החליפה הסופר קולית של קורטני קרדשיאן היא בכלל מ-H&M

קורטני קרדשיאן העלתה תמונה לאינסטגרם שלה כשהיא לבושה בחליפת סריג גליטרית בגזרה מתרחבת עם פס צידי. החליפה נראתה לרגע כמו מיסוני או Vetements, אבל תחקיר לא מעמיק גילה שהיא מבית H&M ומחירה הוא פחות מ-500 שקלים. וכן, יש אותה בארץ

מאת  | ‏ 8 אוגוסט 2017

קורטני והחליפה המדוברת של השבוע (צילום: יחצ חול)

קורטני והחליפה המדוברת של השבוע (צילום: יחצ חול)

זה אמנם לא קורה הרבה אבל פעם בכמה זמן, כשהדיון באאוטפיטים החושפניים של האחיות שלה נרגע, הבמה מתפנה גם לקורטני קרדשיאן. לאחר שזו העלתה לחשבון האינסטגרם תמונה שלה לבושה בחליפה ירוקה של h&m הרשת לא מפסיקה לרעוש ולגעוש.

מכיוון שבדרך כלל אנחנו רגילים לראות את בנות קרדשיאן בבגדי מעצבים שהיד הממוצעת לא משגת, העניין התקשורתי בבחירה יוצאת הדופן של קורטני הלך וגבר. חליפת הסריג הגליטרית, שכוללת חלק עליון ומכנסיים בגזרה מתרחבת עם פס צידי, נראית אולי מבית היוצר של בתי אופנה כמו מיסוני או  Vetements אבל תו המחיר שלה מצביע אחרת.

מכיוון שהיא משתייכת לבית היוצר של ענקית האופנה השוודית הידועה במחיריה הנגישים, גם לבן אדם מהשורה החליפה הזו תעלה פחות מ-500 שקלים. אם אתם רוצים אותה לעצמכם אז תדעו שהיא מגיעה לארץ ואפשר למצוא אותה בסניף גינדי או עזריאלי בתל אביב.

"שיק שדות התעופה", כך כונה הטוטאלוק של קרדשיאן שסוקר בהשתאות בלא מעט מאתרי האופנה כשמשקפי השמש הוורודים ששידכה לחליפה רק העצימו  את האפקט. חלק מהאתרים אף הכריזו כי ייתכן ומדובר במכנסי החליפה הכי קוליים שנוכל לשים עליהם את הידיים לקראת עונת הסתיו.

קורטני וסיסטר קים. בוחרות בדרך כלל במותגים יקרים יותר (צילום:  Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

קורטני וסיסטר קים. בוחרות בדרך כלל במותגים יקרים יותר (צילום: Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

כמו במקרים דומים של כוכבות שלובשות פריטי רשתות זולים, ומצליחות להראות בהם מיליון דולר, גם הפעם הפרסומים מלווים בלינקים לרכישה ישירה. בניגוד לכתבות בהן נאלצים להפנות לפריטים "דומים" או "בסגנון", הפעם באמת מדובר בפריטים שנגישים אל הציבור הרחב.

קורטני מצטרפת לסוללה של מפורסמות שצלחו את מבחן הרשתות בתקופה האחרונה. בלייק לייבלי, לדוגמה, שגררה בגאון הופעה מושלמת הכוללת מכנסי ג'ינס זולים של הרשת האמריקאית אולד נייבי. אז נכון שתיק הפנדי ונעלי  הסטיוארט וויצמן שלה הפכו את האאוטפיט המנצח הזה לטיפ-טיפה יקר יותר אבל הסיפוק שבלראות מפורסמות מתהלכות בפריטים נגישים ממשיך להיות נוכח.   

חובבת גליטרים ידועה (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

חובבת גליטרים ידועה (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

אין לנו ספק שהחליפה הזו תיכף תהפוך לסולד אאוט ברשת (צילום:  Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

אין לנו ספק שהחליפה הזו תיכף תהפוך לסולד אאוט ברשת (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

מכנסיים: 249 שקלים, חלק עליון: 229 שקלים

מכנסיים: 249 שקלים, חלק עליון: 229 שקלים

השאירו תגובה