הנעליים הכי מחופשות ברשת

יותר ממאה אלף איש נעצו את נעלי האדידס מדגם ZX flux בפינטרסט בתקופה האחרונה. הדגם הספציפי, שחלקו התחתון מעוטר בזהב מטאלי, הפך למשאת ליבן של נשים רבות. העיצוב היחסית מינימליסטי של הנעל בתוספת הפאנץ' הגליטרי המדויק, הפך את הנעל ללהיט שקשה להשיג

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2016
הנעל המדוברת. הפס המטאלי עשה את העבודה (צילום: אינסטגרם)

הנעל המדוברת. הפס המטאלי עשה את העבודה (צילום: אינסטגרם)

לנוכחות של פריטי אופנה ברשתות החברתיות יש השפעה מכרעת על התבססותם כפריטי מאסט שכל פאשניסטה חייבת בארון. יחד עם זאת, התחרות שאורבת למותגי האופנה השונים, בניסיון להגביר את הנוכחות הזו, קשה ומאתגרת. לכן, כשדגם ספציפי של נעליים מקבל עשרות אלפי נעיצות ברשת מובילה כמו פינטרסט, הבאזז שרוחש מתחת לפני השטח מתחיל להתעורר לממדים מפלצתיים.

היסטרית ה"נעיצות" האחרונה, שנושקת ללא פחות מ100,000בתקופה האחרונה שייכת לנעלי אדידס מדגם ZX flux. כפי שדיווח האתר WHO WHAT WEAR מדובר בלא פחות מתופעת פינטרסט יוצאת דופן :"נתקלנו בנעלי סניקרס של אדידס והבחנו מיד במשהו מדהים: הן ננעצו כמט 100,000 פעמים, 94,000 פעמים ליתר דיוק. האם מדובר בהפתעה? העולם כבר השתגע מסניקרס "רוז- גולד" של נייקי, כך שללא ספק מדובר בטרנד ברור".

הן כן מעולמות הספורט אבל נראות סטייל (צילום: מתוך הבלוג)

הן כן מעולמות הספורט אבל נראות סטייל (צילום: מתוך הבלוג)

הדגם הספציפי, שחלקו התחתון מעוטר בזהב מטאלי, הפך למשאת ליבן של נשים רבות. העיצוב היחסית מינימליסטי של הנעל בתוספת ה"פאנץ'" הגליטרי המדויק, הפך את הנעל ללהיט שקשה להשיג.

כרגיל בפריטים שמגיעים עם הטייטל הנחשק "out of stock" מדובר בדגם במהדורה מוגבלת, שכרגע ניתן להשיגו באתרי מכירות כמו ebay במחיר שמתחיל בסביבות 700 שקלים. למרות הפופולריות המתעצמת שלה, פינטרסט עדיין לא נחשבת לזירה בה המותגים מכוונים את תותחי המשאבים הכבדים שלהם.

בהמון מקומות הן סולד אאוט (צילום: אינסטגרם)

בהמון מקומות הן סולד אאוט (צילום: אינסטגרם)

על פי סקר שערכה הרשת, ופורסם בבלוג שלה, ייתכן והאסטרטגיה הזו צריכה להשתנות. על פי הסקר הזה כ67% מהפעילים ברשת מסתמכים על פינטרסט בתכנון הקניות לעונת החגים הקרבה ועושים זאת מוקדם בהרבה מהצרכן הממוצע. נתון מעניין שפרסמה הרשת הוא שהפעילים בה צפויים להוציא סכום כפול על קניות לחגים, בהשוואה לאנשים שלא משתמשים בה. לנתונים הללו, לא קשה להסיק, משמעות כלכלית מכרעת.

מחיפוש שערכנו באתרי מכירות פומביים מצאנו לא מעט זעקות שבר צרכניות. "בבקשה עזרו לי למצוא היכן אני יכולה למצוא את הנעליים", קראה אחת הגולשות שציינה בבירור כי היא מוכנה לשלם עליהן כל מחיר שינקב. אם אתן מוכנות לצאת לקרב על הנעל, ותהיו מברות המזל שיתחדשו בהן, כדאי שתדעו שמדובר בפריט סופר ורסטילי שלא כדאי לשחוק בהזעה במכון הכושר. בין שמדובר בשמלת סליפ מקטיפה שחור או מכנסי ג'ינס בגזרת בויפרינד שמונח עליו ברישול סריג צ'אנקי, מדובר בנעל שתעשה עבורכן את כל העבודה.

מה שכן, מדובר בנעל שמתאימה להכל (צילום: אינסטגרם)

מה שכן, מדובר בנעל שמתאימה להכל (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה