התגעגעתם? בקרוב תוכלו לרכוש תיק בהשראת המשחק האהוב מהניינטיז

בשורה מרגשת לכל חובבי הנוסטלגיה שגדלו בשנות ה-90. הפולי-פוקט, בתי הבובות המיניאטוריים המתקפלים לקופסאות קטנטנות וצבעוניות, חוזרים בצורה של תיק קלאץ' אופנתי ומתקתק. החברה הבריטית שאחראית לקאמבק תשחרר אותו לאוויר העולם בעוד יומיים בלבד. מסע בזמן מעולם לא נראה ריאלי יותר

מאת  | ‏ 6 יוני 2017

נוסעים בזמן (צילום: truffle shuffle)

גולשים בזמן (צילום: truffle shuffle)

הדיבור על הקאמבק של שנות התשעים הפך כבר לסוג של חדשות ישנות. עם התבססותם של פריטי המפתח המקושרים לעשור האופנתי הזה (צ'וקרים, מישהו?), ההיכרות שלנו עם הטרנדים שעשו אותו רק הולכת ומעמיקה.

אבל גם מי שחשבה שאף קאמבק אופנתי לא יוכל להפתיע אותה תתפלא מהידיעה על פריט בעל אופי נוסטלגי שמשוגר בימים אלה חזרה לזירה האופנתית. החל מהשבוע, חובבות האופנה שמחוברות לילדה הפנימית שבהן יוכלו להתחדש בתיק לב ורוד המהווה הומאז' לימי הזוהר של בובות הפולי פוקט האגדיות.

הילדה הפנימית באקסטזה (צילום: truffle shuffle)

הילדה הפנימית באקסטזה (צילום: truffle shuffle)

האתר הבריטי TruffleShuffle, המתמחה במרצ'דנייז עם אופי רטרואי, החליט להחזיר לחיינו בסערה אופנתית את בית הבובות המיניאטורי שהושק לראשונה על ידי חברת Mattel ב-1989. התיק הוורוד מעוצב בצורת לב ומאובזר בשרשרת נשיאה מוזהבת בליווי הלוגו המוכר והאהוב, ועליו הכיתוב "Polly Pocket". באתר ניתן גם למצוא חולצות וינטג' עם איור קופסת הבובות וכיתובים ורדרדים, שהופכים את האופציה למסע בזמן ריאלית מתמיד.

הידיעה על השקתם של התיקים הממותגים הולידה פרץ של התרפקות על העבר ברשתות החברתיות, במסגרתו הגולשים חושפים את קופסאות המשחק הפרטיות שלהם שמעוררות בהם זיכרונות ילדות מתוקים.

יש אפילו הדפס של הבית על הבטנה (צילום: truffle shuffle)

יש אפילו הדפס של הבית על הבטנה (צילום: truffle shuffle)

על אף שמדובר בפריט בעל אופי קיטשי למהדרין, כזה שקשה לתאר שפאשניסטות "רציניות" יאשרו, המחווה המרגשת למשחק הילדות עשתה עבודה סנטימנטלית ראויה על לא מעט מושכים בחוטים. אתרי האופנה התמלאו בידיעות על התיק הוורדרד שבעוד שלושה ימים יהיה זמין לרכישה, ובפרגון למי שהוביל את הפרשנות האופנתית לצעצוע הוותיק. האם כך נראית ילדותן השנייה של מי שגדלו בתחילת הניינטיז? אם כן, אנחנו בפנים.

מסע נוסטלגי בזמן (צילום: אינסטגרם, marieschintille)

המקור. מסע נוסטלגי בזמן (צילום: אינסטגרם, marieschintille)

אייפון במקום בובות (צילום: truffle shuffle)

אייפון במקום בובות (צילום: truffle shuffle)

אנחנו בעניין (צילום: truffle shuffle)

אנחנו בעניין (צילום: truffle shuffle)

השאירו תגובה