צמוד צמוד: קלואי קרדשיאן משיקה ליין בגדי גוף שעף ברשת

בגדי הגוף הפכו בחודשים האחרונים להיות אלמנט חשוב בארון. יותר ויותר בנות זונחות את הטי שירט לטובת בגד הגוף. בטיימינג מושלם השיקה קלואי קרדשיאן ליין בגדי גוף משלה שתופס תאוצה ברחבי האינסטגרם. "בגד הגוף עוצב על מנת להתאים לגוף של כולן", הסבירה קלואי והתגובות הכועסות לא איחרו לבוא

מאת  | ‏ 21 יוני 2017

קלואי קרדשיאן. בגד גוף זה השחור החדש (צילום: אינסטגרם Khloé)

קלואי קרדשיאן. בגד גוף זה השחור החדש (צילום: אינסטגרם Khloé)

החדשות על גל ההשקות מבית משפחת קרדשיאן לא מפסיקות להגיע כשהפעם קלואי תופסת את המושכות ומודיעה על תוספת לא מפתיעה במיוחד למותג הצעיר שלה- Good American. מותג הג'ינסים שלה מקבל חיזוק מליין חדש של בגדי גוף המשלימים את המראה המזוהה אתה כל כך.

הקולקציה החדשה כוללת 11 בגדי גוף בסגנונות שונים שבוודאי ידברו אל ליבן של נשים אשר מתחקות אחר המראה הקרדשיאני. אין ספק שקלואי קים, קורטני, קנדל וקיילי גרמו לבגדי הגוף לקבל מעמד חדש ובוטח במלתחה הנשית.

 

A post shared by GOOD AMERICAN (@goodamerican) on

בראיון לווג סיפרה קלואי כי השאיפה הייתה לייצר לנשים נגישות למראה כולל מדויק ונטול מאמץ. שותפתה העסקית אמה גריד הוסיפה כי מדובר באינטרפרטציה המותגית למראה של ג'ינס וטי שירט וכי מדובר ב"מראה קלאסי וקל להרכבה שעובד עבור כולן ללא קשר למבנה הגוף".

בדומה לאג'נדה שקידמה את השקת קו הג'ינסים גם הפעם מתגאות קברניטות המותג בגישה המקבלת ופונה לנשים בכל המידות. הפעם, מלווה ההכרזה על האג'נדה הזו גם בלא מעט גבות מורמות שמטילות ספק בהנחה שבגדי הגוף החושפניים של קלואי אכן יחמיאו לכל אחת.

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

כמובן שההכרזה על ההשקה החדשה לוותה ברעש תואם ברשתות החברתיות. קרדשיאן חשפה את הליין בחשבון האינסטגרם שלה בתמונה לוהטת עם בגד גוף תחרתי שחור. "אני שומרת את הסוד הזה במשך כמעט כשנה", כתבה בפוסט, "ואני כל כך נרגשת לספר על קו בגדי הגוף של Good American. אתם בטח יודעים שאני אובססיבית לבגדי גוף ורציתי להעניק לכולכם משהו שמתאים באופן טבעי למותג שלנו, וכמו כל המוצרים שלנו, עוצב על מנת להתאים לגוף שלכן".

בגדי הגוף החדשים כבר חורכים את הרשת ומבט קצר בתיוגים מראה שהם לא מאומצים רק על ידי דוגמנית במידה אפס. האם הקו החדש באמת יגרום לנשים מרחבי העולם להאמין שבגד הגוף הוא הטי-שירט החדשה? במקרה של האחיות קרדשיאן הכל אפשרי. 

 

A post shared by Rose Bertram (@rose_bertram) on  

 

השאירו תגובה