המלכה עירומה אבל בחזייה של גוצ'י: קים קרדשיאן חוזרת לעצמה

קים קרדשיאן נצפתה יוצאת ממסעדה ניו יורקית כשהיא לובשת חזייה חושפנית של גוצ'י שלא השאירה הרבה מקום לדמיון. קים, שבימים אלה מקדמת את מותג האיפור שלה, לא רצתה שהבגדים יגנבו את תשומת הלב אז היא פשוט לא לבשה אותם

מאת  | ‏ 11 יולי 2017

קים יוצאת ממסעדה בניו יורק כשהיא לובשת רק חזייה (צילום:splash)

קים יוצאת ממסעדה בניו יורק כשהיא לובשת רק חזייה (צילום:splash)

בית האופנה גוצ'י משקיע לא מעט מאמץ קריאטיבי כדי להישאר כל הזמן בכותרות. אבל את השירות שעשתה למותג קים קרדשיאן בהופעתה הפומבית האחרונה, כנראה שגם גאון הקריאייטיב הכי יצירתי היה מתקשה לדמיין.

קרדשיאן נצפתה עוזבת מסעדה ניו יורקית עם חזייה חושפנית של גוצ'י שלא השאירה הרבה מקום לדמיון. היא אמנם לבשה מעליה בלייזר שחור ארוך שרוולים אך גם הוא היה נטול יומרת הסתרה. לבלייזר ולחזייה השקופה, המאובזרת באבזם רכיסה מטאלי, היא צירפה מכנסי קטיפה כחולים בגזרה גבוהה, כפכפים שקופים של Yeezy ותיק פראדה שחור.

כמובן שצהובוני העולם לא יכלו להתעלם מההופעה החושפנית של קרדשיאן שאמנם נודעה בבחירות עבר חשופות לא פחות, אך עדיין עוררה עניין מחודש. בחלק מהפרסומים אף הועלתה ההשערה שקרדשיאן ניסתה להסיט את הפוקוס משערוריית ההשתלחות הפומבית של רוב בצ'יינה, על ידי כותרות המסקרות את האאוטפיט החושפני.

אין צורך במקום לדמיון, הכל מאד ברור (צילום: splash)

אין צורך במקום לדמיון, הכל מאד ברור (צילום: splash)

בדומה להופעות עבר פרובוקטיביות של קרדשיאן גם ההופעה הנוכחית העלתה מהארכיונים גלריית תמונות של אאוטפיטים חושפניים אחרים שלה. רק בספטמבר האחרון בחרה קים בשילוב דומה של חזייה שקופה וחושפת פטמות בצבע תכלת של המותג לה פרלה, ז'קט ג'ינס ומגפיים גבוהים ושקופים מבית היוצר של בעלה קניה.

המראה החשוף- לבוש שהפך למזוהה עם קים הפך לסוג של השראה עבור מותגים שונים וביניהם לה פרלה. "המראה הזה לגמרי קורה" ,העידה המנהלת הקריאטיבית של המותג כשסיפרה על ההשראה העיצובית ששאבו מהסגנון הקרדשיאני. "זה אולי נראה שאת חושפת הרבה עור אבל כשמסתכלים טוב יותר מגלים שזו רק רצועה של עור. זה מראה מאוד סקסי ועדיין מכוסה".

קרדשיאן, שעסוקה בימים אלו בקידום קו האיפור החדש שלה, בחרה במראה איפור ושיער טבעיים. אי אפשר לחשוד בשועלת הפפארצי הוותיקה שלא שיערה שבמקרה המדובר אף אחד לא ממש ידבר על עיצוב השיער שלה. כמו תמיד, ההעזה והאקסטרימיות של הבחירות של קרדשיאן הן שמייצרות את הכותרות. שילוב של פריטי הלבשה תחתונה במלתחה הפך לאחד מהטרנדים הכי מרכזיים בעונות האחרונות אבל רק קרדשיאן יודעת איך לקחת את הטרנדים המוכרים צעד אחד חושפני מאוד קדימה.  

העיקר שהחזייה של גוצ'י (צילום: splash)

העיקר שהחזייה של גוצ'י (צילום: splash)


השאירו תגובה

 

  • איפה כל הפמיניסטיות שנטפלות לגברים? תעשו קודם בדק בית אצליכן.

    מאת: רועי |‏ 13 ביולי 2017 | 14:59
  • למה לטרוח לשים חזיה בכלל? בשם הרייטינג זה יכול להשיג פי כמה תשומת לב, לא?

    פתטיות והפקרות. איכס

    מאת: קלוד |‏ 12 ביולי 2017 | 06:03
  • אחלה חינוך לנוער, תתפשטי ותזכי לים תשומת לב, עלוב, רדוד, חסר תוכן לחלוטין, בקיצור גועל נפש אחד גדול ואני הכי לא שמרן בעולם, סתם מודאג שאלו הדמויות לחיקוי לנוער בימינו, עצוב..

    מאת: גורי |‏ 12 ביולי 2017 | 04:01