הרגלי הטיפוח של נטלי פורטמן נחשפים

הכוכבת ההוליוודית ונציגת ישראל בתפוצות מספרת למגזין InStyle על שגרת הביוטי שלה הכוללת שינה עם שיער רטוב והמון קונסילר, למה היא מקנאה בצרפתיות, ועל איזה הרגל טיפוח היא מוותרת כשאין לה זמן

מאת  | ‏ 31 מאי 2015
כמה יופי בבחורה אחת. נטלי פורטמן (צילום: גטי אימג'ס)

כמה יופי בבחורה אחת. נטלי פורטמן (צילום: גטי אימג'ס)

נטלי פורטמן היא נציגת היופי הישראלי הטובה ביותר שיש לנו. העובדה המינורית שפורטמן התגוררה בישראל רק שלוש שנים מסך שנותיה על כדור הארץ לא מפריעה לנו לנכס אותה אל כל מה שהוא ישראלי, ולכן בכל פעם שיש שיח על יופייה העוצמתי אנו מתמלאים גאווה מקומית ברורה.

השחקנית ההוליוודית זוכת האוסקר בעלת פנים קולנועיות מלאות הבעה ואלגנטיות שיש לכוכבות מעטות, ולכן זה לא מפתיע כי פורטמן הושוותה אינספור פעמים לכוכבת האולטימטיבית אודרי הפבורן. הן הפבורן והן פורטמן הצליחו להוכיח לקהל העולמי כי לא צריך להיות בעלת שיער בלונדיני, עיניים כחולות וחזה שופע על מנת להיות נשית ומושכת. המראה הכל-ישראלי של פורטמן עם השיער הברונטי והעיניים החומות משדר חום וסקסיות מסוג אחר, צנוע יותר, אבל לא פחות מהמם.

אלגנטית וקולנועית (צילום: גטי אימג'ס)

אלגנטית וקולנועית (צילום: גטי אימג'ס)

אז איך כוכבת כפורטמן שומרת על עור הפנים בין צילומי סרטים לבין התרוצצות אחר בנה אלף בן ה-4? מסתבר כי כמו נשות תמותה אחרות, יש ריטואלים שהיא מקפידה עליהם, בעוד שיש כאלו שהיא מוכנה לוותר עליהם. למגזין InStyle האמריקאי היא גילתה את שגרת הטיפוח שלה, ומראה כי היא בדיוק כמו כולנו, חוץ מהקטע בו יש לה מאפרת ומעצב שיער צמודים בזמן צילומים ופרמיירות.

את העור הזוהר שלה פורטמן מייחסת לאורח החיים שלה בו היא דובקת כבר שנים. "אני טבעונית ואני שותה הרבה מים. אם אני אוכלת מוצרי חלב, יוצאים לי ברגע מלא פצעים". אפילו על קרואסון בבולנז'רי הפינתי בפריז, מקום מגוריה של פורטמן עם הבעל והבן, היא הייתה צריכה לוותר. "כל המאפים עשויים מחמאה, כך שזה לחלוטין אתגר עבורי".

לא יכולה לאכול קוראסונים. עם בעלה הצרפתי בנז'מין מילפייה (צילום: גטי אימג'ס)

לא יכולה לאכול קוראסונים. עם בעלה הצרפתי בנז'מין מילפייה (צילום: גטי אימג'ס)

כשנשאלה האם למדה סודות יופי מהצרפתיות שסביבה, פורטמן עונה בצניעות "יש איזשהו שיק אינהרנטי שיש לנשים הצרפתיות. הן פשוט יודעות איך לקשור את הצעיף שלהן כמו שצריך, ובאיזה אורך צריכים להיות המכנסיים עם איזה נעליים. האיפור שלהן הוא מאוד מינימלי. והשיער נראה כאילו הרגע הן יצאו מהמיטה, או כאילו עשו פן לפני שלושה ימים. אני לאט לאט מנסה ליישם את זה בעצמי".

פורטמן, המשמשת מזה מספר שנים כפרזנטורית של ליין מוצרי האיפור והבישום של בית האופנה דיור, מודה כי גם לה יש ילד שמונע ממנה לישון במשך כל הלילה. "יש לי עיגולים שחורים, והעיניים שלי נראות עצומות כשאני מתעוררת. אז כדי לכסות על כך אני משתמשת בקונסילר Skin Star של דיור, זה מציל אותי, יחד עם מסקרת Diorshow. מאפרת אמרה לי פעם להתמקד בבסיס הריסים כדי ליצור מראה כהה וגדול יותר לעיניים".

כשהיא נשאלת על אילו קיצורי יופי היא עושה לעצמה, היא עונה כי המניקור הוא הראשון ללכת. "קשה להצדיק בזבוז של שעה בשבוע על זה בזמן שיש לך עבודה, ילד, בעל וחברים. גם על שיער אני מנסה לוותר. יש לי שיער מתולתל בעייתי, אז או שאני מייבשת אותו בפן ושמן מרוקאי אחרי שהילד שלי הולך לישון, או שאני הולכת לישון עם שיער רטוב. כך הוא לא כזה פרוע ביום למחרת".

מסתבר שיש לה שיער בעייתי (צילום: גטי אימג'ס)

מסתבר שיש לה שיער בעייתי (צילום: גטי אימג'ס)

בתקופה הבלונדינית שלה (צילום: גטי אימג'ס)

בתקופה הבלונדינית שלה (צילום: גטי אימג'ס)

אודרי הפבורן החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

אודרי הפבורן החדשה (צילום: גטי אימג'ס)

יש לה  עיגולים שחורים בעיניים מתחת לקונסילר (צילום: גטי אימג'ס)

יש לה עיגולים שחורים בעיניים מתחת לקונסילר (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • מושלמת

    מאת: תמר |‏ 31 במאי 2015 | 23:56
  • מקסימה!!!

    מאת: דנה |‏ 31 במאי 2015 | 23:27
  • קצת צבוע להיות טבעוני אבל לפרסם מותג שידוע בחיבתו לניסויים בבעלי חיים עבור מוצרי הקוסמטיקה או בתעשייתה הפרווה והעור עבור ביגוד, תיקים ונעליים

    מאת: שירן |‏ 31 במאי 2015 | 18:10
  • היא מלכלכלת על ישראל בעולם,איזו נציגה זו?

    מאת: אורח |‏ 31 במאי 2015 | 17:14