טירוף ושמו קיילי ג'נר: ליין השפתונים החדש שלה הפך לסולד אאוט בדקה

האחות הצעירה לשבט קרדשיאן לקחה את סימן ההיכר שלה צעד אחד קדימה והשיקה קו שפתונים חדש שאזל מהמלאי תוך שישים שניות. כנראה ש”אתגר קיילי ג’נר” החדש הוא להצליח ולרכוש משהו מהמוצרים שבאתר

מאת  | ‏ 30 נובמבר 2015
קיילי ג'נר עם השפתון החדש שלה. עכשיו גם אנחנו יכולות (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

קיילי ג'נר עם השפתון החדש שלה. עכשיו גם אנחנו יכולות (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

עד לפני שנה וקצת היא הייתה האחות הביישנית של קים, קלואי וקורטני קרדשיאן, הילדונת המתוקה לצד קנדל ג'נר – אבל היום קיילי ג'נר מסיימת את הטרנספורמציה המדהימה שלה לכוכבת ענק ואשת עסקים ממולחת כשהיא משיקה את קו מוצרי האיפור לשפתיים הנושא את שמה, שהצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהפוך לסולד אאוט דקה אחת בלבד לאחר שעלה לאתר המכירה.

תזמון עליית האתר הייעודי, היה מלווה (איך לא) בקמפיין אינסטגרם וטוויטר מדויק, שספר לאחור לשעה 9 בבוקר, שעון מזרח ארה"ב. כשהגיעה השעה המיוחלת, אותה דאגה ג'נר לתזכר, האתר הצליח לעמוד בכמות המבקרים רק לשישים שניות, אז הוחלף בעמוד נחיתה שחור ובו קלוז אפ של שפתיה של ג'נר והכיתוב המבאס "מיד נשוב". כשועלת טוויטר שהיא, קיילי הקפידה לכתוב לעוקביה כי "יותר מדי אנשים מנסים לקנות באותו הזמן, אבל אל דאגה כי המצב "בטיפול".

האריזה הכי דאש (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

האריזה הכי דאש (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

המסך שחיכה לגולשות שהגיעו דקה מאוחר מדי (צילום מסך)

המסך שחיכה לגולשות שהגיעו דקה מאוחר מדי (צילום מסך)

כמו שזה נראה, "קיילי ליפ קיט" (ערכת השפתיים של קיילי), הוא מוצר חובה למעריצות שיוצא בדיוק בזמן לתקופת (הקניות) לחגים, וכולל עיפרון תוחם וליפסטיק נוזלי, המגיעים במגוון צבעי אדמה וניוד בסגנון אייטיזי, אשר הפכו למזוהים עם כוכבת הריאליטי הצעירה.

בתמונה שהעלתה אתמול לחשבון האינסטגרם שנפתח במיוחד לקו החדש, תחת הכותרת "24 שעות" ג'נר מציגה את האריזות המעוצבות, עליהן מופיעות השפתיים שלה עם גריל מוזהב בשיניים. בתמונות אחרות שהופצו ברשת נחשפים גם שמות צבעי השפתונים, שעושים כבוד לאות הכי מזוהה עם הקרדשיאנס: Dolce K, Candy K ו-TrueBrown K.

המוצרים קיבלו כמובן מיתוג מושקע במיוחד הנישא על התדמית המרדנית של קיילי, שמחזיקה במיליוני עוקבים באינסטגרם ומיליוני הורדות של אפליקציית הלייפסטיייל האישית שלה, שעקפה אפילו את פייסבוק בטבלת ההורדות.

הדוגמנית ג'ורדן וודס מדגמנת את Candy K (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

הדוגמנית ג'ורדן וודס מדגמנת את Candy K (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

מדובר במהלך טבעי עבור קיילי, שהשפתיים שלה הפכו בשנה האחרונה לסלבריטאיות בפני עצמן: תחילה הכחישה שהגדילה אותן בניתוח פלסטי, ואז הודתה שמישהו חיצוני אכן סייע לה "לקבל יותר ביטחון", ומאז היא דואגת להעלות שלל תמונות סלפי המתמקדות רק בהן.

כנצר למשפחה ששכללה עד דרגת אומנות את רעיון המרצ'נדייז (עיין ערך ספר הסלפי של קים והאפליקציה המצליחה שלה, או קו תוספות השיער של קיילי עצמה, שיצא בשנה שעברה), רק הגיוני שקו האיפור הזה יתרחב ויהפוך להצלחה מסחררת, אלא שקיילי עדיין משדרת חוסר ביטחון. "התלבטתי כמה שפתונים להזמין מהמפעל, ולא ידעתי מה לעשות כי חשבתי 'מי יקנה את זה', אבל אז אמא שלי (קריס ג'נר) לקחה אותי והבהירה לי שאנשים רוצים שפתיים כמו שלי", התפייטה. אז לידיעת הקוראת ק. ג'נר, זכרי – בעולם בו נוצרים אתגרים כ"#אתגר קיילי ג'נר", יקנו גם את השפתונים שלך עד לכדי סולד אאוט. נתראה בהאשטג הבא.

קיילי מנסה להשתלט על העניינים בטוויטר (צילום מסך)

קיילי מנסה להשתלט על העניינים בטוויטר (צילום מסך)

מגיע בליפגלוס (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

מגיע בליפגלוס (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

וגם בצורת עפרונות (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

וגם בצורת עפרונות (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

ואיך אפשר בלי סווצ'ים (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

ואיך אפשר בלי סווצ'ים (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

האייטיז התקשרו. הם רוצים את האודם החום שלהם בחזרה (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

האייטיז התקשרו. הם רוצים את האודם החום שלהם בחזרה (צילום: אינסטגרם lipkitbykylie)

ללא ספק\ מדובר באשת עסקים ממולחת, כנראה יותר מאחיותיה (צילום: גטי אימג'ס)

ללא ספק, מדובר באשת עסקים ממולחת, כנראה יותר מאחיותיה (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה