חושבות שיש לכן סטייל ורוצות לזכות בכסף לשופינג?

אפליקציית TAKE A LOOK מאפשרת לכן לקבל עזרה מליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס און ליין בזמן שאתן מודדות בגדים. עכשיו תוכלו גם להצטרף לתחרות ה- STYLE של האפליקציה ולזכות בכסף לשופינג ברשתות המובילות. כל הפרטים

מאת  | ‏ 17 אפריל 2016
ליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס. נבחרת האפליקציה

ליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס. נבחרת האפליקציה

כמה פשוט זה למדוד בגדים ולא לחשוש יותר אם זה באמת מתאים או לא. כל מה שאת צריכה לעשות זה פשוט לשלוח באפליקציה ולקבל את חוות הדעת של הסטייליסטים המובילים בארץ: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך.

מדובר באפליקציית הסטייליסט האישי שלך – take a look שנותנת לנו את האופציה להראות בשיאנו באמצעות העזרה הצמודה של הסטייליסטים המובילים. אנחנו בעצם יכולים ליהנות מהניסיון הגדול שלהם ולקבל את המראה הטוב והמחמיא ביותר בזמן שאנחנו מודדים, הכל און ליין.

המשתמשים מקבלים פידבק בתגובה קולית ישירות מהסטייליסט כולל עצה אישית לשיפור או שדרוג. הגיע הזמן שנדע איך להתלבש ומה הם הפריטים שאנו חייבים שיהיו בידנו בעזרת הצוות המוביל בארץ. להורדת האפליקציה  באנדרואיד ובאייפון:

http://www.takealook.mobi

האפליקציה. נוחה לשימוש ועוזרת כל כך

האפליקציה. נוחה לשימוש ועוזרת כל כך

גם להתלבש כמו שצריך ולגם לקבל על זה מתנות

בנוסף לפעילות השוטפת של האפליקציה, החלטנו גם על תחרות ה-style. זה אומר שהגולשים מוזמנים להתלבש בלוק המחמיא ביותר לדעתם בבית או בחנות, לשלוח את התמונה לאפליקציה לסטייליסט שבחרו (אחד או לכולם) ולכתוב על גבי המסך style ולחכות למתנות.

מבין כל התמונות שיגיעו לצוות הסטייליסטים, השלושה יבחרו את המראה בעל ה-STYLE מרשים ביותר. אלו יזכו את הזוכים בכסף מתנה לבזבוזים ברשתות אופנה מובילות.

 << כתבה זו נעשתה בשיתוף אפליקציית take a look

תמיד יהיה מי שיעזור לך לבחור

תמיד יהיה מי שיעזור לך לבחור

 

השאירו תגובה