנה האחרונה שלי כראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. להישג הזה שותפים צוות המרצים המסור והנפלא והסטודנטים המוכשרים שלנו".

מתוך קולקציית הגמר של שירז טוויג (צילום: תום מרשק)

מתוך קולקציית הגמר של שירז טוויג (צילום: תום מרשק)

מתוך קולקציית הגמר של אוהד קריאף (צילום: תום מרשק)

מתוך קולקציית הגמר של אוהד קריאף (צילום: תום מרשק)

השאירו תגובה