ללבוש את ביונסה: טופשופ משיקה אתר מקומי

רשת האופנה הבריטית טופשופ משיקה אתר און ליין ישראלי. מה שאומר שאין צורך לחלום על טיסה ללונדון או לשלם דמי משלוחים משוגעים - מעכשיו הכל פה. אז מה יש באתר? הקולקציה המדוברת של ביונסה, אין סוף גזרות של ג'ינסים, נעליים, תיקים ושאר אקססוריז. כל הפרטים

מאת  | ‏ 6 אפריל 2016
ביונסה. הכי קרוב שנגיע אליה זה ללבוש את הבגדים (צילום: יח"צ)

ביונסה. הכי קרוב שנגיע אליה זה ללבוש את הבגדים (צילום: יח"צ)

רשת הבריטית הסופר קולית, "טופשופ", היא אחת מרשתות האופנה המועדפות על הלקוחה הישראלית. השבוע הושקה חנות האון ליין שעשתה עלייה חגיגית, ומביאה לנו דברים חדשים ישירות מלונדון. זו פעם ראשונה שהחברה מאשרת לאתר מחוץ לבריטניה לפתוח באופן עצמאי והיא מגיעה כחלק מחברת גולף און ליין שהוא גם הבעלים של אתר האופנה Adikaבדצמבר האחרון כבר בישרנו לכן את החדשות המשמחות ובמהלך החודשים שעברו מאז עבדו הצוותים האנגלי והישראלי במרץ ובשיתוף פעולה על חנות האונליין המושקעת. מה זה אומר בעצם? שאין סיבה להזמין מחול או לחלום על הטיסה הבאה ללונדון. הדברים יכולים להגיע אליכם בזמן קצר בלי עלות משלוח תוך אפשרות קלילה ביותר להחליף במידה והמידה לא מתאימה.

אז מה אפשר למצוא באתר החדש? את המותג החדש והספורטיבי של ביונסה, את גולת הכותרת של החברה שזה כמובן מחלקת הג'ינסים ועוד מבחר נעליים, תיקים, שמלות כובעים ושאר דברים שווים. אין צורך לפרט יותר מדי את שלל היתרונות בקנייה מקוונת שהופכים אותה לספורט המועדף על רובנו, אבל יעזור אם נגיד שאת הקולקציה המדוברת של גברת ביונסה למותג ניתן יהיה למצוא רק באתר? היא, אגב, בהחלט אמורה לעודד אתכן לפעילות ספורטיבית יותר אפקטיבית מהקלקה נמרצת על העכבר. Ivy Park הוא שמו של מותג הספורט (הקבוע, לא מדובר בשיתוף פעולה חד פעמי) מבית היוצר של קווין בי, והוא יושק ברחבי העולם וגם באתר הישראלי ב-14.4. כדאי לסמן את התאריך, כי קשה לחשוב על סטיילינג מתאים יותר לרקוד בו את Formation מול המראה.

אם כבר בגדי ספורט אז בסטייל של קווין B (צילום: יח"צ)

אם כבר בגדי ספורט אז בסטייל של קווין B (צילום: יח"צ)

"בתקופות של עבודה וחזרות, אני לגמרי חיה בבגדי הספורט שלי, אבל לא מצאתי מותג אתלטיקה שדיבר אלי", נימקה בי את בחירתה בשותפות עם טופשופ. "המטרה שלי ב- Ivy Park היא למתוח את הגבולות של המלתחה הספוריטיבית, ולהוות תמיכה והשראה לנשים שמבינות שיופי הוא מעבר למראה – הוא טמון בבריאות הנפשית, המנטלית והגופנית שלנו. אני יודעת שכשאני מרגישה חזקה פיזית, אני חזקה גם מנטלית, ורציתי ליצור מותג שיאפשר לנשים אחרות להרגיש אותו דבר". המותג יוצא לאור בתום שנה וחצי של עבודה, ועתיד לכלול בגדים, אקססוריז ונעליים ולהתפרש על פני שלל ענפים – מריצה דרך יוגה ועד בלט. אם הכל יעבוד כמו שצריך, אנחנו אמורות להיות בוטילישס מאי פעם.

את תוצאות האימונים השיקיים בקולקציית Ivy Park רק מתבקש לארוז היטב במה שהפך לפריט הדגל האהוב ביותר של טופשופ – הג'ינס. כל חובבת דנים ממוצעת יודעת היטב שהרשת מספקת היצע משובח, נוח ומעודכן בגזרה הזאת, ובהתאם השכילו באתר הישראלי לצ'פר את הגולשת במתחם Find Your Fit, הסוקר את שמונה הגזרות המוצלחות של המותג – מהסקיני הצמוד והגבוה ביותר, דרך ג'ינס Mom האייקוני ועד הבויפרינד האולטמטיבי – כולל פרטים קריטיים כמו אורך רגל, גובה מותן ומכפלת. כל אחת תמצא שם בקלות את הפייבוריט שלה (שלנו זה לגמרי הג'יימי), ולא יזיק להתרשם גם מהקמפיין החדש בהשתתפות שמונה מהאיט גירלס הרותחות בתעשייה, כשכל אחת מדגמנת גזרה אחרת. בנוסף מובילה הרשת מגמת הוזלה במחירי הג'ינסים, שבאה לידי ביטוי באתר כבר מהיום.

ג'ינס של טופשופ. צריך למדוד כדי להבין (צילום: יח"צ)

ג'ינס של טופשופ. צריך למדוד כדי להבין (צילום: יח"צ)

הג'ינסים של טופשופ. אתן צריכות למדוד כדי להבין (צילום: יח"צ)

הג'ינסים של טופשופ. אתן צריכות למדוד כדי להבין (צילום: יח"צ)

להזמין ביונסה און ליין. היש כיף מזה? (צילום: יח"צ)

להזמין ביונסה און ליין. היש כיף מזה? (צילום: יח"צ)

דנים על דנים ועוד קצת דנים (צילום: יח"צ)

דנים על דנים ועוד קצת דנים (צילום: יח"צ)

והנה כמה אקססוריז שאהבנו במיוחד:

אקססוריז שווים במיוחד

אקססוריז שווים במיוחד

1.  מארז גומיות, מחיר: 39 שקלים
2. טוניקה, מחיר: 219 שקלים
3. כובע, מחיר: 139 שקלים
4. תיק, מחיר: 229 שקלים
5. בגד ים, מחיר: 199 שקלים
6. סקין לאייפון, מחיר: 49 שקלים
7. כפכפי כסף, מחיר: 249 שקלים
8. חגורה, מחיר: 149 שקלים
9.סניקרס כסופות, מחיר: 139 שקלים
10. תיק, מחיר: 229 שקלים
11. נעלי עקב, מחיר: 349 שקלים
12. נעלי עקב, מחיר: 249 שקלים

>> הכתבה נעשתה בשיתוף אתר טופשופ ישראל.

השאירו תגובה