אף אחד לא יודע למה הדוגמנית המצליחה שמה קץ לחייה

ראודה אט'יף בת ה-21 הייתה על גג העולם. היא קיבלה שער בווג ההודי, עשתה קמפיינים ברחבי תבל והפכה לתופעה ויראלית בעקבות זוג עיניים מדהימות. השבוע היא נמצאה תלויה במעונות בית הספר לרפואה בו למדה, בלי הסבר ובלי פרידה. עולם האופנה מרכין ראשו בצער

מאת  | ‏ 2 אפריל 2017

צעירה מדי. ראודה אט'יף (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

צעירה מדי. ראודה אט'יף (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

רק באוקטובר האחרון העתיד נראה מבטיח עבור הדוגמנית בת ה-21 ראודה אט'יף. היא כיכבה על השער של ווג ההודי, דיגמנה למותגים המקומיים הגדולים, ונדמה היה שמסלול ההמראה שלה לגמרי בכיוון הנכון.

את הרצף האופטימי קטעה לפני מספר ימים הידיעה המצערת על מותה של הדוגמנית הצעירה, לאחר שגופתה נמצאה במגורי הסטודנטים בקולג' בו למדה כסטודנטית שנה ב' לרפואה. מהדיווח המשטרתי הראשוני עולה כי מדובר בהתאבדות, אך יחד עם זאת מסרו הגורמים הרשמיים המטפלים במקרה כי יש לחכות עד לתוצאות נתיחת גופתה כדי לצאת בהודעה רשמית.

אט'יף, השמאלית, על שער ווג ההודי (צילום: סריקה)

אט'יף, השמאלית, על שער ווג ההודי (צילום: סריקה)

הפריצה הגדולה של אט'יף נרשמה בשנת 2014 לאחר שתמונה עוצרת נשימה שלה הכתה גלים. התמונה חשפה את היופי האקזוטי המיוחד שלה לעולם, כשזוג עיניה התכולות הגדולות גררו תגובות נרגשות. התמונה של אט'יף הפכה לוויראלית ועזרה לה גם בסופו של דבר לזכות בשער המכובד של ווג.

בחשבון האינסטגרם של אט'יף היה ניתן לעקוב מקרוב אחרי החיים הפוטגנים שלה, כש-60 אלף העוקבים שלה דאגו לפזר תגובות מפרגנות ותומכות. זה לא סוד שלא מעט אנשים חווים אפלה אישית גם כשהם נתונים תחת זרקורי עולם הזוהר, אבל על פי העדויות המקרה של אט'יף הצליח להפתיע ולצמרר גם את מי שהיה בסביבתה הקרובה.

האינסטגרם שלה, אגב, עדיין פתוח (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

האינסטגרם שלה, אגב, עדיין פתוח (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

האחראית על מעונות הסטודנטים בהם התגוררה אמרה לעיתונות כי אט'יף נראתה תמיד שמחה, ושהמחשבה על התאבדותה קשה מנשוא. "הייתי בחדרי", היא סיפרה לדיילי סטאר, "כשפתאום שמעתי צרחות של הסטודנטיות שלי. מיהרתי לקומה השנייה של הבנין בן שש הקומות וראיתי כמה מהן מנסות לפרוץ לחדרה של אט'יף". כשזו נפרצה, התגלתה גופתה של אט'יף תלויה.

"דוגמנות היא יותר תחביב עבורי מאשר קריירה, כיוון שאני לומדת רפואה", סיפרה אט'יף בראיון שפורסם באוקטובר האחרון במהלך צילומי השער לווג. "אף פעם לא היה לי האומץ להשתתף בתחרויות יופי לפני כן". הצילומים, שחגגו את אג'נדת היופי המגוון כללו שש דוגמניות מתת היבשת ההודית.

חלמה להיות רופאה (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

חלמה להיות רופאה (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

מעבר לתחושת השליחות הרפואית שלה נחשבה אט'יף לפעילה בתחום שמירת הסביבה. הקמפיין הראשון שלה היה קמפיין סביבתי שעודד אנשים להמיר שימוש בשקיות פלסטיק באלטרנטיבות ידידותיות יותר.

מאז שהתקבלה הידיעה על מותה הרשת התמלאה בתמונותיה היפות של אט'יף ובמיוחד באינספור פרסומים של התמונה שפרצה לה את הקריירה וזכתה לכינוי: "הנערה המלדיבית עם עיני האקווה הכחולות". העיניים שהסתירו כנראה גם כאב וקושי גדולים מנשוא.

סוף טרגי לאישה מדהימה (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

סוף טרגי לאישה מדהימה (צילום: אינסטגרם raudhaathif)

השאירו תגובה