מלאכית בשמי אל.איי: קנדל ג'נר מצטרפת לויקטוריה'ס סיקרט

הסופרמודל לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר לא יכלה לבקש מתנה טובה יותר עבור יום הולדתה ה-20: היום נודע לה כי היא ה"מלאכית" החדשה של מותג ההלבשה התחתונה, ותצעד בתצוגה השנתית מלאת ההייפ. הכי מגיע לה לעוף על עצמה

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2015
קנדל ממשיכה לכבוש. בתצוגה של בלמיין לפני כחודש (צילום: גטי אימג'ס)

קנדל ממשיכה לכבוש. בתצוגה של בלמיין לפני כחודש (צילום: גטי אימג'ס)

רק השבוע נודע כי ג'יג'י חדיד עומדת להצטרף לצבא היפה של ויקטוריה'ס סיקרט, וכעת מצטרפת ליחידה המובחרת גם חברתה הטובה, קנדל ג'נר, מה שאומר כי השתיים יצעדו בדצמבר הקרוב על המסלול המתוקשר והחושפני של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית, הידועה בתצוגות הגרנדיוזיות שלה.

ג'נר, שחוגגת היום את יום הולדתה ה-20, לא יכלה לבקש מתנה טובה יותר. כל דוגמנית בתעשייה חולמת על סטטוס "מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט", הממצב אותה גבוה בצמרת ומבטיח הכנסה מרשימה, אינספור קמפיינים והופעות טלוויזיוניות.

עשתה הכנות בתצוגה של טומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

עשתה הכנות בתצוגה של טומי הילפיגר (צילום: גטי אימג'ס)

אבל ההודעה המשמחת הזו עבור ג'נר וחדיד היא לא רק רעש וצלצולים. השתיים עבדו קשה מאוד על קריית הדוגמנות שלהן בשנתיים האחרונות, והצליחו להגיע לרמות הגבוהות ביותר שדוגמניות יכולות להגיע אליהן – קמפיינים לפנדי, אסתי לאודר ומקס מארה, פתיחת תצוגות של דולצ'ה וגבאנה ושאנל, וכן הפקות אופנה לווג, אל והארפר'ס באזאר.

מנגד, הדוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט הולכות על נישה קצת שונה. חלקן גובלות בתחום הסלבריטאיות, לחלקן האחר זו כבר קריירה שנייה אחרי שכבר מיצו את שבועות האופנה, ואחרות, ובכן, פשוט דוגמניות הלבשה תחתונה. אצל ג'נר וחדיד המצב שונה ומעניין יותר. הן סלבס לכל דבר, ועדיין, הצליחו לכבוש את תעשיית האופנה ה"גבוהה".

פתחה כבר את שאנל - הפסגה של תעשיית האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

פתחה כבר את שאנל – הפסגה של תעשיית האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

כעת, מיצובן של ג'נר וחדיד כ"מלאכיות" מעלה את התהייה לאן הקריירות שלהן פונות? האם ימשיכו לדגמן עבור לגרפלד רק כי זה "נחשב" יותר, או שמא יסתפקו בתלושי השכר הגבוהים של ויקטוריה'ס סיקרט כדוגמת מירנדה קר ואדריאנה לימה?

את כל הסוגיות האלו היינו ממליצים לחדיד וג'נר לדון עם ג'יזל, אולי ה"מלאכית" שהכי קרובה לסטטוס של השתיים. הסופרמודל הברזילאית הצליחה היכן שרוב הדוגמניות האחרות נכשלו, ושילבה בגאון קמפיינים נחשבים לשאנל יחד עם תצוגות לויקטוריה'ס סיקרט, ותוך כדי גם שמרה במשך שנים על סטטוס הדוגמנית הרווחית בעולם, כולל שנת 2015.

כזכור, גם קנדל ג'נר נכנסה השנה לרשימת הדוגמניות הרווחיות ביותר על פי מגזין פורבס. אך בעוד ג'יזל לקחה את המקום הראשון, ג'נר הגיעה "רק" למקום ה-16. אבל כיוון שג'יזל עשתה את מרבית הונה הודות לכנפי המלאכית שקיבלה, יש לשער כי בשנת 2016 קנדל תתברג הרבה יותר גבוה ברשימה.

ונסיים את האייטם בנקודה למחשבה – האם ביטולה של ריהאנה את הופעתה באותה תצוגה מדוברת של ויקטוריה'ס סיקרט קשור איכשהו להצטרפותן של ג'נר וחדיד לארסנל המלאכיות? או שמדובר בהחלטה אמנותית גרידא?

חברות שמדגמנות יחד, נשארות יחד. ג'יג'י וקנדל (צילום: גטי אימג'ס)

חברות שמדגמנות יחד, נשארות יחד. ג'יג'י וקנדל (צילום: גטי אימג'ס)

תכלס, זה היה מתבקש (צילום: גטי אימג'ס)

תכלס, זה היה מתבקש (צילום: גטי אימג'ס)

ימים יגידו - האם קנדל היא ג'יזל הבאה? (צילום: גטי אימג'ס)

ימים יגידו – האם קנדל היא ג'יזל הבאה? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • זה די ברור שVS מבקשים לתפוס את כל פלח הטינאיי'גריות שעוד לא חוו את פלאי המותג ודרך קנדל לייצר עוד הכנסה. הבחורה יפה אבל טיפת סקס אפיל אין בה, משפחה תאבת פרסום ומיליוני עוקבים מנגד, יש.

    מאת: אורח |‏ 4 בנובמבר 2015 | 12:07
  • שיהיה לה בהצלחה! וזה גם היום הולדת שלה איזו מתנה שווה! מהממת שיהיה לה המון בהצלחה חולה עלייה!

    מאת: אורח |‏ 3 בנובמבר 2015 | 23:14