גאווה: זאנדיה לובשת שמלה של מעצבת ישראלית

הכוכבת הרותחת זאנדיה הצטלמה למגזין W במהלך שבוע הקוטור האחרון בפריז כשהיא לובשת שמלה של המעצבת הישראלית שחר אבנט. השמלה, שהייתה חלק מפרוייקט הגמר של אבנט בשנקר, נבחרה על ידי הסטייליסט של הכוכבת באינסטגרם. המעצבת: "אני מקווה שהחשיפה הזו תהיה פתח לעוד ועוד דברים"

מאת  | ‏ 13 יולי 2017
 

A post shared by SHAHAR AVNET (@shahar.avnet) on


אם במקרה גלשתם בימים האחרונים לעמוד הבית של מגזין W, בטח לא הצלחתם להתעלם מהכתבה הראשית המביאה את סיפור הפוטו-שוט הספונטני שערכו זנדאיה והסטייליסט האישי שלה – לאו רואץ' במהלך שבוע הקוטור האחרון בפריז. אם גם השקעתם רגע בגלילת התמונות כלפי מטה, בוודאי לא יכולתם להתעלם מהשמלה הצבעונית והרקומה שככבה בתמונות לצד שמלת הסטרפלס של ראלף אנד רוסו. מתברר שרואץ'- הסטייליסט לכוכבות שאמון גם על מלתחתה של סלין דיון פיתח חולשה מיוחדת לשמלותיה של המעצבת הישראלית שחר אבנט ובחר לצילומים בשמלה מתוך פרויקט הגמר של אבנט בשנקר. 

בדומה לפריצות אחרות של מעצבים מקומיים בעולם, גם הפעם הכל התחיל באינסטגרם. בראיון לFF  מספרת אבנט שהסיפור החל כשהעיצובים שלה עלו לSpotlight time- עמוד האינסטגרם של עופרי כהן הנותן במה למעצבים צעירים. הקשר שנוצר בין השתיים התפתח ואבנט סיפרה לכהן שתשמח לכל רעיון או עצה לקראת השקת הקולקציה הראשונה שלה בעוד מספר חודשים.

"בוקר אחד עופרי כתבה לי הודעה שהיא חושבת שרואץ'- שעוקב אחרי העמוד שלה אוהב מאוד את העיצובים שלי וכשהיא העלתה תמונות שלהם הוא ממש התלהב. היא יעצה לי להתחיל לעקוב אחריו וכך עשיתי. פניתי אליו בהודעה, הצגתי את עצמי והוא מיד ענה לי שהדברים מהממים ושהוא ממש אוהב אותם. עברו כמה חודשים עד שהוא חזר אלי ואמר שנתחיל לעבוד עם השמלה הספציפית הזו".

זאנדיה בשמלה. איור של המעצבת שחר אבנט

זאנדיה בשמלה. איור של המעצבת שחר אבנט

ידעת לאיזו כוכבת הוא מיעד אותה?
"כן. הוא אמר שישמח להתחיל עם זנדאיה ומשם החל תהליך העבודה. עברנו מהאינסטגרם למייל ולהתנהלות מול העוזרות שלו. שלחתי אליו את השמלה ולא ידעתי מתי בדיוק היא תלבש אותה. הוא אמר לי ששקל להלביש אותה בשמלה לאיזה טקס פרסי ילדים אבל שהיא פחות התאימה. הם שאלו אותי אם זה בסדר שהשמלה תישאר אצלם ועניתי שברור שכן. לפני שבוע הקוטור הוא כתב לי שהוא לוקח את השמלה אתו ובאמת לאחר הצילומים הוא עדכן אותי שהיא צולמה ושהיה מדהים".

הוא שיתף אותך במה זנדאיה חשבה עליה ?
"הוא כתב לי כמה פעמים שהיא מאוד אוהבת אותה. יש משהו נורא יפה בלראות את השמלה מקרוב. זה מן רגע כזה של "וואו" בגלל כל עבודת הרקמה. זה עובר פחות בתמונות. אחרי פרסום התמונות ציירתי אותה עם השמלה והודיתי על הבחירה. אני מקווה שזו התחלה של משהו".

ומה יעלה בגורלה של השמלה?
"היא תחזור אלי ואני מקווה שהחשיפה הזו תהיה פתח לעוד ועוד דברים".

 

A post shared by SHAHAR AVNET (@shahar.avnet) on

מככבת במגזין W. ריספקט (איור: שחר אבנט)

מככבת במגזין W. ריספקט (איור: שחר אבנט)

   

השאירו תגובה