המוזה הבאה של בלמיין? מורן אטיאס חוגגת ביוון עם אוליבייה רוסטאן

כמו הרבה ישראלים אחרים, גם מורן אטיאס מעבירה את חודש אוגוסט ביוון. אבל במקום להיתקע ברודוס במלון הכל-כלול, היא חוגגת במיקונוס עד אור הבוקר עם מעצב האופנה הכי מדובר של השנים האחרונות. מי שהזמין אותה לחופשה החלומית הזו הוא דווקא מעצב ידוע אחר, מה שגורם לנו לחשוב - האם מדובר באישה הכי מקושרת בתעשייה?

מאת  | ‏ 10 אוגוסט 2016
אוליבייה ומורן - זו אהבה (צילום: אינסטגרם moranatias)

אוליבייה ומורן – זו אהבה (צילום: אינסטגרם moranatias)

האינסטוש לא משקר - בזמן שאתם מקללים את קיומו של חודש אוגוסט, מורן אטיאס חיה כמו המלכה שהיא ונופשת במיקונוס עם חבר חדש, שהוא במקרה גם המנהל הקריאטיבי של בלמיין, הלא הוא אוליבייה רוסטאן. אטיאס ממש לא חדשה לעולם הזוהר, והיא רגילה להתחכך עם סלבס בינלאומיים, אבל היא לא בדיוק שייכת לילדים המגניבים של השכבה. רוסטאן, לעומת זאת, מתחזק חברויות עם כל האנשים הכי נכונים – קים קרדשיאן, קניה ווסט, קנדל ג'נר ושאר חברות שבט קרדשיאן-ג'נר, פלוס עוד כמה שמות מוכרים אחרים כמו ג'יג'י חדיד, ג'ניפר לופז וריהאנה. במילים אחרות – כל דוגמנית או כוכבת פופ לוהטת על פני כדור הארץ.

מי שעוקב אחר חשבונות האינסטגרם של מורן אטיאס או אוליביה רוסטאן יכול היה להבחין כי השניים העלו את אותה התמונה בדיוק – סלפי שזוף של השניים א-לה "בלו סטיל" עם הכיתוב "SUMMER LOVE". אטיאס אף הגדילה לעשות והעלתה תמונה נוספת של השניים בחברת אדם אחר ומסקרן לא פחות - מוחמד סולטן אל חבטור, אמן ואיש עסקים מדובאי.

חוגגת. מורן עם רוסטאן ומוחמד סולטן אל חבטור (צילום: אינסטגרם moranatias)

חוגגת. מורן עם רוסטאן ומוחמד סולטן אל חבטור (צילום: אינסטגרם moranatias)

מי שהזמין את אטיאס לנפוש ביוון במסיבות עד אור הבוקר הוא דווקא מנהל קריאטיבי של בית אופנה אחר – פיטר דונדאס לקוואלי (גם הוא, אגב, חבר טוב של קים וקניה). לאטיאס יש קשר ארוך שנים עם בית האופנה האיטלקי – היא דגמנה עבור רוברטו קוואלי כשהייתה בת 17 בלבד, ויש שמועות (או יחסי ציבור מעולים) שהמעצב אף גילה אותה בעצמו.

עכשיו כשאטיאס מסתובבת עם המעצבים הכי לוהטים של עולם האופנה, אל תופתעו אם תראו אותה עוברת מהפך שטיח אדום מדהים או פתאום מגיחה בקמפיין חדש לבלמיין. רק אומרים.

מורן יחד עם המעצב של קוואלי, דונדאס (צילום: באדיבות רוברטו)

מורן יחד עם המעצב של קוואלי, דונדאס (צילום: באדיבות רוברטו)

השאירו תגובה