בלי כתובות פיקטיביות: טופשופ יציעו משלוחים לארץ

בפעם הראשונה בעולם, רשת טופשופ הבריטית העניקה לגולף הישראלית זיכיון להקמה והפעלת אתר מכירות עצמאי שיציע את פריטי הרשת הנחשבת. מה שאומר שעוד חודשים ספורים לא נצטרך לחשוב על דרכים יצרתיות כדי להזמין מהאתר העולמי, אלא פשוט להסתפק בתיבת הדואר המקומית שלנו

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2015
ג'יג'י חדיד, נעערת טופשופ 2016 (צילום: יח"צ)

ג'יג'י חדיד, נעערת טופשופ 2016 (צילום: יח"צ)

ההצלחה האדירה של אתר Adika כאופציית רכישת בגדים הפתיעה רבים בעולם קמעונאות האופנה המקומי, שלא השקיע יותר מדי מרץ או אמון באפשרויות האונליין. כעת, לאחר שפלטפורמת Adika מצליחה מעל לכך דמיון, קופצים על העגלה האינטרנטית מותגים מקומיים רבים, מצליחים יותר או פחות, כאשר דווקא אלו רשתות האופנה העולמיות שהדירו אותנו ממפת השופינג המקוון.

אבל לא עוד. הבוקר נמסר בהודעה לעיתונות כי קבוצת ארקדיה, בעלת מותג TOPSHOP אישרה (בפעם הראשונה בעולם) לחברת גולף להקים ולהפעיל עצמאית אתר מכירות למותג שרבות מאיתנו כל כך אוהבות.

קיילי וקנדל ג'נר בקולקציה שעיצבו לטופשופ (צילום: יח"צ)

קיילי וקנדל ג'נר בקולקציה שעיצבו לטופשופ (צילום: יח"צ)

האתר יושק בחודשים הקרובים ויכיל מאות מוצרים מבית טופשופ שיחודשו בתדירות גבוהה. חלק מהפריטים, כך מבטיחים בגולף, יוצעו בלעדית באתר, וחלקם יוצעו לזמן מוגבל. בהמשך יושקו גם אתרי אי קומרס לבלו-בירד וגולף אנד קו. קבוצת גולף אחראית גם על המותגים פולגת, אינטימה, מקס מורטי, ספרינט, טופמן, מיס סלפרידג׳ ודורותי פרקינס, ויש לצפות שגם חלק מאלה יצטרפו בהמשך לפעילות האונליין הענפה. כעת רק עולה השאלה – האם המחירים ישארו כפי שהם בחנויות הרשת בישראל, או שיתאימו את עצמם למחירי האתר הבינלאומי?

TOPSHOP הוא מותג אנגלי שקיים משנות השישים, ובעל מעל 500 חנויות מסביב לעולם, 300 מהן בבריטניה. בתחילת שנות האלפיים הלייבל עבר מתיחת פנים רצינית והחל להביא מעצבים ידועים ליצירת קולקציות. הקולקציה שעיצבה קייט מוס בשנת 2007 נתנה את הטון, ואחר כך הגיעו קולקציות של האמנית סטלה ויין, מרי קטרנצו, לואיז גריי, קנדל וקיילי ג׳נר ובקרוב מאוד – גם קולקציית בגדי ריקוד ואימון בעיצובה של ביונסה.

קייס מוס מדגמנת שמלה בעיצובה לטופשופ (צילום: יח"צ)

קייס מוס מדגמנת שמלה בעיצובה לטופשופ (צילום: יח"צ)

קארה דלווין. עוד נערת טופשופ ידועה (צילום: יח"צ)

קארה דלווין. עוד נערת טופשופ ידועה (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • אורבן אאוטפיטרס-חייבים להביא אותם לארץ!

    מאת: יעל |‏ 23 בדצמבר 2015 | 01:53
  • אפשר להזמין מאתר העולמי הקלות, הם עושים משלוחים לישראל כבר שנים והמחירים שם בטוח יותר זולים מפה….

    מאת: אורח |‏ 22 בדצמבר 2015 | 20:27
  • מה זה עוזר לנו בחיים אם המלאי הוא המלאי מהארץ והמחירים ישארו אותו הדבר?
    משתמע כי זו לא טופשופ העולמית שתשלח לישראל. חבל.

    מאת: אורח |‏ 22 בדצמבר 2015 | 14:45