בקהאם יעצב קו הלבשה תחתונה ל-H&M

שחקן הכדורגל ואייקון האופנה הבריטי חובר לרשת H&M ויעצב קו הלבשה תחתונה לגברים | את תחתוני בקהאם תוכלו לקנות מחודש פברואר בחנויות ברחבי העולם ובישראל

מאת  | ‏ 28 יולי 2011
דיוויד וויקטוריה בקהאם בקמפיין הלבשה תחתונה של ארמני

אימפריה אופנתית. דיוויד וויקטוריה בקהאם בקמפיין הלבשה תחתונה של ארמני

שיתוף פעולה חדש של רשת H&M, הפעם עם אחד הגברים השווים ביותר בעולם, ינחת בתחילת חודש פברואר בחנויות. ברשת השבדית החליטו להשיק את קולקציית ההלבשה התחתונה שעיצב הכדורגלן דיוויד בקהאם (36) בדיוק לקראת חג האהבה, כדי שכל מי שחולמת שהיא ויקטוריה בקהאם ושבבית מחכה לה תואם דיוויד תדע בדיוק איפה למצוא מתנה לולנטיין דיי. כי לשחק כמוהו כדורגל, או להרוויח כל כך הרבה כבר לא תוכלו כנראה, אבל לפחות תמיד אפשר להתנחם בזוג תחתונים מהליין של הכוכב.

אבל לא צריך למהר לעמוד בתור, ב-H&M מספרים כי שיתוף הפעולה שכולל הלבשה תחתונה לגברים בלבד יימשך בשלב הראשון לפחות שנתיים ובהתאם להצלחתו אף עשוי להימשך לתקופה ארוכה יותר, בדומה לשיתוף הפעולה של רשת טופשופ עם דוגמנית העל קייט מוס. המיזם הנוכחי של בקהאם הוא המשך ישיר של התרחבות מותג הלייף סטייל "דיוויד בקהאם" ומצטרף לשני בשמים שכבר נמכרים תחת שמו ולבושם שלישי שיושק בחודש ספטמבר. "בעשר השנים הקרובות נראה את בקהאם מתפתח לכיוונים נוספים לא רק כאייקון ספורט, אלא גם כיזם חשוב", סיפר לאחרונה שותפו העסקי סיימון פולר בראיון ל-"WWD".

אם ללמוד משהו מההסבה המקצועית שעשתה אשתו ויקטוריה בהקאם לתחום האופנה, יש בהחלט למה לצפות. במיוחד אם בקהאם יצטלם בעצמו למודעות, כמו למודעות התחתונים הבלתי נשכחות שעשה לאמפוריו ארמני.

דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של ארמני

זה לא התחתונים, זה הגוף. דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של ארמני

>> הארפר סבן בקהאם נולדה להיות סטייל אייקון

>> איך להתלבש כמו ויקטוריה בקהאם?

השאירו תגובה