מצעד הדודות: ריהאנה וביונסה חייבות להחליף סטייליסטים

וגם: אנג'לינה ג'ולי בשמלה שמכבידה לה על החיים, דקוטה ג'ונסון בלוק בוהמייני מושלם, אלכסה צ'אנג מטריפה בשחור בייסיק וקאיה גרבר בקרב אופנתי מול היילי בולדווין. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2017

ביונסה, אנג'לינה וריהאנה. המתלבשות (צילום: אינסטגרם beyonce, Dia Dipasupil, Dimitrios Kambouris / Getty Images)

ביונסה, אנג'לינה וריהאנה. המתלבשות (צילום: אינסטגרם beyonce, Dia Dipasupil, Dimitrios Kambouris / Getty Images)

המתלבשות הטובות:

דקוטה ג'ונסון, בסיבוב בעיר, אל.איי
שמלה של
Doen, נעליים של רוברט קלרג'רי, תיק של גוצ'י

כשהיא לא מורידה את הבגדים בקאברים לווג, דקוטה ג'ונסון עושה בחירות אופנתיות נבונות בזמנה הפנוי. כך המקרה עם השמלה הבוהמיינית היפה הזו מבית הלייבל הקליפורני הרותח Doen, שגורם לה להיראות כמו בת כפר ביום סיבוב בעיר הגדולה. בת כפר עם תיק של גוצ'י, כן?

ג'וליאן האף, האפטר פארטי של HBO לכבוד האמי, אל.איי
שמלה של מוניק לולייה

צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images

צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images

אמנם מדובר במקרה מצער של התנגשות כואבת בעיניים בין צבע השטיח והרקע לצבע השמלה, אבל זה עדיין לא אומר שאי אפשר להעריך את היופי שבבחירה האופנתית של ג'וליאן האף. זה לא קל ללבוש שמלת שיפון צהובה, אבל משהו במשחק הוולנים העדין והרקמה הציורית גורם לכל הלוק להיראות קליל ואגדי. אהבנו מאוד.

אלכסה צ'אנג, בדרך לתצוגה של ג'יי וו אנדרסון, שבוע האופנה, לונדון
חולצה של ג'יי וו אנדרסון, תיק של מיו מיו

רק אלכסה צ'אנג יכולה להגיע לאחת התצוגות הכי רותחות בשבוע האופנה עם לוק שחור ובייסיקי למדי, ועדיין להיות מוקד תשומת לבם של צלמי הרחוב. אבל זה בדיוק סוד קסמה – היא יודעת איך לשלב חולצת עור מכופתרת עם מכנסי ג'ינס ישרים ומגפונים שחורים ולהיראות כמו הדבר הכי רענן ומקורי בזירה. ואת זה, מה לעשות, אפשר ללמוד רק בבית הספר של החיים. 

קרי ראסל, מסיבת פרה-אמי של ואניטי פייר, אל.איי
שמלה של ג'יי מנדל

צילום:  Rich Fury/Getty Images

צילום: Rich Fury/Getty Images

קרי ראסל אולי לא קטפה את פרס האמי השנה, אבל לפחות היא ניצחה השבוע את השטיח האדום. שמלת הקומות האדומה הזו מצליחה להיראות מתוחכמת ומודרנית, מבלי ליפול לאף קלישאת שנות העשרים שהסטייל הזה יכול היה לזמן. כמובן שזה לא מזיק שהאקססורי שלך הוא הבויפרינד במציאות והבעל על המסך, מת'יו ריס, אבל זה כבר לדיון אחר.

סיינה מילר, ארוחת בוקר לכבוד ארגון הצדקה Mothers2mothers, לונדון
שמלה של
The Vampire's Wife, נעליים של Trademark

צילום: /David M. Benett/Getty Images/AFP

צילום: David M. Benett/Getty Images/AFP

סיינה מילר תמיד הייתה ידועה בחוש האופנה המפותח שלה ובסימון מראש של לייבלים לוהטים. כך המקרה עם השמלה הכפרית היפה הזו מבית The Vampire's Wife בעיצובה של סוזי קייב המוכשרת (ואשתו של ניק קייב, מיינד יו). מילר נראית רעננה ומתוקה, נונשלנטית ואנגלייה מאוד, ורק ספר של ג'יין אוסטין חסר כדי להשלים את הלוק כולו.  

המתלבשות הרעות:

ביונסה, בהצגת Dear Evan Hansen בבורדווי, ניו יורק
טופ של
Acler, חצאית של אלכסנדר וותייה, נעליים של דיסקוורד, תיק של טום פורד

 

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

זה באמת נחמד שביונסה אוהבת לתעד את ערבי הדייט שלה עם ג'יי זי בכל רשת חברתית אפשרית, אבל זה קצת פחות מגניב כשהתוצאה גורמת לה להיראות כמו דודה חסרת כל חוש סטייל או מודעות עצמית. בהחלט מדובר באישה לוהטת, אבל כזו שחייבת להחליף סטייליסט.

אנג'לינה ג'ולי, פרמיירת "First They Killed my Father", ניו יורק
שמלת קוטור של דיור

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

מצד אחד, לא מדובר בנפילה אמיתית. הרי בכל זאת זו שמלת קוטור של דיור, די קלאסית ונעימה לעין. מצד שני, משהו בה לא יושב טוב על אנג'לינה. לא ברור אם המידה לא טובה, או שמא זו הצללית עצמה שמכבידה, אבל הלוק כולו זועק כבדות ועייפות. אגב, אנחנו די בטוחים שמתחת לקרינולינה מסתתרים ששת ילדיה.

ליה מישל, מסיבת וראייטי לכבוד טקס האמי, אל.איי
חליפה של
Cushnie et Ochs

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

כנראה שמאז ש"גלי" ירדה מהאוויר, ליה מישל מנסה למצוא עבודה בכל מקום אפשרי, כולל חלטורות בתור חקיינית של אלביס פרסלי. הרי יש בזה את כל המרכיבים שהיא אוהבת – שירה, שואו ותלבושות מופרכות. טוב נו, אולי זה לא באמת המקרה, אבל זה לפחות יכול היה להיות תירוץ טוב (ולגיטימי) ללוק הזה.  

קלואי סביני, פרמיירת " Cabiria, Charity, Chastity", ניו יורק
שמלה של קנזו

צילום:  Ilya S. Savenok/Getty Images for KENZO

צילום: Ilya S. Savenok/Getty Images for KENZO

אם פעם קלואי סביני הייתה אייקון אופנה לדור אינדי שלם, היום השטיקים ה"מגניבים" שלה כבר לא באמת עוברים. שמלת הקנזו הזו נראית כאילו כלב לעס אותה, ירק ואז הגיש לה ללבישה. את הקולר שלו, אגב, הוא העניק לנטשה ליון שלצידה. שלא תרגיש שלא מתייחסים אליה. 

ריהאנה, נשף "יהלום" בחסותה, ניו יורק
שמלה של ראלף אנד רוסו, תכשיטים של שופארד

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Clara Lionel Foundation

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Clara Lionel Foundation

היא אולי עיצבה קולקציה שלמה ומוצלחת על טהרת עולם הבייקרים וספורט האקסטרים, אבל כשריהאנה מגיעה לשטיח האדום, היא מתעלמת מכל מה שהיא מטיפה לו, ועושה דווקא למבקרי האופנה. השמלה השחורה הזו גורמת לה להיראות מבוגרת, טרחנית וכבדה להפליא, ולא מוציאה גרם מהקוליות הנוטפת ממנה באופן רגיל. פייר, התאכזבנו עוד יותר מהרגיל.

קו המשווה:
היילי בולדווין
Vs. קאיה גרבר
שמלה של פילוסופי די לורנצו סרפיני

היילי מול קאיה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News, Michael Loccisano; Getty Images)

היילי מול קאיה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: Splash News, Michael Loccisano; Getty Images)

כנראה שזה לא צריך להפתיע שהן היילי בולדווין והן קאיה גרבר בחרו ללבוש את אותה שמלת תחרה לבנה מבית פילוספי. יש לשתיהן הרבה במשותף – הן מהדוגמניות העסוקות בתעשייה, בנות להורים מפורסמים ובעלות מיליוני עוקבים באינסטגרם. שמלת שכזו היא כל מה שהן אוהבות – מיני, אבל לא מדי; רומנטית, אבל עם אדג'; שקופה, אבל במקומות אסטרטגיים בלבד; או בקיצור, הן אולי בשכבת הגיל היחידה שיכולה טו-פול-איט-אוף. למען ההגינות, נספר שבולדווין לבשה אותה קודם, במאי האחרון, לשיט ביאכטה בריביירה הצרפתית, בעוד שגרבר נראתה איתה רק בשבוע שעבר, במסגרת פאשן וויק הניו יורקי. ועדיין, מי לדעתכם לבשה אותה טוב יותר? היילי או קאיה?

 

השאירו תגובה