סתיו סטרשקו מככב לצד ג'ו ג'ונאס בקמפיין חדש לדיזל

הדוגמן האנדרוגיני הישראלי סתיו סטרשקו עושה כבוד מעבר לים ומככב בצילומי הקמפיין העולמי של דיזל לקולקציית אביב/קיץ 2016. בשיער בלונדיני פזור, ז'קט ג'ינס חושף חזה ודמות אימוג'י תואמת, הוא גונב את ההצגה לג'ו ג'ונאס

מאת  | ‏ 10 ינואר 2016
סתיו סטרשקו עם אימוג'י בדמותו בקמפיין החדש של דיזל (צילום: יח"צ)

סתיו סטרשקו עם אימוג'י בדמותו בקמפיין החדש של דיזל (צילום: יח"צ)

מקובל לחשוב שפרסומות של מותגי אופנה מתעקשות למכור לנו חלומות: תיק שיגרום לנו להראות נחשקים יותר, שמלה שממצבת אותנו אחרת בהיררכיה האופנתית, או תכשיט שיצליח לגרום לנו סוף סוף להדהד איזושהי אוונגרדיות אופנתית. בהמשך לאסטרטגיית הפרסום של העונה הקודמת, המותג דיזל מתעקש להכריז על אג'נדה אחרת, עם תמונות ראשונות שמשוחררות מקמפיין הקיץ של המותג שחוגגות את שקיפותן הפרסומית ואת המשמעויות של החיים בעידן הדיגיטלי, וכוללות בין השאר את סטיו סטרשקו הישראלי וג'ו ג'ונאס.

בתמונות ניתן לראות התייחסויות משועשעות לשאלות שאופפות את התרבות הדיגיטלית כמו המירוץ המטורף אחר עוקבים באינסטגרם וצמצום התקשורת הוורבלית לכדי אימוג'ים. באחת התמונות מופיעים סנסציות האינסטגרם ג'ו ג'ואנס וקיקו מיזוהרה כשלצדם הכיתוב המשעשע: "יש לנו יותר עוקבים מאשר לדיזל".

כל הצבעים והמינים בקמפיין החדש (צילום: דיזל)

זה מסובך. כל הצבעים והמינים בקמפיין החדש (צילום: דיזל)

בקמפיין מופיע גם הדוגמן הישראלי סתיו סטרשקו שכבר השתתף בעבר בקמפיין של המותג. באחת התמונות הוא לבוש בג'קט ג'ינס חושף חזה ומכנסי ג'ינס קרועים המלווים בכיתוב "Holy Denim". הבחירה בסטרשקו בעל המראה האנדרוגיני המובהק, תואמת במיוחד את מטרות הקמפיין שעל פי פורמיקטי באות לשקף תמונה של המציאות בה אנחנו חיים והאנשים שפועלים בה. "לכן חשוב מאוד שנכלול מגדרים שונים, מבני גוף וצבעים. זו הנורמה שלנו".

"תמיד חשתי תסכול מהדברים האלו שכולנו חושבים אבל לא מורשים לומר" אמר המנהל האמנותי של המותג ניקולה פורמיקטי בראיון למגזין Dazed and Confused. "מה שאנחנו רואים בפרסומות רק מוכר לנו חלומות מזויפים ויופי בלתי אפשרי. אני חושב שעלינו להיות כנים. כן, זו פרסומת, וכן, אנחנו מוכרים בה נעליים, אבל היא עשויה בצורה מעניינת וגורמת לאנשים לחייך".

הקמפיין הנוכחי נתפר למידותיה של התרבות הדיגיטלית עם אסטרטגיית הפצה שכוללת פרסום באפליקציות כמו Tinder ו-Grindr, ומסתמכת פחות על פרסום מסורתי בשלטי חוצות ומגזינים. פורמיקטי הסביר כי"אנחנו צריכים לפרסם יותר ויותר היכן שאנשים נמצאים. זה אומר טלפונים סלולריים, אייפדים, מסכים דיגיטליים ואתרי אינטרנט". פורמיקטי הוסיף ואמר כי בעיניו האימוג'ים הפכו לשפה חדשה והם הדרך בה אנשים מתקשרים עכשיו. גם בכל מה שקשור למיניות, פן נוסף המאפיין את הפעילות הפרסומית של דיזל, בחרו במותג ללכת צעד אחד קדימה ולפרסם את קמפיין ההלבשה התחתונה שלהם ב-Youporn ו-Pornhub. "אני חושב שאנחנו המותג הראשון שעובד עם Ponhub", התייחס פרומיקטי לבחירה והוסיף כי "בדיזל אנחנו אוהבים לדבר על דברים שלא כולם מדברים עליהם, ואני אוהב את האפשרות הזו. מיניות היא עדיין טאבו בעולם של היום".

ג'ו ג'ונאס וקיקו מיזוהרה. יש להם יותר עוקבים מלדיזל (צילום: דיזל)

ג'ו ג'ונאס וקיקו מיזוהרה. יש להם יותר עוקבים מלדיזל (צילום: דיזל)

"אנחנו גורמים לאנשים לחייך" (צילום: דיזל)

"אנחנו גורמים לאנשים לחייך" (צילום: דיזל)

הולכים לפרסם באתרי פורנו (צילום: דיזל)

הולכים לפרסם באתרי פורנו (צילום: דיזל)

נו פילטר (צילום: דיזל)

נו פילטר (צילום: דיזל)

יפה לו (צילום: דיזל)

יפה לו (צילום: דיזל)

השאירו תגובה

 

  • מיוחד הוא אין ספק!!! אבל יפה הוא ממש אבל ממש לא !!!
    בטח שלא דוגמנית אישה או גבר …..ותסלחו לי אני לא מקנאה חחחח

    מאת: ששינו |‏ 11 בינואר 2016 | 10:17