יפה לה: ריהאנה פותחת סוכנות ביוטי

במקום לעבוד על אלבום חדש, רירי החליטה לעבור אל מאחורי הקלעים ולפתוח סוכנות המייצגת מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים. "יש לי חולשה למציאת כישרונות חדשים" היא אומרת, תוך כדי שהיא דגה את האומן הבא שלה דרך האינסטגרם

מאת  | ‏ 12 נובמבר 2015
ריהאנה רוצה אתכם לסוכנות החדשה שלה (צילום: גטי אימג'ס)

ריהאנה רוצה אתכם לסוכנות החדשה שלה (צילום: גטי אימג'ס)

ככל הנראה ריהאנה לא יושבת על ספת אולפן ההקלטות ומחכה למוזה בזמן שהיא עובדת על אלבומה העתידי, אלא עוסקת בדחיינות שמובילה אותה לביזנסים חדשים ולא צפויים. המגזין The Hollywood Reporter מדווח כי רירי פתחה במפתיע סוכנות ביוטי חדשה בשם Fr8me המייצגת מאפרים, מעצבי שיער וסטייליסטים.

"אנחנו ברי מזל ומייצגים ב-Fr8me את האומנים הטובים ביותר בתחומם", היא סיפרה למגזין. "אבל יש לי גם חולשה למציאת כישרונות חדשים עם יכולות בלתי רגילות. שיער, איפור וסטיילינג משחקים תפקיד חשוב ביצירתיות. אני מאוד מעורבת בתהליך הזה כשזה עובדת על הפרויקטים שלי, ולכן הסוכנות הזו היא מהלך מאוד אורגני עבורי לעשות".

נמאס לה להיות בפרונט? (צילום: גטי אימג'ס)

נמאס לה להיות בפרונט? (צילום: גטי אימג'ס)

את הסוכנות, הממוקמת בלוס אנג'לס, הקימה ריהאנה יחד עם איש העסקים בנואה דמואויי, והיא עוסקת בבוקינג עבודות לצילומי פרסומות, הפקות אופנה, קמפיינים והופעות על השטיח האדום. מבין אלו שכבר חתומים בסוכנות, אפשר למצוא את המניקוריסטית מריה סלנדרה, שעובדת צמוד לרירי ולציפורניים האימתניות שלה, וכן המאפרת מיילה מוראלס שאחראית לכמה מהלוקים האיקוניים של ריהאנה על השטיח האדום, כמו במט גאלה וטקס פרסי הגראמי.

אבל מסתבר שריהאנה לא עוצרת פה. בנוסף ל-Fr8me, ריהאנה פתחה גם סוכנות צילום חדשה בשם "כלב אכל את שיעורי הבית שלי", ומייצגת צלמים נחשבים וחדשים. "המטרה שלנו היא של-Fr8me יהיה מוניטין מצוין" אומר דמואויי, שותפה של ריהאנה. "התעשייה השתנתה כל כך – המשכורות ירדו ולקוחות פשוט גונבים תמונות מהרשתות החברתיות. אבל הרשתות החברתיות הן גם אלו שמכירות לנו את האמנים החדשים. ניקח מאפר עם 500,000 אל, עוקבים בכל יום בשבוע". אז לכל מי שהדבר נוגע בו – זה הזמן להשקיע באינסטוש ולקוות שריהאנה תדוג אתכם לסוכנות החדשה שלה.

תמיד מחפשת את הדבר הבא (צילום: גטי אימג'ס)

תמיד מחפשת את הדבר הבא (צילום: גטי אימג'ס)

אשת עסקים ממולחת (צילום: גטי אימג'ס)

אשת עסקים ממולחת (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה