צייר לי שמלה: זכרונות מאויירים משבוע האופנה בפריז

אביב וינברגר וטליה צורף הן שתי בלוגריות אופנה צעירות ומוכשרות שסיכמו השבוע בפריז את שבוע האופנה הראשון שלהן. אבל אל תשאלו אותן על התצוגות. מה שבאמת עניין אותן היו כוכבות הסטריט סטייל שהגיחו מכל פינת רחוב. אביב מיהרה לצלם, בעוד שטליה השלימה את הפאזל עם איוריה הכובשים. לראות ולהתמוגג

מאת  | ‏ 14 מרץ 2016
קיארה פראני בפריז (צילום: אביב וינברג, איור: טליה צורף)

קיארה פראני בפריז (צילום: אביב וינברגר, איור: טליה צורף)

זהו, תם לו עוד חודש אופנתי מסחרר ומעייף. ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז, מי שברשימת המוזמנים של תצוגות האופנה סביב העולם מעיד על עייפות כרונית לצד גלאם פנטסטי. הדיסוננס בין היופי והיצרתיות לבין כיתות הרגליים המאתגר יכול לגרום גם לטובים ביותר צורך בחופשה ארוכה מיד לאחר מכן. אבל לאלו שזו פעם ראשונה בנבכי מקדשי האופנה של ימינו, מדובר בהגשמת חלום. המסלולים המפוארים, השורות הראשונות, הבגדים שיראו אור רק שנה לאחר מכן, וכמובן – הכאוס המתרחש מחוץ לתצוגות. לחזות בכל אלו זו חוויה מטלטלת ומרגשת.

מי שזכו לקחת חלק בשבוע האופנה הפריזאי שהסתיים לפני ימים ספורים הן החברות הטובות אביב וינברגר וטליה צורף. וינברגר, 22, בעלת הבלוג Wein by Aviv וערוץ היוטיוב WEAREO וצורף, 21, מאיירת אופנה ומעצבת גרפית המציגה את איוריה באתר Fashion Scissors, חוו יחד את טירוף פאשן וויק בפעם הראשונה.

אבל יותר מכל תצוגה שהגיעו אליה, היו אלו כוכבות הסטריט סטייל שהשאירו עליהן את החותם הגדול ביותר. "למרות ההתרגשות, הכאבים ברגליים, הריצות במטרו והחיפוש הבלתי פוסק אחר מיקומי התצוגות" הן מספרות, "לא יכולנו להתעלם ממספר פאשניסטות שהקסימו אותנו עם סטייל משובח במיוחד". אז הן שלפו מצלמה, ארזו צבעים ונייר, ותיעדו בתמונות ואיורים את הכוכבות שעד לפני רגע עשו להן לייק באינסטגרם.

ניקול וורן צילום: אביב וינברג, איור: טליה צורף)

ניקול וורן צילום: אביב וינברגר,  איור: טליה צורף)

צילום: אביב וינברג, איור: טליה צורף

צילום: אביב וינברגר, איור: טליה צורף

צילום: אביב וינברג, איור: טליה צורף

צילום: אביב וינברגר, איור: טליה צורף

צילום: אביב וינברג, איור: טליה צורף

צילום: אביב וינברגר, איור: טליה צורף

האינסטגרם של טליה: Taliazorefstyle@
האינסטגרם של אביב: Avivwe@

השאירו תגובה