ביונסה ורשת טופשופ פותחות מותג בגדי ספורט

ביונסה ורשת טופשופ הבריטית הודיעו הבוקר על שותפות והקמת מותג חדש שייתמקד בבגדים, נעליים ואקססוריז לפעילות ספורטיבית. מסתמן שבגדי ספורט הם השחור החדש

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2014
לא רק שומעים ביונסה בג'ים, מעתה גם לובשים אותה. צילום: גטי אימג'ס

לא רק שומעים ביונסה בג'ים, מעתה גם לובשים אותה. צילום: גטי אימג'ס

ביונסה, אולי האישה הכי בוטילישס בעולם, היא ללא ספק גם אחת הפעילות שיש. כשהיא לא בסיבוב הופעות בינלאומי עם ג'יי זי, היא כנראה באולפן כותבת את הלהיט הבא שלה, או בסטודיו עובדת על כוריאוגרפיה לקליפ חדש – וכל זה כשהיא מתרוצצת אחרי בלו אייבי הקטנה. לא פלא שאם היא עומדת להקים מותג בגדים חדש, הוא יתמקד באורח חיים אקטיבי ומלא מרץ. כאן טופשופ נכנסת לתמונה. הרשת הקמעונית הבריטית, האהובה במיוחד על ביונסה (וכן על בנות ישראל) הודיעה היום כי פתחה חברת בת בשם "פארקווד טופשופ אתלטיק בע"מ", שהיא שותפות שיוויונית של 50-50 בין הרשת לביונסה, ותתמקד בהקמת מותג סטריט-ספורט ששמו עוד לא ידוע.

בהודעה לעיתונות ביונסה אמרה כי "לא יכולתי לחשוב על שותפה טובה יותר. תמיד אהבתי את טופשופ ואת הגישה החלוצית שלה. מרגש לעבוד עם צוות הפיתוח שלהם וליצור קולקציה חדשה, ואני מחכה בקוצר רוח לקחת חלק בכל ההיבטים של השותפות הזו".

לבעלים של טופשופ, סיר פיליפ גרין, חשוב להדגיש שזו אכן שותפות, ולא שיתוף פעולה חד פעמי של רשת אופנה עם מעצב או סלבריטי. "מדובר בבניית מותג ובניית עסק. עסק מסודר, נפרד, עם הנהלה נפרדת ומשרדים נפרדים".

"תמיד אהבתי את טופשופ ואת הגישה החלוצית שלה", ביונסה בחליפה של טופשופ. צילום: אינסטגרם

"תמיד אהבתי את טופשופ ואת הגישה החלוצית שלה", ביונסה בחליפה של טופשופ. צילום: אינסטגרם

אז איך הגיע הרעיון לשותפות הזו, אתם בוודאי שואלים. "זה התחיל כשהיא הייתה בלונדון בפברואר שעבר ותכננו להיפגש. התחלנו לדבר באופן כללי על לעשות משהו ביחד. בחנו את גזרת בגדי הספורט, שזה מקום שטופשופ צריכה להיות בו. בהתבסס על מה שביונסה עושה, איך שהיא מתאמנת ושומרת על כושר, השיחה שלנו זרמה לכיוון הקטגוריה הזו. התחלנו לדבר ברצינות על הדבר בסביבות מאי או יוני. לקחו עוד שישה או שמונה שבועות כדי ליצור את העסקה הזו. ביום שישי ביונסה הגיעה אל המשרדים שלנו להשלמת החלק האחרון של הפאזל".

אין ספק ששותפות כזו בין שתי הענקיות יכולה להוליד משהו גדול ורציני, אולי אפילו יותר עבור הרשת מאשר לביונסה. בעוד שלה יש 19 מיליון עוקבים באינסטגרם, לרשת יש "רק" 3.2 מיליון, ולאחר שיתוף הפעולה האחרון עם קייט מוס באביב שעבר, בו כל הפריטים נמכרו תוך חודש בלבד, טופשופ חיפשה את השם המוכר הבא, וכך ביונסה ענתה לצורך. "הלכתי לראות את ביונסה בהופעה בפריז לפני מספר שבועות". גרין אומר. "היא רקדנית נהדרת, אחת המוכשרות ביותר, ועובדת קשה ביותר. היא מבלה שעות רבות מחייה בפעילות גופנית, בריקוד ובחזרות. אולי היא אפילו תאמן אותי קצת, מי יודע".

אך קווין בי לא חדשה בעולם הקמעונאי. לה ולאמה טינה היה בעבר מותג בגדים בשם House of Deréon, וכן שמה מתנוסס על שלושה בשמים ואפילו על מותג קעקועים זמניים.

המותג החדש של טופשופ וביונסה יכלול בגדים, נעליים ואקססוריז שונים, שיקיפו מכלול שלם של פעילויות גופניות, מיוגה, בלט ועד ריצה, לכאלו שאוהבות להיות ספורטיביות, או לכאלו שרק שאוהבות להיראות כך. את הפריטים יהיה אפשר לכלול בחנויות טופשופ, או באתר הרשת, אך ייתכן שגם ברשתות אחרות, כמו בית הכלבו האמריקאי נורדסטרום, המוכר את טופשופ בארה"ב בשנים האחרונות.

ההודעה על המותג החדש באה בדיוק בזמן לעולם האופנה. עולם הספורט הפך להיות ההשראה של לא מעט מעצבים ומותגים, כמו בקולקציית הקפסולה שייצר אלכסנדר וונג ל-H&M, שקיבלה הייפ רציני בשבועות האחרונות, או התחייה מחדש של פריטי הניינטיז הספורטייבים של קלווין קליין. אין ספק, עולם האופנה החליט לשנס מותניים ולחזור לכושר.

חובבת טופשופ ידועה. צילום: אינסטגרם

חובבת טופשופ ידועה. צילום: אינסטגרם

לא עוד קולקציית קפסולה, אלא מותג של ממש. צילום: גטי אימג'ס

לא עוד קולקציית קפסולה, אלא מותג של ממש. צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה