פריס הילטון: מה שאתם לובשים היום, אני כבר לבשתי בשנות האלפיים

יורשת המיליונים שעד לפני כמה שנים הייתה האישה הכי מפורסמת בעולם, פתחה את דלת ביתה למגזין W בכתבה חגיגית בה היא מכריזה בגאון כי כל מה שאנחנו לובשים ועושים היום היא כבר הספיקה לשכוח. על ההפקה אחראית הצלמת הישראלית מעין טולדנו והתוצאה לא פחות ממהפנטת

מאת  | ‏ 11 מאי 2017
 

A post shared by W magazine (@wmag) on

התשוקה להצצה לחיים הפרטיים של היפים והמפורסמים אינה יודעת שובע. הפעם מנת המציצנות מגיעה אלינו מכיוונה של פריס הילטון שפתחה את ביתה למגזין W לכבוד ראיון אינטימי וסדרת צילומים מרהיבה של מעין טולדנו.

בכתבה נחשפים פריימים מבית האחוזה של הילטון בת ה-36, משכנה מזה שמונה שנים שזכה לכינוי "המוזיאון של עצמה" בזכות שפע של פורטרטים אישיים. טולדנו תיעדה, בין השאר, את הילטון עם שמלה ורודה של פנטי פומה, מחבקת את כלביה על שפת הבריכה וכן תקריב של ספת ברוקרד עליה מונחת בגאון כרית עם פרצופה מודפס בענק.

בראיון החגיגי מספרת הילטון על דור משפיעני הרשת שהיא נחשבת לאחת מחלוצותיו ועל השינוי שמתחולל בעולם הזה היום. "התחלנו ז'אנר חדש של סלבריטאות שאף אחד לא ראה קודם לכן. היום אני מרגישה שקל מאוד להפוך למפורסם. כל אחד שיש לו טלפון יכול לעשות זאת".

 

A post shared by Mayan Toledano (@thisismayan) on

מי שמביט מקרוב על רשימת הקרדיטים של הכתבה, לא יכול להתעלם משמה של מעין טולדנו – צלמת בעלת שורשים ישראליים שהפכה בשנים האחרונות לשם חם בתעשייה, ומתחזקת חשבון אינסטגרם מצליח עם כמעט מאה אלף עוקבים לצד לייבל אופנה מסקרן שהיא מנהלת יחד עם המעצבת ג'וליה בייליס.

רק במרץ האחרון צילמה פרויקט מדובר באטלנטה עבור מגזין ווג המתעד את אחוות הנשים האפרו-אמריקאית הראשונה. עם חשיפתו של הפרויקט העידה טולדנו בחשבון האינסטגרם שלה כי היא נפגשה במהלכו עם "כמה מהנשים המבריקות, האמיצות והיפות ביותר שפגשתי מעולם".

האסתטיקה המיוחדת של טולדנו, המציגה זווית מסקרנת וייחודית על שבירת מוסכמות ויזואליות ומחשבתיות בנושאים שונים כמו נשיות, פמניזם ומגדר, כבר זכתה לסיקור והתעניינות מצד גורמים נחשבים בתעשייה ולפרגון מצד מגזינים דוגמת I-D שהזמין את קוראיו ללכת לאיבוד באסתטיקה החולמנית והמסטיקית שלה.

 

A post shared by Mayan Toledano (@thisismayan) on

אם נחזור רגע להילטון ולתובנות שיש לה על התעשייה, הראיון כולל גם לא מעט ביקורת ומבט מפוכח על ז'אנר שלם בתעשייה אותו ביססה. בניגוד לפרסום לו זכתה בזמנו כתוצאה מכיכובה בתוכנית הריאלטי The simple life, המצב היום, לדבריה, שונה בתכלית.

"כיום, הכל כל כך מתוסרט ומזויף", היא אומרת, "והכל מתוכנן מראש. אין שום דבר אמיתי. אני שמחה שעשיתי זאת בהתחלה, כשהכל היה אורגני ומהנה".

 

A post shared by Mayan Toledano (@thisismayan) on

חלק נכבד מפריצת הדרך שמייחסת הילטון לעצמה קשור גם בחזית האופנתית. הסטייל שביססה הילטון בתחילת שנות ה-2000, זה שבמשך שנים נחשב לנלעג-משהו, פלסטיקי וקרקסי, מבליח ללא הפסק לזירה האופנתית של היום.

בין הפריטים שביססו את הסגנון הזה ועושים היום קאמבק משמעותי ניתן לציין את החולצות הגרפיות, חצאיות המיני, הטיארות, המכשירים הסלולריים המתוכשטים וכמובן – הגוון הוורוד שעשה מהפך מטורף והפך לצבעו הרשמי של דור ה-Y. הילטון לוקחת על עצמה קרדיט מלא בסרטון מודע לעצמו שאי אפשר להפסיק לבהות בו. לחצו על פליי ותהנו.

השאירו תגובה