האם מגפי ה- UGG עומדים להשתנות?

מותג מגפי הביג פוט שהישראליות כל כך אוהבות בחר באיט גירל, אלכסה צ'אנג, להיות המנהלת האמנותית שלו. האם צ'אנג תצליח לפזר אבקת קסמים על המגפיים הדי מגושמים האלו? אנחנו לא לגמרי משוכנעים. מה שבטוח, זה שנמשיך לראות אותם בכל מקום גם בחורף הקרוב

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2016
אלכסה צ'אנג ביום צילום של UGGS (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אלכסה צ'אנג ביום צילום של UGGS (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כשאלכסה צ'אנג נסעה לטייל באוסטרליה בגיל 20, היה לה רק דבר אחד בראש- לשים את הידיים על זוג מגפי Ugg .מותג המגפיים האוסטרלי המפורסם, שהתחבב מאז על מיליוני אנשים ברחבי הגלובוס, היה אז יחסית בתחילת דרכו ולצ'אנג הבריטית המפגש איתם היה סוג של הגשמת חלום. קצת יותר מעשור לאחר מכן, צ'אנג יכולה לסמן וי על חלום גדול בהרבה- שיתוף פעולה עם המותג ומינוייה למנהלת האמנותית של קמפיין הצילומים החדש של החברה.

"תמיד הערכתי פריטי לבוש קלאסיים", סיפרה צ'אנג, "ותמיד נמשכתי לדברים בעלי אפיל נצחי. הייתי אומרת שלמגף הUgg יש את האיכויות האלו". עבור הקמפיין שצולם על ידי בן ריינר, איגדה צ'אנג כמה חברות ניו-יורקיות מלאות בסטייל. היא בחרה לצלם אותן במרחב האישי שלהן, כדי להעצים את הזהות הנינוחה והביתית המקושרת למותג.

מתוך הקמפיין שהפיקה צ'אנג (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מתוך הקמפיין שהפיקה צ'אנג (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"המדים שלי הם מכנסי ג'ינס, סוודר בצבע נייבי והמגפיים הנמוכים הקלאסיים של Ugg", סיפרה צ'אנג בראיון לווג. "רציתי לייצג את המראה הזה בצילומים. יש לי הרבה חברות טובות שגרות באיסט וילג' וחשבתי שהן תהיינה מעניינות עבור הפרויקט הזה- נשים עצמאיות עם המון סטייל שגרות בדירות מעוצבות בהתאם. הרעיון היה לגלות את הסביבה בה הן חיות, ולהציג באופן אישי מה יכולה להיות המשמעות של המגפיים עבורן".

על אף הצהרותיה של צ'אנג, החיבור בינה למותג המגפיים המגושמים, לווה בלא מעט הרמות גבות. הפאשניסטה המוערכת והאיט גירל האולטימטיבית היא לאו דווקא הדמות שעולה לראש כשמדמיינים את מגפי המותג. צ'אנג היא הדמות הראשונה שרתמו בUggs  לשותפות קריאטיבית והבחירה בה מעידה על פוטנציאל ההובלה האופנתית שעדיין גלומה באיקונת הסטייל הבריטית.

קראה לחברות ניו יורקיות שלה לבוא להצטלם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

קראה לחברות ניו יורקיות שלה לבוא להצטלם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לצ'אנג יש היסטוריה ארוכה עם מותגים אחרים בעלי שם עולמי (דוגמת לונגשאמפ ומיידוול) אבל העובדה שהיא לא משמשת כפנים של הקמפיין הזה, ולא עומדת בפרונט שלו, משכה לא מעט תשומת לב. בראיון לElle  היא סיפרה שככל שהיא מתבגרת היא מוצאת עניין רב יותר במה שקורה מאחורי הקלעים ולא במה שמתרחש אל מול עדשת המצלמה: "אני כנראה עומדת בפני הקמה של קו אופנה אז השלב הזה מהווה התחלה למסע הזה. זה פשוט נראה כמו משהו שיותר כיף לעשות".

האם צ'אנג הצליחה לפזר אבקת קסמים על המגפיים המגושמים? אנחנו לא לגמרי משוכנעים. מה שבטוח הוא שגם ללא הבאזז התקשורתי הם ימשיכו לחמם את רגלי ההמונים גם בחורף הקרוב.

לא רק מגפיים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לא רק מגפיים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אלכסה נהנת מכל רגע (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אלכסה נהנת מכל רגע (צילום: מתוך האתר הרשמי)

 

 

השאירו תגובה