טי שירט של מותג נחשק נמצאה בסופר בפחות מעשרים שקלים

המותג הנחשק Supreme שרק לאחרונה עלה לכותרת בזכות שיתוף פעולה מתוקשר עם לואי ויטון, מוכר טי שירט במאות ואלפי שקלים. חובב אופנה שטייל השבוע בסניף Kmart נשכח באיידהו, מצא את אותה חולצה במחיר של 14 שקלים בלבד. מיותר לציין שאחרי שצייץ על כך הגיעו המונים לחפש את החולצה המדוברת שאזלה מיד

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2017

טי שירט של סופרים ב4$ בלבד (צילום: טוויטר)טי שירט של סופרים ב4$ בלבד (צילום: טוויטר)

טי שירט של סופרים ב4$ בלבד (צילום: טוויטר)

שאלת התמחור של פריטי אופנה שונים היא אחת מהחמקמקות והסבוכות שיש. מקרה שהתרחש בימים האחרונים, בסניף Kmart  נשכח באיידהו שבארצות הברית, האיר באור חדש ומעניין את הסוגיה הזו. בעידן שבו הכוח של הרשתות החברתיות הולך ומתעצם אפילו ביקור סתמי ברשת כלבו אמריקאית שכוחה יכול להצית סיפור חדשותי שמקבל עוד ועוד תהודה.

הסיפור הנוכחי מתרכז בחולצות טי פשוטות עם התווית של המותג Supreme שנמכרו בסניף המדובר במחיר מצחיק של 14 שקלים (סתם לשם השוואה, תמחור רגיל של חולצה כזו יכול להאמיר לפי עשרה). משתמש בפלטפורמה החברתית Reddit דיווח קבל עם ורשת על "המציאה" יוצאת הדופן שלו-  דיווח שחולל מיני סערה צרכנית.

 

Louis Vuitton/Supreme #LVxSUPREME

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

ההשערות לדרך שבה הגיעה הסחורה השווה לסניף הזה, ובמחיר הזה, החלו להיערם. אחת מהן סברה שהחולצות שיוצרו על ידי חברת American Apparel סטו ממסלול הייצור המקורי עם הודעתה על קריסתה. במקום שאלו תגענה לSupreme להדפסה, הן סטו משרשרת הייצור והגיעו לKmart.

יש לציין שההתעניינות סביב המותג הוותיק רק הולכת ומתעצמת עם השנים. שיתופי הפעולה הרבים שלו זוכים לסיקור נרחב ומצליחים להפתיע ולחדש מדי שנה. מהיינס וליוויס, דרך נייקי טימברלנד ולקוסט – מדובר במותג שיודע להמציא את עצמו מחדש. רק בשנה האחרונה הוא עלה שוב לכותרות בזכות שיתוף הפעולה המפתיע עם בית האופנה הצרפתי לואי ויטון.

מרגע הציוץ הגיעו המון אנשים לחנות לחפש את המציאה (צילום: טוויטר)

מרגע הציוץ הגיעו המון אנשים לחנות לחפש את המציאה (צילום: טוויטר)

מאז שנפוצה הידיעה על המציאה המקרית פשטו חובבי המותג על סניפי Kmart הקרובים למקום מגוריהם. חלקם, כפי שמעידות הרשתות החברתיות השונות, הצליחו לשחזר את המזל של המודיע הראשוני וחזרו גם הם הביתה עם המציאות הממותגות עם תג המחיר השווה.       

 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

השאירו תגובה