תמונות קשות: אתם חייבים לראות איך ריהאנה נראתה פעם
ריהאנה של היום היא הדבר הכי בועט ומגניב שיש וגם אם לפעמים מתפלק לה, זה בגלל שהיא שוברת מוסכמות אופנתיות. ריהאנה של פעם לעומת זאת, היא כוכבת פופ גנרית הדומה מדי לבריטני ספירס. כל קשר בינה לבין האישה המגניבה שאנחנו מכירים היום מקרי בהחלט. לראות ולא לשכוח
קשה לערער על מעמדה של ריהאנה כאייקון אופנה. למעשה, היא כבר זכתה בפרס רשמי ממועצת האופנה האמריקאית שהכתירו אותה לאייקון הסטייל שלהם בשנת 2014. רירי של ימינו היא שוברת מוסכמות, מאתגרת כללים ולוקחת סיכונים סדרתית. לקבלת הפרס המדובר, למשל, היא הופיעה בשמלה נוצצת וצמודה של אדם סלמן שהייתה אלגנטית ומפוארת מצד אחד אבל גם שקופה לחלוטין מצד שני, מה שהכניס את הלוק מיידית לספרי ההיסטוריה של השטיח האדום.
הסטייל שלה בימינו נע בין אהבה עמוקה לאופנת רחוב, בגדי גברים ואוברסייז לבין חיבה לשמלות קצפת ענקיות. לפעמים ריהאנה מפשלת, אבל זה לא מחוסר הבנה באופנה אלא כי היא דוחקת את הגבולות באופן כזה שמדי פעם היא פשוט הולכת צעד רחוק מדי, מה שלא מערער את מעמדה כמישהי שתמיד שווה להסתכל על הבחירות האופנתיות שלה – אלא להיפך. רירי גם יודעת לזהות כישרונות חדשים, כמו הסטייליסט פארן פוצ׳י שהגילוי שלה אותו ברשתות החברתיות סידר לו את הקריירה.
אבל זה לא תמיד היה המצב. כמו רוב הכוכבות הקוליות (ביונסה, אנחנו מסתכלות עליך), גם לריהאנה הייתה תקופה אופנתית קשה כשהיא נפלה חזק בטרנדים של שנות האלפיים המוקדמות. שנת 2005, השנה בה היא התפרסמה לראשונה עם סינגל הבכורה שלה, הייתה שנה קשה במיוחד. זו הייתה שנת הג׳ינס הנמוך והקרופ טופ, ורירי כמעט ולא חרגה מהמדים האלה. את אלה ליוו עגילים גדולים ושרשרת מסיבית, ונדמה שקשה היה להוציא את ריהאנה הצעירה מאזור הנוחות. פה ושם היא הייתה זורקת עליה איזו שמלה חסרת אישיות עם הדפס גנרי, שכל קשר בינה לבין האישה המגניבה שאנחנו מכירים היום מקרי בהחלט.
בין השמלות המתוקות לג׳ינסים הנמוכים הגנריים, ריהאנה של העשור הקודמת נראתה כמו כוכבת פופ צעירה רגילה. שימו את התמונות שלה לצד אלה של בריטני ספירס, ולא תמצאו הבדל רב. בשנים שלאחר מכן כבר ניכר שהיא מנסה לעבוד עם סטייליסטים על גיבוש תדמית חדשה, אבל גם זו לא מרגשת במיוחד. מבגדי טינאייג׳רית רירי עברה לשמלות מינימליסטיות ואלגנטיות יותר, והחלה לחבק את הצבע השחור. היא זנחה את הג׳ינסים ואת הפרינטים עבור המונוכרמטי והחלה לשחק מעט יותר עם גזרות.
זו גם התקופה בה היא קיצצה את השיער הארוך לקארה אדג׳י ובוגר יותר. הקארה הפך לתלתלים ומשם לשיער ארוך ומוחלק ונדמה היה שרירי מעדיפה לשחק עם השיער שלה ולהשאיר את כל מה שמתחת לצוואר בטוח מבחינה אופנתית. שמלות סאטן מחבקות גוף ושמלות קצרות ונשיות בגוון ניוד הפכו להיות החברות הכי טובות שלה, כשרק לעתים רחוקות הגיח איזה לוק שמעיד על הסטייל הפנימי שמת לפרוץ, כמו בטקס פרסי הקולנוע של MTV בשנת 2007, אליו הגיעה עם שמלה מלאת ניגודים – פרינט יומיומי לצד שובל ארוך ומחשוף עמוק.
לקראת סוף העשור הקודם ריהאנה כבר הבינה שלהתלבש כמו נסיכת פופ זה כבר לא בשבילה והתחילה לאמץ את הרוקרית הפנימית. למרבה הצער, זה כלל קלישאות חסרות מעוף כמו כפפות עם אצבעות חתוכות או גרבוני רשת. לסטייל נסיכת הרוק, שהתבטא בהרבה כתפיים מודגשות, חצאיות מלאות ובדים מבריקים, רירי התמסרה למשך כמה שנים טובות, והוא ליווה אותה על הבמה ומחוץ לה.
למרות שפה ושם אנחנו באמת לא מבינות מה עובר לה בראש, אנחנו לגמרי מעדיפות את ריהאנה של היום – נטולת מעצורים ורוצחת שטיחים אדומים. השמלות שהיא לבשה במהלך השנים האחרונות על השטיחים האדומות של הגראמי וגאלת המטרופוליטן היו תמיד המדוברים ביותר וברור היה לכולם שזו הכניסה לשטיח האדום שהכי מצפים לה. יחד עם זאת, תמיד טוב לזכור שמלכת הסטייל האמיצה הזאת הייתה פעם בסך הכל כמו כולנו, עם ג׳ינס נמוך מדי וחיבה לא מוסברת לוורוד מסטיק.
נראית מצויין
מאת: נירית לא רע | 30 באוקטובר 2017 | 15:49אז ככה התלבשו בזמנו, זה עושה את זה קשה לצפייה???
מאת: ענת | 8 באוקטובר 2017 | 07:34מעניין לי את…..
מאת: אביבית פייגין | 6 באוקטובר 2017 | 18:44