לפני הגלאם: איך באמת נראות הכוכבות לפני האוסקר?

הטקס הסתיים, השטיח האדום אופסן בבוידעם והשמלות הנוצצות כבר בדרכן לניקוי היבש. זה בדיוק הזמן לקחת צעד אחורה ולהיזכר איך נראות הכוכבות לפני כל הגלאם הזה. מסיכות, אמבטיות יופי ותמונות עירום עם הסטייליסט - הצצה אל מאחורי הקלעים של האירוע הנוצץ בעולם

מאת  | ‏ 27 פברואר 2017
ככה זה קורה (צילום: אינסטגרם, vedasalonspa)

ככה זה קורה (צילום: אינסטגרם, vedasalonspa)

רגע אחרי שנמחקו כל סימני השאלה וגילינו סוף סוף מי לבשה לואי ויטון, מי אלי סאאב ומי ז'יבנשי, אפשר להירגע, להישען אחורה ולהיזכר גם בדברים החשובים באמת – איך נראות הכוכבות לפני כל התהליך.

כידוע, לכל כוכבת הוליוודית בסדר גודל בינוני ומעלה יש את ה"גלאם סקווד" שלה, צוות איפור, שיער וביוטי שמופקד על הפינישים החשובים של ליל כל הפרסים. מאז שהרשתות החברתיות הפכו לערוץ התקשורת העיקרי עם קהל העוקבים, גם הרגעים הללו מקבלים תשומת לב ומקום. אם פעם לא היה מקובל לחשוף איך את נראית לפני השליכטה של המייקאפ, הקונטור והבייביליס, היום מדובר בחלק בלתי נפרד מהפרסונה הציבורית שכל סלבריטאית מתחזקת.

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes212) on

אז מי נתנה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של האירוע הנוצץ בעולם? רשימת הכוכבות כמעט בלתי נגמרת. אוקטביה ספנסר שיתפה באמבטיית היופי וכוס הקפה שמרגיעות אותה לפני הסטרס של הטקס, נעמי האריס העלתה תמונה מטיפול היופי אצל הקוסמטיקאית שלה, ליאה מישל פירגנה לכל חבורת היופי שלה, לא לפני שהעלתה תמונת סמי-עירום עם הסטייליסט לכוכבים בראד גורסקי וג'סיקה בייל הרימה לצוות שכלל גם את מעצב השיער הישראלי אדיר אברג'יל.

גם הזוכה הגדולה של הערב, אמה סטון, נתנה לנו הצצה להכנות לטקס כמיטב המסורת, בתמונה שחשפה חיוך אדום מושלם, חלוק מפנק וגם לא מעט קליפסים על השיער. מי שעוד הצליחה למצב את עצמה ככוכבת הבלתי מעורערת של תמונות מסוג היא המסיכה, שלא נפקדה גם מהטקס הנוכחי. קייטי הולמס ואפילו מנחה הטקס ג'ימי קימל הסתייעו בסגולות היופי המיוחסות לה ולא שכחו לתעד את התהליך.

עכשיו רק נותר לחכות לתיעודי העיניים הנפוחות והפצעים ברגליים עם תומן של מסיבות האפטר פארטי. אנחנו מבטיחים להיות כאן עם כל התמונות והפרטים.

A post shared by Olivia Culpo (@oliviaculpo) on

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on

A post shared by Kym Douglas (@kymdouglas) on

A post shared by Teresa Palmer (@teresapalmer) on

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

השאירו תגובה